Δηλαδη φίλε verse για να καταλάβω ,αυτό το γρανάζι θα μου κοντήνει τις ταχύτητες και την τελική ταχύτητά??
για παραδειγμα η 2α με 3000 στροφές πιάνει 45χλμ με το παλιό γραναζι,με αυτό θα πίανει 45χλμ στισ 4500 στροφές.?
συγνώμη για τισ πολλές ερωτήσεις αλλά δεν κατέχω και πολλά από αυτό το θέμα.
Ούτε εγώ το κατέχω το θέμα αδελφέ... για το μοτερικό κομμάτι που κάπως το ξέρω σου λέω.... Αν πχ είχες με 5η 140km/h και 5500rpm, τώρα τα ίδια km//h θα έχεις αλλά με 6φεύγα rpm... Άρα ίδια τελική, γιατί κ να μπορέσει το σασμάν πλέον να σου δώσει κ την τελευταία σταγόνα από το μοτέρ σου, αρχίζεις κ μένεις από στροφές, δηλ θα χτυπήσεις κόφτη. Άρα δεν θα δεις παραπάνω τελική, στην καλύτερη να έχεις την ίδια σε μεγαλύτερες στροφές (μετά θα πιάσεις κόφτη)... μέχρι πόσες στροφές πιάνεις με 4η κ 5η κ τι KM?
ακριβώς όπως το λες θα γίνει... αλλά τα νούμερα των στροφών είναι τυχαία... εγώ δεν ξέρω να σου πω πόσες στροφές παραπάνω θα είσαι... απλά σου λέω μην περιμένεις να δεις παραπάνω τελική... θα νιώσεις δύναμη παραπάνω αλλά όχι τελικές...
Να στο πω διαφορετικά πως θα νιώσεις, όπως όταν προσπαθείς να ανέβεις μια μεγάααααλη ανηφόρα με μακριά, έχεις μια πρώτη κοντά στις 4-5000rpm. πας να ανέβεις την ίδια ανηφόρα με κοντά αλλά τώρα έχεις 2α με 3-4000 rpm, κάπως έτσι θα είναι η διαφορά μεταξύ παλιού κ καινούριου γραναζιού...
Ξαναλέω, δεν έχω αλλάξει γρανάζια, δεν έχω καμία προσωπική εμπειρία, απλά γνωρίζω πως μπορεί να αποδώσει ένα μοτέρ... κ επειδή ανέφερες κάτι για τελικές, γι αυτό σου λέω τα παραπάνω... δύναμη θα δεις, ζωντάνια, ενδεχομένως μια σχέση πάνω, αλλά τελική όχι γιατί δεν έχουμε μεγάλο εύρος στροφών ανεκμετάλλευτες (στροφές του κινητήρα δηλ που να μην μπορούμε να τις πιάσουμε λόγω σασμάν)
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός κ να μην σε μπερδεύω χειρότερα... κ όπως είπαν, σίγουρα με αυτά τα λάστιχα θες μείωση...