Αποστολέας Θέμα: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY  (Αναγνώστηκε 44328 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #135 στις: Ιούνιος 20, 2012, 23:44 »
αυτο το ελαβα με mail μολις σημερα:

Trail Tough's Suzuki Samurai 4.16 transfer case gear kits are ON SALE NOW for $399.00. 84% low range reduction, 12% high range reduction. A must when using larger tires. Our one piece billet gears are made in Japan, run QUIET and provide superior quality. Kit includes gears, all seals and gaskets, counter shaft, needle bearings, thrust washers,oring, and a new shift sheet!

Sale is on while supplies last!
.
Trail Tough Products
877-SUZUKIS
www.trailtough.comBrent & Linda

για οποιον ενδιαφερεται.
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος miltos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #136 στις: Ιούνιος 21, 2012, 16:51 »
αυτο το ελαβα με mail μολις σημερα:

Trail Tough's Suzuki Samurai 4.16 transfer case gear kits are ON SALE NOW for $399.00. 84% low range reduction, 12% high range reduction. A must when using larger tires. Our one piece billet gears are made in Japan, run QUIET and provide superior quality. Kit includes gears, all seals and gaskets, counter shaft, needle bearings, thrust washers,oring, and a new shift sheet!

Sale is on while supplies last!
.
Trail Tough Products
877-SUZUKIS
www.trailtough.comBrent & Linda

για οποιον ενδιαφερεται.

Έχει πέσει πείνα μάλλον.
Το έλαβα και εγώ, και φαντάζομαι και κάποιοι εκατομμύρια ακόμα......

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #137 στις: Ιούνιος 21, 2012, 22:19 »
τα παντα για την καταναλωση εχουν να κανουν με το φορτιο,δηλαδη με την θεση της πεταλουδας.
αφου χρειαζεται λιγοτερο γκαζι για να κινηθει με αυτες τις στροφες τοτε ειναι οικονομικοτερο.

Λδλ κυριακο αν βαλω 5,14 γραναζια αντι για τα 4,16 με τις 300στρ παραπανω που θα εχω στα 100 χλμ θα εχω μικροτερη καταναλωση γτ θα ειναι πιο ανετο στο δρομο?

Θα πηγαινω με μια ταχυτητα επανω. Αλλα θα ειναι ετσι με την καταναλωση? Καποιος με 5,14 κ 31''
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #138 στις: Ιούνιος 21, 2012, 22:41 »
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....

το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)

οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...

Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #139 στις: Ιούνιος 22, 2012, 06:39 »
πανο σου απαντησε πληρως ο φιλος απο πανω!!! ;)
το φορτιο δεν ειναι κατι σταθερο.ωστοσο ομως να ξερεις οτι οσο κοντενεις της σχεσης, και αναλογικα δεν αυξανεις το βημα,τοτε ριχνεις την ταχυτητα διαφορετικα θα δουλευεις με υψηλες στροφες που δεν ειναι και το πιο οικονομικο. ;)

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #140 στις: Ιούνιος 22, 2012, 08:14 »
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....

το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)

οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...

Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
μια χαρά τα κατανοείς yes

Οντως τα πράγματα είναι απλά, δύσκολο όμως να τα εξηγήσεις!

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #141 στις: Ιούνιος 22, 2012, 14:37 »
Με τα 31'' κ το 4,16 οντως το αμαξι ζοριζεται κ ανεβαζω τις ταχυτητες σε παραπανω στροφες, ειδικα σε μεγαλες ανηφορες κ προσπερασεις.

Οποτε με το 5,14 θα ειμαι με πιο απαλο ποδι στο γκαζι κ εννοηται κ λιγοτερα χλμ στις ιδιες στροφες.

π.χ. τωρα με 5η κ 4000στρ η ταχυτητα ειναι 110χλμ, οποτε θα ειμαι παλι με 100χλμ κ 4000στρ.

Το εχω υπολογισει αλλα θελω επιβεβαιωση για να ειμαι σιγουρος.  ;D
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #142 στις: Ιούνιος 22, 2012, 20:57 »

δείτε (και μελετήστε!) το διάγραμμα φορτίων – στροφών με τις καμπύλες σταθερής ειδικής κατανάλωσης.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #143 στις: Ιούνιος 22, 2012, 22:59 »
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....

το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)

οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...

Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
μια χαρά τα κατανοείς yes

Οντως τα πράγματα είναι απλά, δύσκολο όμως να τα εξηγήσεις!


 >plaka/ >egrapses< _231; _231; _231;
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΓΙΑ JIMNY
« Απάντηση #144 στις: Ιούλιος 26, 2012, 09:55 »
δείτε (και μελετήστε!) το διάγραμμα φορτίων – στροφών με τις καμπύλες σταθερής ειδικής κατανάλωσης.
185.gif 185.gif 185.gif 185.gif
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....

το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)

οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...

Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
>WooHoo >best _brav/
B.R.A.T. President
www.brat.gr