αν και λίγο καθυστερημένα σας παραθέτω τις απόψεις μου για τα γρανάζια του trialjimny με μείωση 20% σε ηλεκτρονικό τράνσφερ.
η όλη μετατροπή μου στοίχησε γύρω στα 900 ευρώ(800 τα γρανάζια,και 100 κάτι βάσεις πιό ενισχυμένες,βάσεις τράνσφερ ,εργατικά)
μετά την τοποθέτηση του γραναζιού το αμάξι έγινε ποιό ζωντανό.τώρα σηκώνει όλες τις ταχύτητες,ενώ πριν την 5η την έβαζα μόνο στον αυτοκινητόδρομο.
άξιζε τα λεφτά της αυτή η μετατροπή.αλλά γενικά χρειάζομαι ακόμα λίγη δύναμη στις ανηφόρες,εκεί που αλλάζεις απο 3η σε 4η κρεμμάει λίγο το αμάξι.
σας παραθέτω τις μετρήσεις πριν και μετά την τοποθέτηση του γραναζιού
ΠΡΙΝΤΑΧΥΤΗΤΑ RPM ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 1η 4000 22-23
2η 3000 41
2η 4000 52-53
3η 3000 57
3η 4000 73
4η 3000 78
5η δεν μετρήθηκε γιατί χρειαζόταν πολλή ευθεία για την μέτρηση της
ΜΕΤΑΤΑΧΥΤΗΤΑ RPM ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ 1η 3000 10
1η 4000 17
2η 3000 30
2η 4000 42
3η 3000 42
3η 4000 57
4η 3000 60
4η 4000 80
5η 3000 70
5η 4000 97
Η τελική του δεν ξέρω πόση έγινε τώρα,το μόνο σίγουρο πως πάνω από 150 κατά τη γνώμη μου δεν θα πηγαίνει,θα μπαίνει κόφτες.
οι μετρήσεις έγιναν με ελαστικά 235/75r15 MT
Eπίσης παλιά το jimny έκανε με χίλια ζόρια 320-340 χιλιόμετρα το γέμισμα με εργοστασιακό φίλτρο αέρα.
τώρα μου βγάζει γύρω στα 400 με φίλτρο ελέυθερο.