Αποστολέας Θέμα: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...  (Αναγνώστηκε 33422 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 23, 2006, 09:19 »
Βασεις παναρ και δεστρες σκετα παρακαλω?? ???
Δεν ξέρω, επικοινώνησε με τον Αντρέα (www.xmc.gr) να σου πει...

και κατι ακομα το οτι ξεκουμπωνει το ελατηριο που οφειλεται ?στο μεγαλυτερο αμορτισερ? t4
Oh yes...!!! το αμορτισέρ είναι 15 εκ. μακρύτερο από το μαμίσιο ;) ;)

Παρατήρηση: χτες έβαλα πάνω την αντιστρεπτική (αντί για τον πύρο έβαλα πρόχειρα μια βίδα), ο αριστερός τροχός στις ανωμαλίες χτυπάει πολύ έντονα (μάλλον το πρόβλημα εντοπίζεται στο σημείο στήριξης), όταν αφαίρεσα τη βίδα συνέχισε να χτυπάει λιγότερο μεν αλλά αισθητά δε. Θα δω τι μπορεί να φταίει και θα ενημερώσω. Καμία ιδέα ???
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 23, 2006, 09:28 »
Μια φωτογραφία της αντιστρεπτικής
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 23, 2006, 09:59 »
Παρατήρηση: χτες έβαλα πάνω την αντιστρεπτική (αντί για τον πύρο έβαλα πρόχειρα μια βίδα), ο αριστερός τροχός στις ανωμαλίες χτυπάει πολύ έντονα (μάλλον το πρόβλημα εντοπίζεται στο σημείο στήριξης), όταν αφαίρεσα τη βίδα συνέχισε να χτυπάει λιγότερο μεν αλλά αισθητά δε. Θα δω τι μπορεί να φταίει και θα ενημερώσω. Καμία ιδέα ???

H αντιστρεπτική έχει μια συγκεκριμένη σκληρότητα ανάλογα με την διάμετρο π.χ. Φ15 ή Φ19 κ.τ.λ. υπολογισμένη για το βάρος αλλά και την ανάρτηση του οχήματος (άνεση, σπορ οδήγηση κ.τ.λ.)
Προφανώς με την μετατροπή(κόψιμο - βίδα) άλλαξαν τα χαρακτηριστηκά σκληρότητας...ίσως να έγινε πολύ σφιχτή, μειώθηκε η στρεπτική ακαμψία της και οι τροχοί μπροστά "χτυπάνε".
Respect a man's car and he will respect you

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 23, 2006, 14:29 »
Δεν έχει να κάνει τόσο με το σασί.
Η μπροστινή πανάρ πρέπει να είναι παράλληλη με την χρυσαφί μπάρα του τιμονιού που κάνει το "Ζ"
δηλ. όταν βλέπεις το αυτοκίνητο απο μπροστά πρέπει "μαύρη" + "χρυσαφί" να είναι παράλληλες και όχι "Χ" να τέμνονται.
Αν δεν είναι παράλληλες (πανάρ & χρυσαφί μπάρα Ζ) τότε ο άξονας "πιέζει" το μαύρο μπρατσάκι του τιμονιού με την χρυσαφί μπάρα με απίστευτη δύναμη!

Μιχάλη αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, τώρα η μπάρα του τιμονιού είναι ακριβώς παράλληλη με την πανάρ, με τη ρυθμιζόμενη δεν έρχεται ποτέ παράλληλα εφόσον η βάση της πανάρ στο πάνω μέρος σηκώνεται όσο ψηλώνεις το όχημα.


Τότε είμαστε και οι δύο σωστοί  j12 ...και σε εμένα όσο σηκώνεται η πανάρ ακριβώς το ίδιο κάνει και το μπράτσο του τιμονιού και είναι πάντα παράλληλα.

Σήμερα επισκεύτηκα πάλι την αντιπροσωπεία για τα φρένα και επί την ευκαιρία χώθηκα κάτω από το jimny. Παρατήρησα ότι το μπράτσο του τιμονιού και η πάναρ δεν ήταν ακριβώς παράλληλα. Και αυτό γιατί με τα νέα ελατήρια σηκώθηκε το σασί από τον άξονα 3 cm. Κατά το ψήλωμα του αυτοκινήτου αλλάζει η γωνία μεταξύ τους γιατί δεν σηκώνονται το ίδιο. Οπότε η λήση του Metalaxe φαντάζει σωστή για να διατηρήσει τη γωνία στην πάναρ με τις προσθήκες.





Κρίνω με αυτά που ρώτησα απαραίτητο και το εξάρτημα



απο την xtreme http://www.xtreme4x4.gr/article.asp?intid=410&intidsub=68

για τη διόρθωση της γωνίας του τιμονιού.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 31, 2006, 08:55 »
Λοπόν, χτες το απόγευμα πέρασα από την Τετρακίνηση και ανέβασα το Jimny στη ράμπα. Οι μετρήσεις ήταν οι εξής (μετρημένες από τον Γιάννη):
Διαδρομή μπροστά: 24 εκ.
Διαδρομή πίσω: 23-24 εκ.
Ανέβηκε στη ράμπα 85 εκ.
Κλίση: δε ρώτησα το Γιάννη  ::) ::) ::) αλλά μου είπε ότι ήταν λίγο
B.R.A.T. President
www.brat.gr

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 31, 2006, 14:00 »
Λοπόν, χτες το απόγευμα πέρασα από την Τετρακίνηση και ανέβασα το Jimny στη ράμπα. Οι μετρήσεις ήταν οι εξής (μετρημένες από τον Γιάννη):
Διαδρομή μπροστά: 24 εκ.
Διαδρομή πίσω: 23-24 εκ.
Ανέβηκε στη ράμπα 85 εκ.
Κλίση: δε ρώτησα το Γιάννη  ::) ::) ::) αλλά μου είπε ότι ήταν λίγο

Δηλαδή? Ποιές οι μαμίσιες τιμές?
Είμαστε στα αναμενόμενα?

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 31, 2006, 14:11 »
Δηλαδή? Ποιές οι μαμίσιες τιμές?
Είμαστε στα αναμενόμενα?
Μακάρι να 'ξερα πρόεδρέ μου, αν έχει κανείς μαμίσιο Jimny και έχει όρεξη ας περάσει από τη ράμπα να το μετρήσει, έτσι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Ενδεικτικά πάντως, το Jimny του vitarakia στο τεστ του TetrakinisiMag είχε αν θυμάμαι καλά 14 εκ. ha μπροστά, 37 εκ. ::)πίσω και ανέβηκε 81 εκ. ha σ' έφαγα Μάκηηηηηηηηηηηηηηηηηη... j12 roc2 a105 yah
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2006, 20:26 από Metalaxe »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #37 στις: Μάιος 31, 2006, 19:33 »
Μερικές φωτογραφίες, επειδή ο ήλιος ήταν κόντρα δε φαίνονται και πολλά αλλά τέλος πάντων...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 01, 2006, 20:34 »
Τελικά η πατέντα με την αντιστρεπτική δε δούλεψε :'( :'(
Σήμερα έκανα την τελευταία δοκιμή, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Προσανατολίζομαι να πάρω την έτοιμη της Apio να τελειώνω γιατί απ' ότι κατάλαβα είναι πολύ ειδική δουλειά και δεν αντιγράφεται εύκολα (είδα την τομή της Apio και είναι πρεσαριστό, οπότε δε γίνεται εκ των υστέρων).
Το μόνο που σκέφτομαι λίγο είναι η τιμή (περίπου 290 ? στην Ιαπωνία >:( >:() αλλά η δουλειά που κάνει είναι μεγάλη οπότε μάλλον με βλέπω να την παραγγέλνω.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 03, 2006, 00:53 »
Τελικά η πατέντα με την αντιστρεπτική δε δούλεψε :'( :'(
Σήμερα έκανα την τελευταία δοκιμή, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Προσανατολίζομαι να πάρω την έτοιμη της Apio να τελειώνω γιατί απ' ότι κατάλαβα είναι πολύ ειδική δουλειά και δεν αντιγράφεται εύκολα (είδα την τομή της Apio και είναι πρεσαριστό, οπότε δε γίνεται εκ των υστέρων).
Το μόνο που σκέφτομαι λίγο είναι η τιμή (περίπου 290 ? στην Ιαπωνία >:( >:() αλλά η δουλειά που κάνει είναι μεγάλη οπότε μάλλον με βλέπω να την παραγγέλνω.
Αντώνη θα έλεγα να μην την παραγγείλεις μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική. Μπορεί να έχει μεγαλύτερες κλίσεις αλλά είναι πιό προβλέψιμο και πιό μαλακό.Ιδιαίτερα μέσα στην πόλη με τις λακούβες.Εγώ την έχω βγάλει εδώ και 2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Υπολόγισε να πάει με τον εκτελωνισμό και τα μεταφορικά τουλάχιστον 380 ευρώ που είναι πολλά πιστεύω.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 05, 2006, 09:16 »
Μιχάλη, εκτός από τις μεγάλες κλίσεις που παίρνει το αμάξι, είναι άκρως επικίνδυνο σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις ελιγμό αποφυγής με αρκετά χιλιόμετρα (στην εθνική ας πούμε), με θέματα ασφάλειας δεν παίζω, όντως είναι πιο μαλακό πάντως στις ανωμαλίες. Είναι πολλά τα λεφτά ?ρη......αλλά δε βλέπω άλλη λύση... :'( :'(
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 05, 2006, 12:19 »
Aντώνη τι ακριβώς έγινε με την υπάρχουσα κατασκευή????
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #42 στις: Ιούνιος 05, 2006, 12:27 »
Aντώνη τι ακριβώς έγινε με την υπάρχουσα κατασκευή????
Γιάννη, είχε λίγο τζόγο το κέλυφος με το άλλο κομμάτι της ζαμφόρ και σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου χτυπούσε πολύ δυνατά κάνοντας άσχημο θόρυβο. Δοκίμασα να βγάλω τον πύρο αλλά η κατάσταση δε βελτιώθηκε, στη συνέχεια κόπηκε το κέλυφος και αλλάχτηκε με άλλο που είχε εσωτερικά δαχτυλίδι και εξωτερικό γρασσαδόρο αλλά και πάλι χτυπούσε (λιγότερο μεν αλλά ενοχλητικά δε). Η αντιστρεπτική της Apio είναι πρεσαριστή και έχει ένα σύστημα που δουλεύει σα ρουλεμάν, κάτι τέτοιο όπως είναι προφανές δε μπορεί να γίνει εκ των υστέρων, κρίμα ρε γ@μώτο αλλά τι να κάνουμε...
Προς το παρόν δανείστηκα μια αντιστρεπτική από τον Κώστα (sirros) μέχρι να δω τι θα κάνω με την Apio.
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #43 στις: Ιούνιος 07, 2006, 14:17 »

[Επειδή τα πίσω ελατήρια ξεκούμπωναν στην πλήρη έκταση των αμορτισέρ, τοποθετήθηκαν λάμες στο κάτω πιατέλο για να συγκρατούν την κάτω σπείρα του ελατηρίου στη θέση της, ούτως ώστε να ξεκουμπώνει από το πάνω μέρος. Για να επανέλθει το πάνω μέρος του ελατηρίου στη θέση του όταν ξεκούμπωνε, τοποθετήθηκαν κώνοι από τεφλόν (βιδωτοί), οι οποίοι δρουν σαν οδηγοί και επαναφέρουν το ελατήριο στη θέση του, επίσης ψήλωσε το πίσω μέρος κατά 1 πόντο.
Συνεχίζεται...


Αντώνη στο site έχει μεταλλικούς πίσω κώνους & τις δέστρες. Είναι ίδιοι με τους τεφλόν? δηλ. αν τους βάλω θα ψηλώσει πίσω?

Εχω και μια ιδέα να φτιάξουμε bump stops απο τεφλόν. Τα μπροστινά θα βιδωθούν στην κάτω βάση των ελατηρίων μέσα στα ελατήρια ενώ τα πίσω πάνω στον άξονα δίπλα στα ελατήρια εκεί που βρίσκουν τα λαστιχένια bump stops.Μπορεί ο Ανδρέας να φτιάξει κάτι τέτοιο?
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #44 στις: Ιούνιος 07, 2006, 14:30 »
Μιχάλη ο Ανδρέας είναι σχεδιαστής όχι κατασκευαστής.....κάπου τα φτιάχνει και αυτός.....
Γιάννης Δημητρέλης