Αποστολέας Θέμα: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...  (Αναγνώστηκε 33424 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 22, 2006, 00:09 »

Μου φαίνεται ότι έπεσα σε σκληροπυρηνικό Rockcrawler  :o...OK το παίρνω πίσω

Οχι όχι... δε φταίω εγώ... σου τ' ορκίζομαι !!!!  87   Αυτές οι βάσεις είναι ψεύτικες.... Οκτώ φορές σπάσαν...
(και απο μία φορά δύο αμορτισερ Pro-comp...) 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21


Το ξαναλέω... ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ bhe bhe bhe bhe bhe   ha ha ha

.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 22, 2006, 00:15 »

1. μπροστά η μπάρα τιμονιού και η πανάρ ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκονται υπό την ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ γωνία με
    το σασί ώστε να είναι τέλεια παράλληλες μεταξύ τους.
    Δηλ. μπάρα τιμονιού και πανάρ δεν πρέπει να σχηματίζουν " Χ " όταν κοιτάμε μπροστά
    το αυτοκίνητο.
    Αυτό αποκλείει να βάλουμε προσθήκη στο ένα άκρο της πανάρ διότι στο "κρέμασμα" ή
    οποιαδήποτε  κίνηση του εμπρός άξονα οι δύο μπάρες θα δουλεύουν σε "αντίθετες" γωνίες.
    Θα έχουν το ίδιο άκρο Α πάνω στον άξονα αλλά διαφορετικά σε ύψος άκρα Β στο μέρος του
    σασί. Εχουμε ανάπτυξη μεγάλων δυνάμεων στα άκρα των μπαρών και ιδιαίτερα σε αυτήν του
    τιμονιού που είναι ίσως επικίνδυνο(Θραύση εξαρτημάτων)
Έχω την εντύπωση πως κατεβάζοντας την πανάρ (με τις βάσεις) επιτυγχάνουμε ακριβώς αυτό, η πανάρ έρχεται παράλληλα με το σασί, όπως ακριβώς ήταν πριν το σήκωμα του αυτοκινήτου. Οι ρυθμιζόμενες πανάρ δε διορθώνουν αυτό που λες, απλά σπρώχνουν τον άξονα στη σωστή του θέση χωρίς να είναι παράλληλες με το σασί. Έχω την εντύπωση πως είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που λες όσον αφορά το "Χ", δεν επιμένω πάντως γιατί ίσως δεν κατάλαβα καλά.

Δεν έχει να κάνει τόσο με το σασί.
Η μπροστινή πανάρ πρέπει να είναι παράλληλη με την χρυσαφί μπάρα του τιμονιού που κάνει το "Ζ"
δηλ. όταν βλέπεις το αυτοκίνητο απο μπροστά πρέπει "μαύρη" + "χρυσαφί" να είναι παράλληλες και όχι "Χ" να τέμνονται.
Αν δεν είναι παράλληλες (πανάρ & χρυσαφί μπάρα Ζ) τότε ο άξονας "πιέζει" το μαύρο μπρατσάκι του τιμονιού με την χρυσαφί μπάρα με απίστευτη δύναμη!
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 22, 2006, 00:30 »
     Μετά απο πολλούς πειραματισμούς βρήκα τον ιδανικό συνδιασμό διαδρομής - σκληρότητας και
     αντοχής...δεν διαλύονται με τίποτα. Eμπρός Rancho 5115 (Ford Bronco) και πίσω Rancho 5118 (Jeep
     Wrangler)
Αν έχεις την καλοσύνη πες μου τις διαστάσεις των αμορτισέρ (κλειστά & ανοιχτά), κέντρο της θηλιάς με κέντρο της θηλιάς για τα πίσω και κέντρο της θηλιάς με κέντρο της βίδας για τα μπροστά, καθώς και τιμές κατά προσέγγιση.
Να 'σαι καλά για τις παρατηρήσεις, αυτό που μένει να αποδειχτεί είναι η αντοχή των βάσεων της πανάρ στη σκληρή χρήση.

1. Μπροστά Rancho RS5115 τύπος βάσεων S1 (Πάνω καρφί κάτω στρογγυλό)
    Ανοιχτά 54 cm - Κλειστά 32.8 cm
2. Πίσω Rancho RS5118 τύπος βάσεων EB1 (Πάνω - κάτω στρογγυλό)
    Ανοιχτά 58 cm - Κλειστά 35.4 cm


Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 22, 2006, 09:09 »
Εχω όμως να κάνω μιά ....παρατήρηση...... για μιά... σημαντική παράλειψη που διαπίστωσα... _warning>




ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ JIMNYCLUB ?? ?? ?? ?? ??


 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183 >12183
Δε φταίω εγώ  :'( :'( :'(αυτός ο παλιοχαρακτήρας ο nicksi δε μου δίνει agr2 agr1 #@% αλλά θα του δείξω εγώ, θα το πω στον ξάδερφό μου που ξέρει καράτε.... >fl05 _angry09> _ar15fir> τον παλιοζαβολιάρη... ha3 q85 u141 dup b16
Καλη δουλεια φαινεται!Μπραβο!
Τελικα τι ελατηρια και τι αμορτισερ?
Ελατήρια proComp 2" (μπροστά 39 εκ., πίσω 35,5 εκ.), αμορτισέρ μπροστά Monroe Adventure D7633 (31 εκ. - 48,5 εκ.) και αμορτισέρ πίσω Monroe Adventure D8902 (36 εκ. - 61 εκ.).

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2006, 09:48 »
Δεν έχει να κάνει τόσο με το σασί.
Η μπροστινή πανάρ πρέπει να είναι παράλληλη με την χρυσαφί μπάρα του τιμονιού που κάνει το "Ζ"
δηλ. όταν βλέπεις το αυτοκίνητο απο μπροστά πρέπει "μαύρη" + "χρυσαφί" να είναι παράλληλες και όχι "Χ" να τέμνονται.
Αν δεν είναι παράλληλες (πανάρ & χρυσαφί μπάρα Ζ) τότε ο άξονας "πιέζει" το μαύρο μπρατσάκι του τιμονιού με την χρυσαφί μπάρα με απίστευτη δύναμη!

Μιχάλη αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, τώρα η μπάρα του τιμονιού είναι ακριβώς παράλληλη με την πανάρ, με τη ρυθμιζόμενη δεν έρχεται ποτέ παράλληλα εφόσον η βάση της πανάρ στο πάνω μέρος σηκώνεται όσο ψηλώνεις το όχημα.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 22, 2006, 10:59 »
Δεν έχει να κάνει τόσο με το σασί.
Η μπροστινή πανάρ πρέπει να είναι παράλληλη με την χρυσαφί μπάρα του τιμονιού που κάνει το "Ζ"
δηλ. όταν βλέπεις το αυτοκίνητο απο μπροστά πρέπει "μαύρη" + "χρυσαφί" να είναι παράλληλες και όχι "Χ" να τέμνονται.
Αν δεν είναι παράλληλες (πανάρ & χρυσαφί μπάρα Ζ) τότε ο άξονας "πιέζει" το μαύρο μπρατσάκι του τιμονιού με την χρυσαφί μπάρα με απίστευτη δύναμη!

Μιχάλη αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, τώρα η μπάρα του τιμονιού είναι ακριβώς παράλληλη με την πανάρ, με τη ρυθμιζόμενη δεν έρχεται ποτέ παράλληλα εφόσον η βάση της πανάρ στο πάνω μέρος σηκώνεται όσο ψηλώνεις το όχημα.


Τότε είμαστε και οι δύο σωστοί  j12 ...και σε εμένα όσο σηκώνεται η πανάρ ακριβώς το ίδιο κάνει και το μπράτσο του τιμονιού και είναι πάντα παράλληλα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2006, 11:02 »
Τότε είμαστε και οι δύο σωστοί  j12 ...και σε εμένα όσο σηκώνεται η πανάρ ακριβώς το ίδιο κάνει και το μπράτσο του τιμονιού και είναι πάντα παράλληλα.
yah yah yah j12 j12 roc2 roc2
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 22, 2006, 11:38 »
Τότε είμαστε και οι δύο σωστοί  j12 ...και σε εμένα όσο σηκώνεται η πανάρ ακριβώς το ίδιο κάνει και το μπράτσο του τιμονιού και είναι πάντα παράλληλα.
yah yah yah j12 j12 roc2 roc2

Καταλήγουμε λοιπόν στην κοινή παραδοχή πως όταν σηκώνεται... δεν πρέπει να πιέζεται πολύ και να παρεκτρέπεται....  87 87 87

 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105 a105

.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 22, 2006, 12:55 »
Απο την εμπειρια μου με Rancho και Monroe τα πρώτα εχουν σαφως πολυ μεγαλυτερη αντοχή στη σκληρή χρήση. Αλλα και πολυ πιο σταθερή συμπεριφορά οταν ζεσταθούν.

Μπροστά μπαινει και ο κωδικός 5117 που είναι για Sami, ειναι σαφώς πιο μακρύ απο το μαμα
και με καλη συμπεριφορα.

Πίσω μπαινει και ο κωδικός 5008 (58cm ανοιχτό) αν και πιστευω οτι για πίσω και μόνο θα επέλεγα τα ρυθμιζόμενης σκληρότητας Rancho.

Συμφωνώ με τον Μιχάλη οτι σπάνε πολυ δύσκολα τα συγκεκριμένα αμορτισερ...
απόδειξη οτι αντέξαν στο Sirro για πολύ καιρο και δεν ξέρω αν τελικά τα εσπασε ή τα τρυπησε
λογω στενων επαφων με την μπάρα... 0_21 0_21 0_21
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 22, 2006, 13:46 »
Ενδιαφέρον...!!! Βασικά κατέληξα στα Adventure όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για το πολύ χαμηλό κόστος τους (60 ? το ζευγάρι) γιατί στη φάση που πειραματιζόμουν είχα αλλάξει αρκετά σετ μέχρι να βρω αυτό που ήθελα...
Για πείτε τιμή για τα Rancho ρε παιδιά να ξέρουμε στο περίπου για μελλοντική χρήση... ::) ::) ::) ::)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 22, 2006, 14:08 »
Ενδιαφέρον...!!! Βασικά κατέληξα στα Adventure όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για το πολύ χαμηλό κόστος τους (60 ? το ζευγάρι) γιατί στη φάση που πειραματιζόμουν είχα αλλάξει αρκετά σετ μέχρι να βρω αυτό που ήθελα...
Για πείτε τιμή για τα Rancho ρε παιδιά να ξέρουμε στο περίπου για μελλοντική χρήση... ::) ::) ::) ::)

Είναι πιο ακριβά νομίζω πρέπει να τα είχα πάρει στα 90 - 95 ευρώ το ένα :o
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 22, 2006, 14:43 »
Σωστά οι τιμή είναι γύρω στα 180 το ζευγάρι για τη σειρά 5000 και 360 για την 9000 (ρυθμιζόμενα).
Οι διαφορές στις τιμές ειναι μεγάλες αλλα αντικατοπτρίζουν την διάρκεια ζωής, αλλα και την
πολύ καλύτερη συμπεριφορά!
Τα Rancho οπως εχω ξαναγράψει είναι μεν αεριου-λαδιου αλλα ειναι χαμηλής πίεσης
οποτε αν τα παρεις στο χέρι και προσπαθήσεις να τα ανοιξεις χρειάζεσαι σχεδόν οση δυναμη και για
να τα κλείσεις. Ετσι αν αντικαταστησεις με Rancho τα Μονροε θα καταλάβεις οτι η ουρα ειδικά θα σταματήσει να εχει
τάσεις να εκτοξεύεται και γενικά θα περιορίσει τις άτσαλες συμπεριφορές.
Τα monroe μου κράτησαν κανα τριμηνο, χώρια οτι όταν ζεσταινοντουσαν αρκετα άπλά δεν δούλευαν.
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 22, 2006, 18:57 »
οι βάσεις για τις πανάρ, μαζί με τις 3 δέστρες, τις 4 ενισχύσεις των αμορτισέρ και τις 2 λάμες για το ελατήριο μου κόστισαν 165 ?... ;) ;) ;) ;) ;)
:o :o αυτα εχουν 110 εκαστος!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 22, 2006, 20:05 »
:o :o αυτα εχουν 110 εκαστος!
Οι τιμές που έχει στο site ο Αντρέας είναι μαζί με τοποθέτηση, εγώ τα πλήρωσα σκέτα ;) ;) ;)

Σωστά οι τιμή είναι γύρω στα 180 το ζευγάρι για τη σειρά 5000 και 360 για την 9000 (ρυθμιζόμενα).
Οι διαφορές στις τιμές ειναι μεγάλες αλλα αντικατοπτρίζουν την διάρκεια ζωής, αλλα και την
πολύ καλύτερη συμπεριφορά!
Τα Rancho οπως εχω ξαναγράψει είναι μεν αεριου-λαδιου αλλα ειναι χαμηλής πίεσης
οποτε αν τα παρεις στο χέρι και προσπαθήσεις να τα ανοιξεις χρειάζεσαι σχεδόν οση δυναμη και για
να τα κλείσεις. Ετσι αν αντικαταστησεις με Rancho τα Μονροε θα καταλάβεις οτι η ουρα ειδικά θα σταματήσει να εχει
τάσεις να εκτοξεύεται και γενικά θα περιορίσει τις άτσαλες συμπεριφορές.
Τα monroe μου κράτησαν κανα τριμηνο, χώρια οτι όταν ζεσταινοντουσαν αρκετα άπλά δεν δούλευαν.
Σαφώς και ότι πληρώνεις παίρνεις και σε πιστεύω για τα Rancho, προς το παρόν δε θέλω να δώσω άλλα χρήματα, στην πορεία θα δω αν με καλύπτουν ή δε με καλύπτουν τα Monroe και θα δω τι θα κάνω, ευχαριστώ πάντως για την απάντηση, θα το έχω υπόψη...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Project: Αναρτήσεις Jimny Metalaxe...
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 22, 2006, 20:58 »
Οι τιμές που έχει στο site ο Αντρέας είναι μαζί με τοποθέτηση, εγώ τα πλήρωσα σκέτα ;) ;) ;)
Βασεις παναρ και δεστρες σκετα παρακαλω?? ???

Σαφώς και ότι πληρώνεις παίρνεις και σε πιστεύω για τα Rancho, προς το παρόν δε θέλω να δώσω άλλα χρήματα, στην πορεία θα δω αν με καλύπτουν ή δε με καλύπτουν τα Monroe και θα δω τι θα κάνω, ευχαριστώ πάντως για την απάντηση, θα το έχω υπόψη...
Καλο ακουγεται το rancho αλλα συμφωνω μαζι σου προεδρε για την οικονομικη λυση του παροντος monroe!
 8)

και κατι ακομα το οτι ξεκουμπωνει το ελατηριο που οφειλεται ?στο μεγαλυτερο αμορτισερ? t4
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2006, 21:05 από bilias_jr »