Την προσθήκη Χ στην 5 και 6 φωτογραφία τις έβαλες για να μην αλλάξεις πάναρ? Πώς υπολόγησες το ακριβές μήκος?
Τις προσθήκες όντως τις έβαλα για να μην αλλάξω τις πανάρ, έχουν 3 τρύπες για να διαλέξεις αυτή που θέλεις ανάλογα με το ύψος του οχήματος (εγώ χρησιμοποίησα τη μεσαία).
Φαντάσου ότι οι ρυθμιζόμενες πανάρ της DG Tunning για παράδειγμα έχουν περίπου 250 ? ενώ οι βάσεις για τις πανάρ, μαζί με τις 3 δέστρες, τις 4 ενισχύσεις των αμορτισέρ και τις 2 λάμες για το ελατήριο μου κόστισαν 165 ?...
Οταν λές για το Ζ εννοείς την μπάρα του τιμονιού με το pitman arm?
http://www.xtreme4x4.gr/article.asp?intid=410&intidsub=68Ο λόγοι που η DGTuning χρησιμοποιεί τις ρυθμιζόμενες πανάρ είναι οι εξής:
1. μπροστά η μπάρα τιμονιού και η πανάρ ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκονται υπό την ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ γωνία με
το σασί ώστε να είναι τέλεια παράλληλες μεταξύ τους.
Δηλ. μπάρα τιμονιού και πανάρ δεν πρέπει να σχηματίζουν " Χ " όταν κοιτάμε μπροστά
το αυτοκίνητο.
Αυτό αποκλείει να βάλουμε προσθήκη στο ένα άκρο της πανάρ διότι στο "κρέμασμα" ή
οποιαδήποτε κίνηση του εμπρός άξονα οι δύο μπάρες θα δουλεύουν σε "αντίθετες" γωνίες.
Θα έχουν το ίδιο άκρο Α πάνω στον άξονα αλλά διαφορετικά σε ύψος άκρα Β στο μέρος του
σασί. Εχουμε ανάπτυξη μεγάλων δυνάμεων στα άκρα των μπαρών και ιδιαίτερα σε αυτήν του
τιμονιού που είναι ίσως επικίνδυνο(Θραύση εξαρτημάτων)
2. Οι ρυθμιζόμενες μπάρες επιτρέπουν την μέχρι χιλιοστού ευθυγράμμιση των αξόνων μεταξύ τους αλλά
και με το σασί ώστε να μήν έχουμε κραδασμούς,τράβηγμα στο τιμόνι αλλά και φθορά των ελαστικών.
3. Πίσω επειδή η ρυθμιζόμενη πανάρ είναι πιό λεπτή σε συνδιασμό με τις νέες κάτω βάσεις των αμορτισέρ
μπορούν να χρησιμοποιηθούν πιο "χοντρά" αμορτισέρ χωρίς να βρίσκουν πάνω σε αυτήν.
Μετά απο πολλούς πειραματισμούς βρήκα τον ιδανικό συνδιασμό διαδρομής - σκληρότητας και
αντοχής...δεν διαλύονται με τίποτα. Eμπρός Rancho 5115 (Ford Bronco) και πίσω Rancho 5118 (Jeep
Wrangler)