Εδώ και περίπου 1,5 μήνα αλλάχτηκαν τα ελατήρια της ProComp με τετράδα Mad 6,5 εκ. με προσθήκες (τεφλόν) 2,5 εκ. μπροστά και 2 εκ. πίσω για να έρθει το αμάξι στα ίσια. Σαφώς η αλλαγή είναι σημαντική, μπροστά έσφιξε λίγο και έχει καλύτερη συμπεριφορά, ενώ πίσω μαλάκωσε, να συμπληρώσω ότι τα ελατήρια έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος με τα ProComp (μπροστά 39 εκ. πίσω 36 εκ.)
Μπορώ να πω ότι έγινε άλλο αυτοκίνητο, σαφώς βελτιωμένο τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, μόνη ένσταση η λίγο "άτσαλη" συμπεριφορά των αμορτισέρ, ειδικά σε ανωμαλίες του δρόμου (γενικά είναι λίγο σφιχτά), σε ανώμαλο δρόμο μετέφεραν αρκετούς κραδασμούς στην καμπίνα, έτσι αποφάσισα ν' αλλάξω (νομίζω η 5η φορά από τότε που το πήρα, δηλαδή τον περασμένο Νοέμβριο...
).....
Την περασμένη Πέμπτη έβαλα ξανά την πίσω βάση της πανάρ (ο άξονας ήρθε ακριβώς στο κέντρο οπότε γλύτωσα τη ρυθμιζόμενη πανάρ πίσω) και αντικατέστησα τα αμορτισέρ με μια τετράδα ΟΜΕ (του nicksi). Ομολογώ ότι έπαθα πλάκα με το αποτέλεσμα, η ανάρτηση είναι μπορώ να πω "μαγική", τόσο σφιχτή στο δρόμο ώστε να μην πλέει το αυτοκίνητο, σταμάτησαν τελείως οι "περίεργες" συμπεριφορές (σου εμπνέει περισσότερη σιγουριά σαφώς) αλλά και τόσο μαλακή εκτός δρόμου ώστε να μην περνάει σχεδόν τίποτα στην καμπίνα, λακούβες, πέτρες, χαντάκια και λοιπές ανωμαλίες περνούν απαρατήρητα, πραγματικά έχω μείνει κατενθουσιασμένος από τη συμπεριφορά της και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα για όλους...
Διαστάσεις και κωδικοί αμορτισέρ:
Μπροστά Ν43 29,5 εκ. - 48,5 εκ.
Πίσω Ν59 34 εκ. - 56 εκ.