Αποστολέας Θέμα: Monroe τέλος.  (Αναγνώστηκε 10920 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 22, 2006, 00:44 »
Ολοι όσοι απαντήσατε απλά σκεφτήτε ότι δεν φοράγατε τον ίδιο συνδοιασμό με τον Κώστα, και τα αμορτισέρ σας ήταν ισομήκη με τα ελατήρια
Κώστα στο 62% δεν είναι για πέταμα...
Πίσω είναι περισσότερο φθαρμένα λόγω μπουκάλας ha
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 22, 2006, 02:45 »
Ολοι όσοι απαντήσατε απλά σκεφτήτε ότι δεν φοράγατε τον ίδιο συνδοιασμό με τον Κώστα, και τα αμορτισέρ σας ήταν ισομήκη με τα ελατήρια
Κώστα στο 62% δεν είναι για πέταμα...
Πίσω είναι περισσότερο φθαρμένα λόγω μπουκάλας ha

Εγώ Γιάννη μου δεν είμαι ειδικός αλλά όταν ζήτησα το σετ από την Amoreteam ζήτησα ταυτόχρονα ελατήρια και αμορτισέρ για αυτά τα ελατήρια. Μάλιστα ήμουν επίμονος στο αν τα αμορτισέρ κάνουν για αυτά τα μακρύτερα ελατήρια, και ο άνθρωπος της Αmoreteam ήταν κατηγορηματικός ότι δεν έχουν πρόβλημα και είναι τα κατάλληλα. Τί να κάνω που δεν έχω όρεξη για τρεξίματα.  0_21

Η μπουκάλα έχει βάρος το πολύ 70 κιλά όσα ένας μέσος άνθρωπος, αλλά δεν έχω ποτέ βενζίνα οπότε 70-30 κιλά μιλάμε για 40 κιλά μόνο. ha

Αποσυνδεδεμένος Paslemotos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 27
  • www.jimnyclub.com/forum
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 22, 2006, 20:27 »
Αυτα που λενε τα παιδια ρε,τα 028-029
Ρε τι εισαι εσυ ρε...... 0_21

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 22, 2006, 21:27 »
KTHNIATΡΟΣ δεν ειναι τι περιμενες ε??? αφου τον ξερεις! lol lol
στο τελος θα το πιστεψουμε! ::)

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 23, 2006, 14:41 »
Σκέφτομαι να πάω σε νέα ανάρτηση μετά από συζήτηση με τον metalaxe και πολύ σκέψη.
Επαιδή δε θέλω να αλλάξει η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο η λύση με τις προσθήκεςγια το χαμήλωμα των παναρ μπρος και πίσω φαντάζει ιδανική και οικονομική.



Επίσης η χρήση του http://www.xtreme4x4.gr/article.asp?intid=410&intidsub=68

από την xtreme για τη διόθωση της σωστής γωνίας bump steer.

Τέλος θα περιμένω τα νέα από τον metalaxe και τον xanthos για τα νέα μπράτσα που θα κατασκευάσει.

Θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν η κατασκευή νέων χαμηλώτερων βάσεων για τα μπράτσα που είδα σε κάποιο site του εξωτερικού (που ψάχνω να ξαναβρώ) με γλυτώσει από την αντικατάστασή τους μιας και το κόστος τους άνω 300 ευρώ το ζευγάρι κρίνεται υπερβολικό.

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 23, 2006, 14:48 »
Doc θα το κανεις τουμπανο???? αλλιως http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,80.0.html

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 23, 2006, 15:10 »
Τέλος θα περιμένω τα νέα από τον metalaxe και τον xanthos για τα νέα μπράτσα που θα κατασκευάσει.

Θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν η κατασκευή νέων χαμηλώτερων βάσεων για τα μπράτσα που είδα σε κάποιο site του εξωτερικού (που ψάχνω να ξαναβρώ) με γλυτώσει από την αντικατάστασή τους μιας και το κόστος τους άνω 300 ευρώ το ζευγάρι κρίνεται υπερβολικό.
Όντως το κόστος για τα μπράτσα είναι μεγάλο, αν σκεφτείς μάλιστα ότι είναι και χωρίς σινεμπλόκ... >:( >:( >:(
Αυτά που ετοιμάζει ο Αντρέας (Ξανθός) θα έχουν πατέντα για να προφυλάσσουν τα σωληνάκια των φρένων (στα μπράτσα της DG Tuning είναι εκτεθειμένα σε χτυπήματα). Αν κάποιος φίλος έχει τα πίσω μπράτσα και μπορεί, ας τα πάει στον Αντρέα να τα μετρήσει και να φτιάξει και τα πίσω. Περιμένουμε να δούμε πότε θα είναι έτοιμα και σε τι τιμή φυσικά...
Κώστα, αν βρεις τις βάσεις που λες στο internet ρίξε σύρμα... ;) ;) ;) 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 23, 2006, 16:23 »
Κώστα, αν βρεις τις βάσεις που λες στο internet ρίξε σύρμα... ;) ;) ;) 

ψάχνω 2 ώρες και δεν το ξαναβρίσκω.
Εσύ που έχεις και τα δύο μπράτσα βάζοντάς τα δίπλα μπορείς να βρείς ακριβώς την νέα θέση που πρέπει να έχουν τα παλιά και να φτάξεις μια τρίγωνη νέα που να δένει πάνω στην παλιά.


 Το όλο πρότζεκτ ήταν έτσι:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2006, 16:25 από kostas katsenos »

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 23, 2006, 18:04 »
Να τα στο κέντρο του σετ.

Πρόσεξε και τις πανέξυπνες βάσεις panar.




http://image.www.rakuten.co.jp/suzysports/
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2006, 18:11 από kostas katsenos »

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 23, 2006, 19:00 »
Εσύ που έχεις και τα δύο μπράτσα βάζοντάς τα δίπλα μπορείς να βρείς ακριβώς την νέα θέση που πρέπει να έχουν τα παλιά και να φτάξεις μια τρίγωνη νέα που να δένει πάνω στην παλιά.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)Εμμμμμμμμμμ, τα παλιά τα έδωσα, δεν τα έχω πια... :o :o :o
B.R.A.T. President
www.brat.gr

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 23, 2006, 19:14 »
Εσύ που έχεις και τα δύο μπράτσα βάζοντάς τα δίπλα μπορείς να βρείς ακριβώς την νέα θέση που πρέπει να έχουν τα παλιά και να φτάξεις μια τρίγωνη νέα που να δένει πάνω στην παλιά.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)Εμμμμμμμμμμ, τα παλιά τα έδωσα, δεν τα έχω πια... :o :o :o

Δώσε τα καινούργια, πάρε τα βπαλιά και πάμε να φτιάξουμε βάσεις για τα μπράτσα, θα είναι καλύτερα πίστεψέ με, εκτός και ξέρεις γιαπωνέζικα και τα παραγγείλουμε.

Ξέρει κανείς γιαπωνέζικα να μας τα παραγείλει?

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 23, 2006, 20:14 »
Να τα στο κέντρο του σετ.

Πρόσεξε και τις πανέξυπνες βάσεις panar.




http://image.www.rakuten.co.jp/suzysports/


Κώστα αυτό το ΚΙΤ είναι για το Jimny JB23 Turbo 660cc. Τα μεταλλικά που βλέπεις είναι οι κάτω ενισχυμένες βάσεις των αμορτισέρ, εφόσον οι πανάρ είναι ρυθμιζόμενες δεν θέλουν προσθήκες.
Respect a man's car and he will respect you

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 24, 2006, 01:07 »
Κώστα αυτό το ΚΙΤ είναι για το Jimny JB23 Turbo 660cc. Τα μεταλλικά που βλέπεις είναι οι κάτω ενισχυμένες βάσεις των αμορτισέρ, εφόσον οι πανάρ είναι ρυθμιζόμενες δεν θέλουν προσθήκες.

Μιχάλη λες να κάνουν για το δικό μας? Το σασί ίδιο δεν είναι? Μπορείς να συννενοηθείς με τον Ιάπωνα? Εγώ πάντως την πατέντα την είχα δεί σε jimny σαν το δικό μας.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 24, 2006, 09:01 »
Ρε παιδιά, δεν πάμε μια βόλτα μέχρι την Ιαπωνία και συγκεκριμένα μέχρι την Apio να φορτώσουμε πράγμα ??  :o :o :o :o :o ::) ::) ::) ::) ::) ::)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Monroe τέλος.
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 05, 2006, 16:06 »
Μετά από επικοινωνία με την Amorteam ο υπεύθυνος αρνείται ότι τα αμορτισέρ λειτουργούν μόνο με 62 και 52 % και η στάση του οφείλεται στο ότι το μηχάνημα που μέτρησα τα αμορτισέρ στην ουσία ΄μετράει την ανάρτηση και δεν έχει κανένα στοιχείο από τον αέρα των ελαστικών , τα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Με έβαλε σε αμφιβολίες εκ νέου και μάλιστα με διαβεβαίωσε ότι τα αμορτισέρ μου μπορούν να κάνουν απροβλημάτιστα άλλα 15.000 χλμ τουλάχιστον. Τί να πώ δεν ξέρω, έχει κανείς καμιά ιδέα?