Αποστολέας Θέμα: Στροφή σε diesel  (Αναγνώστηκε 11049 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 20:44 »
...μαλιστα ::) ::). μπορει ομως αν αλλάξουμε τις βάσεις του μοτερ να κατέβει λίγο πιο κάτω. ;)

Δεν στο συνιστώ... Δεν θα ευθυγραμμίζει με το σασμάν, θα κατέβει αρκετά χαμηλότερα το κάρτερ, κτλ κτλ... Πιο εύκολο μου ακούγεται να κάνεις μόντα στο καπό...

fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Drimon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • www.talanta.gr
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 07, 2011, 19:42 »
Το θέμα με την άδεια λύνεται στη διεύθυνση συγκοινωνιών μεσα σε 3 ωρες κιόλας, το ρώτησα.
Ρώτησες και σου είπαν ότι γυρίζει η άδεια από βενζίνη σε πετρέλαιο; >6244<
Μπράβο πρόοδο το Ελληνικό κράτος τους τελευταίους μήνες!!! lol lol
Γιατί όχι μόνο εγώ είχα πάρει το άκυρο αλλά κι  ένα φιλαράκι, που έκανε την αλλαγή από πετρέλαιο σε βενζίνα, χρειάστηκε την βοήθεια από καλά ψαγμένα άτομα (για να τον βοηθήσουν με το παραθυράκι του νόμου γι αυτή την περίπτωση).

Το καντράν δεν χρειάζεται να αλλαχτει αφού αλλάζουμε τον εγκέφαλο και όλες τις πλεξούδες.
Αγόρι δεν υπολογίζεις έναν βασικό παράγοντα. Το εύρος στροφών λειτουργίας του βενζινοκινητήρα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτόν του πετρελαίου (και το αντίστροφο) οπότε και τα στροφόμετρα αυτών. Με το ν' αλλάξεις την καλωδίωση και τον εγκέφαλο δεν καταφέρνεις τίποτε άλλο από το απλά να σου λειτουργεί ο κινητήρας. Δεν σημαίνει ότι θα συνεργάζεται με την εγκατάσταση του βενζινοκινητήρα. ;)

Για το καπό δεν ξέρω αν χρειάζεται αυτό με τον αεραγωγο ή απλά το βγάζουν έτσι επειδή τα diesel  απαιτούν περισσότερη ροη αέρα.Εννοείτε δηάδή οτι δε θα χωράει να κλείσει το καπό που εχω τώρα??
Λάθος αυτό!
Θοδωρής

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 07, 2011, 21:04 »
1.Εσυ μάλλον τα μπερδεύεις.Δεν γίνεται να αλλάξει η άδεια από επαγγελματικό σε ι.χ. και αντιστροφα.
2.Ψαξε λίγο πως δουλεύει ένα κοντέρ και από που παίρνει τις εντολές και μετά οι εξυπνάδες...επίσης δεν είναι παιχνίδι γνώσεων εδώ, συμβουλές και γνώμες δίνουμε.
3.Το λάθος ποιο είναι οτι ένας turbodiesel κινητήρας χρειάζεται περισσότερο αέρα από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα???
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος radentis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 07, 2011, 23:55 »
τα επαγκελματικα γινονται ι.χ κανονικα μετα απο μια 5αιτια.ηταν 15αιτια κ αλλαξε πριν 2 χρονια.περνας απο συγκ/ων κ τελωνειο το αποχαρακτηριζεις κ το κανεις ι.χ.ευκολα.το εχω κανει αρκετες φορες.στοιχιζει αρκετα βεβαια.οσο για τη μετατροπη ξερω οτι δε γινεται με την εννοια οτι πρεπει να αλλαχτει το μισο αμαξι.........ακομα κ το ρεζερβουαρ πρεπει να αλλαξει.
οτι δε σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 01:08 »
1.Εσυ μάλλον τα μπερδεύεις.Δεν γίνεται να αλλάξει η άδεια από επαγγελματικό σε ι.χ. και αντιστροφα.
2.Ψαξε λίγο πως δουλεύει ένα κοντέρ και από που παίρνει τις εντολές και μετά οι εξυπνάδες...επίσης δεν είναι παιχνίδι γνώσεων εδώ, συμβουλές και γνώμες δίνουμε.
3.Το λάθος ποιο είναι οτι ένας turbodiesel κινητήρας χρειάζεται περισσότερο αέρα από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα???

Το ότι το στροφόμετρο μπορεί να χρειάζεται αλλαγή είναι γεγονός. Κ εξηγώ: Από κάπου (συνήθως αισθητήρας στροφάλου, παλιότερα από ηλεκτρονική ή ντρισιμπιτέρ) ο εγκέφαλος λαμβάνει ρεύμα με μια συγκεκριμένη συχνότητα, σε μία συγκεκριμένη είσοδο (pin). Μέσα του, έχει χαρτογραφήσει  αυτήν την συχνότητα του ρεύματος σε μια αντιστοίχιση σε rpm. Έτσι, λαμβάνει σήμα το στροφόμετρο κ δείχνει σωστά. τώρα, επειδή η διαδρομή που θα κάνει η βελόνα είναι διαφορετική στο diesel, ενδεχομένως να μην διαβάζει σωστά το στροφόμετρο αυτό που θα το στέλνει ο εγκέφαλος. Όλα τα απο πάνω, με την προϋπόθεση ότι κ στο diesel το στροφόμετρο παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο... Κάνε ένα γοογλινγκ για tachometer, low voltage, transform to high κ αντίστροφα.. κάπου είχα βρει ένα e-shop που πουλούσε μετατροπείς για αυτή την δουλεία...

εγώ που έχω βάλει παλιότερο μοτέρ, ο εγκέφαλος δεν υποστηρίζει στροφόμετρο, κ παίρνω τον παλμό από την ηλεκτρονική... μετά τις 4000rpm που ο παλμός είναι αρκετά πιο έντονος, το στροφόμετρο ψιλοτρελαίνεται, ειδικά στις απότομες αυξομειώσεις του γκαζιού...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 03:19 »
τα επαγκελματικα γινονται ι.χ κανονικα μετα απο μια 5αιτια.ηταν 15αιτια κ αλλαξε πριν 2 χρονια.περνας απο συγκ/ων κ τελωνειο το αποχαρακτηριζεις κ το κανεις ι.χ.ευκολα.το εχω κανει αρκετες φορες.στοιχιζει αρκετα βεβαια.οσο για τη μετατροπη ξερω οτι δε γινεται με την εννοια οτι πρεπει να αλλαχτει το μισο αμαξι.........ακομα κ το ρεζερβουαρ πρεπει να αλλαξει.

Επειδη πρόσφατα πούλησα ένα wrangler επαγγελματικό και φαγαμε τον κόσμο να δούμε αν γίνεται ι.χ. και δεν γίνεται απλά.Το αμαξι ήταν 18 ετών και για να γίνει ι.χ. θα έπρεπε να γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές και να πληρώσουμε τα τέλη 18 χρόνων σαν ι.χ. αλλά και πάλι είναι για συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Για παράδειγμα ένα hilux,navara που έχουν καρότσα "ανοιχτή" δεν γίνεται.

Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 11:23 »
Φίλοι μου,
αν δείτε πχ εδώ
http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/jimny/spec/index.html
θα δείτε τις διαφορές  ντηζελ και βενζίνης.
Ισχύς:σχεδον ιδια
Ροπή:σχεδον διπλάσια ο ντηζελ
Max rpm : σχεδον διπλάσια ο βενζινης (3.750-6.000!!)
Κιβώτιο ταχυτήτων: σχεδόν ίδιο
Βοηθητικό κιβώτιο: ακριβώς ίδιο
Τελική μετάδοση (κορωνοπήνια):Ντηζελ 3.416-βενζίνη 4.300
Μ' αλλα λόγια, το ντηζελ έχει 20% μακρυτερη τελική σχέση για να ισοφαρίσει τις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα.
Συμπέρασμα:αειντε και βρήκαμε πλεξούδες-εγκέφαλους-ΚΤΕΟ κλπ, θα πηγαίνουμε το ντηζελ κόφτες και το JIMNY μας δεν θα κατοσταρίζει!!!!

Οπότε βάλτε κα κορωνοπήνια στο λογαριασμό



Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 13:02 »
Πολλές οι διαφορές γνωστές και άγνωστες (ακόμα). Μήπως είναι πιο φρόνιμο να πάρεις ένα diesel και να βάλεις τα πράγματα που πιθανόν που έχεις στο βενζίνα . Έπειτα εάν χρειαστείς τίποτα κοκοψονια απο το diesel θα εχει η αντιπροσωπεία να σε εξυπηρετήσει; ή φεεετά από γερμάνια μεριά ;

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 14:03 »
Πολλές οι διαφορές γνωστές και άγνωστες (ακόμα). Μήπως είναι πιο φρόνιμο να πάρεις ένα diesel και να βάλεις τα πράγματα που πιθανόν που έχεις στο βενζίνα . Έπειτα εάν χρειαστείς τίποτα κοκοψονια απο το diesel θα εχει η αντιπροσωπεία να σε εξυπηρετήσει; ή φεεετά από γερμάνια μεριά ;

Αν έχει κοκοψόνια( lol lol lol) τότε περιμένεις(όχι για όλα)...τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω στην θεσσαλονίκη.
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 08, 2011, 14:31 »
 >12183 >12183 >12183 >12183 μάλλον για αέριο με βλέπω τελικά...
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Drimon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • www.talanta.gr
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 11, 2011, 21:03 »
1.Εσυ μάλλον τα μπερδεύεις.Δεν γίνεται να αλλάξει η άδεια από επαγγελματικό σε ι.χ. και αντιστροφα.
Πρόσφατα ένα φιλαράκι στο Ναύπλιο έβαλε στο cherokee (εργοστασιακά ντίζελ) του, 4λιτρο κινητήρα (βενζίνη). Όταν μας είπε ότι είχε πρόθεση να το κάνει αυτό όλοι τον κράξαμε, γιατί είχαμε μείνει στην εικόνα ότι στο Ελλάντα δεν επιτρέπονται αλλαγές κινητήρα (τύπου καυσίμου). Κι εκεί μας απόδειξε ο φίλος αυτό που σου γράφω. Από βενζίνη σε πετρέλαιο δεν γίνεται, από πετρέλαιο σε βενζίνη μπορείς (με καλό ψάξιμο). ;)


2.Ψαξε λίγο πως δουλεύει ένα κοντέρ και από που παίρνει τις εντολές και μετά οι εξυπνάδες...επίσης δεν είναι παιχνίδι γνώσεων εδώ, συμβουλές και γνώμες δίνουμε.
Επειδή ξέρω πως δουλεύει, κι έχω δει στροφόμετρο σε BMW (ξαδέρφου μου) σε αλλαγή κινητήρα, από σειρά σε βε, το στροφόμετρο να μην συνέρχεται με τίποτα. Φαντάσου από πετρέλαιο σε βενζίνα, που έχουν και διαφορά στροφών! ;)

Και πίστεψέ με δεν στο παίζω έξυπνος! Κάθομαι και σου γράφω τους λόγους που αυτή η μετατροπή δεν θα είναι συμφέρουσα για έναν και μόνο λόγο. Γιατί εγώ παιδευόμουν ΜΟΝΟΣ μου να βγάλω άκρη με το πετρελαιοκίνητο, γιατί τότε που ψαχνόμουν δεν ήταν διαδεδομένο στην Ελλάδα. ;)
Ότι σου γράφω, τα γράφω λίγο πιο τεκμηριωμένα για να καταλάβεις που είναι η διαφορές-προβλήματα και να μην λες ότι γράφω αερολογίες για την μόδα. ;)

3.Το λάθος ποιο είναι οτι ένας turbodiesel κινητήρας χρειάζεται περισσότερο αέρα από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα???
Ίσως να ήταν λάθος η διατύπωση. Η σωστότερη λέξη είναι το "σχετικό" αντί του "λάθος". Δεν γράφω άλλα γιατί πάμε σε πολύ τεχνικά κομμάτια και δεν χρειάζεται. ;)
Θοδωρής

Αποσυνδεδεμένος Drimon

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • www.talanta.gr
Απ: Στροφή σε diesel
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 11, 2011, 21:05 »
>12183 >12183 >12183 >12183 μάλλον για αέριο με βλέπω τελικά...
Αν εξαιρέσεις το πρόβλημα του χώρου για την δεξαμενή καυσίμου, είναι η καλλίτερη λύση αυτή τη στιγμή.
Θοδωρής