Περιγραφή των δύο ειδικών που έχουν καταγραφεί μέχρι αύτή τη στιγμήΠαρθενώνας
1η Ειδική Διαδρομή – 235 Χιλιόμετρα
Αφορά ΟΛΕΣ τις κατηγορίεςΗ μεγαλύτερη ειδική του αγώνα και μία από τις μεγαλύτερες σε αγώνες του είδους στην Ελλάδα. Η ιδιαιτερότητά της; Το μεγαλύτερο κομμάτι της είναι σε απόσταση αναπνοής από την Αθήνα!
Είναι μία πρόκληση για αυτοκίνητα και οδηγούς, αφού αλλάζει συνέχεια σε υφή εδάφους και από γρήγορα σε αργά κομμάτια και τούμπλαλιν. Όποιος δεν κουράσει το όχημά του στην απαιτητική ειδική, θα έχει σίγουρα πλεονέκτημα στη συνέχεια. Από την άλλη, αν μείνει πολύ πίσω, δύσκολα θα καλύψει τη διαφορά.
• Τα πρώτα 12 χιλιόμετρα είναι μέσα στο δάσος, σε τεχνικό, στενό, κομμάτι.
• Μετά ακολουθεί λίγη άσφαλτος και ένα σχετικά σκληρό κομμάτι, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση για 20 χιλιόμετρα.
• Είσοδος και πάλι σε δασικό δρόμο με τεχνικό κομμάτι, που μετατρέπεται σε πατημένο, από Ακροπολική διαδρομή, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
• Το κομμάτι γίνεται καθαρά οff road, σκληρό με πέτρα, για περίπου 10 χιλιόμετρα.
• Ακολουθεί κατηφορικό, τεχνικό κομμάτι και είσοδος σε πεδιάδα για 20 χιλιόμετρα.
• Στη συνέχεια και πάλι δασικός δρόμος με καλό έδαφος, αλλά επίσης τεχνικός, για 15 χιλιόμετρα.
• Άσπρα χώματα και πάλι παλιό Ακρόπολις στη συνέχεια, για άλλα 15 χιλιόμετρα, με υψηλές οδηγικές απαιτήσεις.
• Το επόμενο κομμάτι είναι σχεδόν καινούριο. Ξεκινά από πεδινό κομμάτι και καταλήγει σε ορεινό με χαμηλή βλάστηση. Το έδαφος είναι απαιτητικό, αν και όχι ιδιαίτερα σκληρό, για 20 ολόκληρα χιλιόμετρα.
• Σκληρό γίνεται στη συνέχεια, για τα επόμενα 20 χιλιόμετρα, με ένα κομμάτι να είναι εκτός δρόμου, ανάμεσα σε βάτα, ιδιαίτερα απαιτητικό από τα αυτοκίνητα.
• Ξαναγυρνάμε σε Ακροπολική ειδική, ανηφορική στην αρχή και κατηφορική μετά, σε καλό χώμα, απαιτητική σε οδήγηση, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
• Η συνέχεια είναι σε κάμπο, με χωράφια και πιθανά πολύ λάσπη αν έχει βρέξει. Για 20 χιλιόμετρα και πάλι.
• Νέα χάραξη στο Μοσχοπόδι μετά, με 15 χιλιόμετρα στο απαιτητικό από πλευράς πλοήγησης δάσος.
• Το τελείωμα της ειδικής μας φέρνει στους πρόποδες ενός λόφου με σχεδόν απάτητα κομμάτια και στη συνέχεια σε χωράφια και καλό δρόμο, πριν φτάσουμε στο Olympus Plaza και την πρώτη ανασυγκρότηση του αγώνα.
Πάνας
5η Ειδική Διαδρομή – 66 Χιλιόμετρα
Αφορά την Open, τις Moto και τα ATVsΕίναι η ειδική με την οποία κλείνει ο αγώνας. Και δεν είναι καθόλου εύκολη, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του 24ωρου. Φέρνει τους «γρήγορους» από το Olympus Plaza αρκετά κοντά στον τερματισμό. Βγήκε λίγο πιο μικρή από τον αρχικό σχεδιασμό, για να αποφύγουμε τα κομμάτια με κίνηση κοντά στην Αθήνα, Κυριακή πρωί…
Δυσκολεύει σταδιακά, έτσι για να μην αφήσει τα πληρώματα να… κοιμηθούν, μετά από 24 και βάλε ώρες στο δρόμο ήδη! Το τελείωμά της είναι… απίστευτα απαιτητικό σε πλοήγηση και απαιτήσεις από τα οχήματα. Μπορεί να κρίνει τα πάντα, ιδίως αν οι διαφορές είναι μικρές.
• Στην αρχή κινείται σε κάμπο, ανάμεσα σε χωράφια και έχει, δυστυχώς, αρκετή άσφαλτο.
• Μετά το 15ο χιλιόμετρο αρχίζει να ανεβαίνει προς τα Δερβενοχώρια, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση και απαιτητικό οδόστρωμα, που σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται σκληρό.
• Στα 35 χιλιόμετρα έχουμε γρήγορο κομμάτι, σε καλό χώμα, κατηφορικό και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό, για ανασύνταξη δυνάμεων.
• Ανασύνταξη που θα χρειαστεί από εκεί και πέρα, για τα 20 τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής, που κινούνται, κυρίως, σε δύσκολους, στενούς, δασικούς δρόμους, απαιτητικούς σε πλοήγηση και αντοχή.
• Τα τελευταία 3 χιλιόμετρα θα βάλουν σε δοκιμασία μηχανές, ανθρώπους και την αντοχή τους μετά από 24 ολόκληρες ωρες.