Αποστολέας Θέμα: 24 Ώρες Off Road 2011  (Αναγνώστηκε 25699 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 26, 2011, 17:32 »
Έτοιμο και το ελληνικό Promo Kit του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Έχει στοιχεία που δεν περιλαμβάνονται στην αγγλική έκδοση!



Λεπτομέρειες για τον αγώνα

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 03, 2011, 15:42 »

Δείτε τα videos των δύο τελευταίων 24ωρων! Προσφορά του Ιχνηλάτη...

Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010

Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2009



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 01, 2011, 17:00 »


Aνακοινώθηκαν οι κανονισμοί του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011

Ειδικός Κανονισμός

Γενικός Κανονισμός

Τεχνικός Κανονισμός


Μπορείτε να τους βρείτε και στο site της οργάνωσης

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 20:14 »

 
Μεγαλώνει ο αγώνας!!!

Μικρές αλλαγές στη διαδρομή αλλά και στα χρονοδιαγράμματα του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011.
-   Η πρώτη ειδική απέκτησε μήκος 222 χιλιόμετρα. Άρα οι ειδικές που έχουν μήκος πάνω από 200 χιλιόμετρα είναι τρεις.
-   Η τρίτη ειδική απέκτησε μήκος 95 χιλιόμετρα.
-   Το συνολικό μήκος του αγώνα για τις κατηγορίες Moto/ATV/Αυτοκίνητα Z1 έφτασε τα 920 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 831 είναι μοιρασμένα σε 5 ειδικές διαδρομές.
-   Για τις κατηγορίες Ζ2 και Ζ3/SUV το μήκος έφτασε τα 717 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 652 είναι μοιρασμένα σε 3 ειδικές διαδρομές, με τη μικρότερη στα 200 χιλιόμετρα!

Μήκη διαδρομών


Χρονοδιάγραμμα Moto - ATVs


Χρονοδιάγραμμα Ζ1


Χρονοδιάγραμμα Ζ2


Χρονοδιάγραμμα Ζ3-SUV



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 13:17 »


Τις 70 έφτασαν οι συμμετοχές του 24 Ώρες Off Road 2011

http://www.ihnilatis4x4.gr/entries2011.htm


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 15:03 »


H μεγάλη μάχη της Ζ1 Open

Mε τις 12 συμμετοχές από τη Βουλγαρία στον αγώνα, συμπληρώθηκαν ήδη 21 συμμετοχές στην κατηγορία Ζ1 Open, ένα πραγματικό ρεκόρ, τόσο για τον αγώνα όσο και για το είδος αυτό στην Ελλάδα. Ο αριθμός αυτός βάζει πραγματικά φωτιά στην κατηγορία, αφού ανάμεσα στους 21 οι περισσότεροι είναι ικανοί για τη νίκη.

Οι Σιούτης/Μακρής έχουν κερδίσει δύο φορές τον αγώνα και επανέρχονται με ένα εξελιγμένο Suzuki Jimny 1.8, ικανοί για όλα. Κύριο πλεονέκτημά τους οι επιδόσεις στους 24ωρους αγώνες.

Ο Χρήστος Κύρτσος,  νικητής το 2009, ετοιμάζει με νέο κινητήρα το Bowler  με το οποίο εντυπωσίασε πέρσι πριν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Με δεδομένη την απίστευτη ταχύτητά του, βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για μία ακόμη νίκη.

O Δημήτρης Χρήστου, νικητής της κατηγορίας rally το 2009, επανέρχεται με τον πολύπειρο και με διεθνείς συμμετοχές Δημήτρη Αμαξόπουλο στο δεξί κάθισμα του καλοστημένου Mitsubishi Pajero V20 Rallye, διεκδικώντας τη νίκη με κύριο όπλο την εμπειρία τους.

Οι Trayanov/Marinkov,  νικητές το 2010 και πρώτοι φέτος στο Evia Rally Raid, οδηγώντας το κλασικό πλέον Toyota Land Cruiser, έρχονται στην Ελλάδα με στόχο τη συνέχιση της… κυριαρχίας τους στην χώρα μας και την πρώτη θέση στο Balkan Off Road Cup.

Οι Lagadov/Nikolov, νικητές του Balkan Off Road Marathon 2011, με ένα πανίσχυρο Mitsubishi Pajero EVO,  έρχονται να διεκδικήσουν για πρώτη φορά τη νίκη και την κορυφή της βαθμολογίας του Balkan Off Road Cup.

Οι Ηristov/Todorova, κλασικοί πρωταγωνιστές στα ATVs, συνδυάζουν ικανότητες σε οδήγηση και πλοήγηση, οδηγώντας το εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1 του Ivo Varbanov. Είναι σίγουρα ανάμεσα στους διεκδικητές της νίκης.

Οι Παλάσκας/Ζαχαρίου, νικητές της κατηγορίας τους στο Off Road Rally Greece και με συμμετοχές σε μεγάλους αγώνες Baja του εξωτερικού, έρχονται με ένα πολύ εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1, το καλύτερο αυτοκίνητο του αγώνα μέχρι στιγμής, να διεκδικήσουν τη νίκη και να μαζέψουν εμπειρίες εν’ όψη της συμμετοχής τους στο Africa Eco Race το Γενάρη.

Οι πρωταθλητές Ελλάδος στο 4Χ4, τα δύο τελευταία χρόνια, Κουτσουμπός/Λαμπρινός και Δημητριάδης/Κάλφας, κυρίαρχοι των αγώνων του είδους στη χώρα μας τελευταία, έρχονται για να σταματήσουν τον Trayanov και να σημειώσουν την πρώτη τους νίκη στον αγώνα με δύο εξελιγμένα Suzuki: ένα Vitara 2.0 και ένα Jimny 1.8. Σίγουρα από τις πιο σοβαρές υποψηφιότητες για τη νίκη.

Και βέβαια κανείς δε μπορεί να βγάλει εκτός… υπολογισμού τον άνθρωπο «αγώνες 4Χ4» στην Ελλάδα, Στέφανο Αττάρτ, κυρίαρχο για πολλά χρόνια στο χώρο, νικητή γενικής στο Off Road Rally Greece και πολλαπλά πρωταθλητή Ελλάδας 4Χ4, που θα συμμετάσχει με ένα Mini Countryman και συνοδηγό τον πολύπειρο στους 24ωρους αγώνες Βαγγέλη Ασπρόμουγγο.

Στο ίδιο… καζάνι βράζουν σίγουρα οι Μαρδάς/Ανδρεόπουλος (Suzuki Jimny 1.8 ), με κύριο όπλο την αποδεδειγμένη ταχύτητά τους, οι κυπελούχοι της Ζ2 το 2010 Σταματάκης/Τσαλιγόπουλος με  Suzuki Jimny, η Αριάδνη Γερασιμίδου με το πολύ καλό Daihatsu Terios της αντιπροσωπείας, οι Γιαννακούλης/Κυριακούδης με ένα full T1 Mercedes G εξελιγμένο στη ORC στη Γερμανία, οι Ούγγροι Sólyom/Galbács με το πολύ εξελιγμένο ΚIA Sportage I (Hawkia) της T1, οι Παπανικολάου/Κάτσος με το γρήγορο Ford Maverick 3.0, o Παναγιώτης Υπέρμαχός  με ένα Subaru Forester και βέβαια οι υπόλοιποι Βούλγαροι με τα εξελιγμένα Mitsubishi Pajero.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα χρονόμετρα θα πάρουν φωτιά και η νίκη θα κριθεί στα σημεία των 830 χιλιομέτρων των 5 ειδικών του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Και να φανταστεί κανείς ότι οι συμμετοχές είναι ακόμη ανοιχτές και θα παραμείνουν για 2 ακόμη μήνες!


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 16:52 »
Δημητριάδης και Μαρδάς με Jimny 1.6
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 14:52 »

 
Δελτίο πληροφοριών Νο 1
Όλα τα 4τροχα οχήματα (αυτοκίνητα και buggies) πρέπει να έχουν διαθέσιμη μία
 παροχή ηλεκτρικής ισχύος τύπου «αναπτήρα» για το δορυφορικό σύστημα εντοπισμού.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 15:06 »


Η πλατεία Κοτζιά, η πλατεία του Δημαρχείου της Αθήνας, με τα
πανέμορφα νεοκλασικά κτήρια, ακριβώς στο... κέντρο της πόλης
μας, θα είναι το σημείο εκκίνησης και τερματισμού του
Cooper 24 Ώρες Off Road 2011.
 

Ο χώρος επιλέχθηκε γιατί αποτελεί ένα από τα
χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, παραπέμπει σε μία
 εποχή που η πρωτεύουσα της Ελλάδας ήταν πανέμορφη
και είναι ένα από τα σημεία - διαφήμιση της χώρας μας.
Σε συνδυασμό με την προβολή του αγώνα διεθνώς για
το 2011, πιστεύουμε ότι θα προσφέρει μία μοναδική εικόνα
της Ελλάδας και των ομορφιών της.


Ευχαριστούμε το Δήμο της Αθήνας για την ευγενή διάθεση του χώρου.


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 26, 2011, 15:08 »


Η πλατεία Κοτζιά, η πλατεία του Δημαρχείου της Αθήνας, με τα
πανέμορφα νεοκλασικά κτήρια, ακριβώς στο... κέντρο της πόλης
μας, θα είναι το σημείο εκκίνησης και τερματισμού του
Cooper 24 Ώρες Off Road 2011.
 

Ο χώρος επιλέχθηκε γιατί αποτελεί ένα από τα
χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, παραπέμπει σε μία
 εποχή που η πρωτεύουσα της Ελλάδας ήταν πανέμορφη
και είναι ένα από τα σημεία - διαφήμιση της χώρας μας.
Σε συνδυασμό με την προβολή του αγώνα διεθνώς για
το 2011, πιστεύουμε ότι θα προσφέρει μία μοναδική εικόνα
της Ελλάδας και των ομορφιών της.


Ευχαριστούμε το Δήμο της Αθήνας για την ευγενή διάθεση του χώρου.


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 16:57 »
H πρώτη ειδική διαδρομή του Cooper 24 Ώρες 2011 είναι πλέον καταγεγραμμένη!
Απολαύστε μερικές φωτογραφίες από αυτή...





Kάνετε click πάνω τους να τις δείτε μεγαλύτερες!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 17:04 »


Τελείωσε και η καταγραφή της 5ης, τελευταίας ειδικής, που αφορά μόνο την Open (Ζ1, Τ1, Τ2, Τ3), τις Moto και τα ATVs/Quads. Απολαύστε τις φωτογραφίες απο αυτή κάνοντας click πάνω στην photo...




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 21:01 »



Ενημερωτική Συνάντηση Αγωνιζομένων και Οργάνωσης

Για να συζητηθούν οι λεπτομέρειες και να λυθούν οι όποιες απορίες των αγωνιζόμενων, τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή, κανονίσαμε να βρεθούμε την

Τετάρτη 12 Οκτώβρη στις 19:00 στο

Εστιατόριο του Μιχάλη Τεχλικίδη στη Δροσιά, Αργοναυτών 13

στο σημείο που φαίνεται στους χάρτες.

http://www.ploigos.gr/?sessionid=3d892d346c0ef4d44ffafb4cf965c90b

http://www.ploigos.gr/?sessionid=9a01c87ad0a51084d3174b3e9a5e8194

http://www.ploigos.gr/?sessionid=dd2bb6fe27aa0cda206f2e86d080064e

Θα βρίσκονται εκεί:
ο Φωκίωνας Πετρίτης, τεχνικός έφορος για τα αυτοκίνητα
ο Μελέτης Σταμάτης, αλυτάρχης και υπεύθυνος για τις Moto και τα ATVs
ο Γιάννης Αθανασίου, υπεύθυνος της διαδρομής

Σας περιμένουμε όλους





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Off Road 2011
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 17:21 »



Περιγραφή των δύο ειδικών που έχουν καταγραφεί μέχρι αύτή τη στιγμή

Παρθενώνας
1η Ειδική Διαδρομή – 235 Χιλιόμετρα
Αφορά ΟΛΕΣ τις κατηγορίες

Η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα και μία από τις μεγαλύτερες σε αγώνες του είδους στην Ελλάδα. Η ιδιαιτερότητά της; Το μεγαλύτερο κομμάτι της είναι σε απόσταση αναπνοής από την Αθήνα!
Είναι μία πρόκληση για αυτοκίνητα και οδηγούς, αφού αλλάζει συνέχεια σε υφή εδάφους και από γρήγορα σε αργά κομμάτια και τούμπλαλιν. Όποιος δεν κουράσει το όχημά του στην απαιτητική ειδική, θα έχει σίγουρα πλεονέκτημα στη συνέχεια. Από την άλλη, αν μείνει πολύ πίσω, δύσκολα θα καλύψει τη διαφορά.
•   Τα πρώτα 12 χιλιόμετρα είναι μέσα στο δάσος, σε τεχνικό, στενό, κομμάτι.
•   Μετά ακολουθεί λίγη άσφαλτος και ένα σχετικά σκληρό κομμάτι, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση για 20 χιλιόμετρα.
•   Είσοδος και πάλι σε δασικό δρόμο με τεχνικό κομμάτι, που μετατρέπεται σε πατημένο, από Ακροπολική διαδρομή, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
•   Το κομμάτι γίνεται καθαρά οff road, σκληρό με πέτρα, για περίπου 10 χιλιόμετρα.
•   Ακολουθεί κατηφορικό, τεχνικό κομμάτι και είσοδος σε πεδιάδα για 20 χιλιόμετρα.
•   Στη συνέχεια και πάλι δασικός δρόμος με καλό έδαφος, αλλά επίσης τεχνικός, για 15 χιλιόμετρα.
•   Άσπρα χώματα και πάλι παλιό Ακρόπολις στη συνέχεια, για άλλα 15 χιλιόμετρα, με υψηλές οδηγικές απαιτήσεις.
•   Το επόμενο κομμάτι είναι σχεδόν καινούριο. Ξεκινά από πεδινό κομμάτι και καταλήγει σε ορεινό με χαμηλή βλάστηση. Το έδαφος είναι απαιτητικό, αν και όχι ιδιαίτερα σκληρό, για 20 ολόκληρα χιλιόμετρα.
•   Σκληρό γίνεται στη συνέχεια, για τα επόμενα 20 χιλιόμετρα, με ένα κομμάτι να είναι εκτός δρόμου, ανάμεσα σε βάτα, ιδιαίτερα απαιτητικό από τα αυτοκίνητα.
•   Ξαναγυρνάμε σε Ακροπολική ειδική, ανηφορική στην αρχή και κατηφορική μετά, σε καλό χώμα, απαιτητική σε οδήγηση, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
•   Η συνέχεια είναι σε κάμπο, με χωράφια και πιθανά πολύ λάσπη αν έχει βρέξει. Για 20 χιλιόμετρα και πάλι.
•   Νέα χάραξη στο Μοσχοπόδι μετά, με 15 χιλιόμετρα στο απαιτητικό από πλευράς πλοήγησης δάσος.
•   Το τελείωμα της ειδικής μας φέρνει στους πρόποδες ενός λόφου με σχεδόν απάτητα κομμάτια και στη συνέχεια σε χωράφια και καλό δρόμο, πριν φτάσουμε στο Olympus Plaza και την πρώτη ανασυγκρότηση του αγώνα.

Πάνας
5η Ειδική Διαδρομή – 66 Χιλιόμετρα
Αφορά την Open, τις Moto και τα ATVs

Είναι η ειδική με την οποία κλείνει ο αγώνας. Και δεν είναι καθόλου εύκολη, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του 24ωρου. Φέρνει τους «γρήγορους» από το Olympus Plaza αρκετά κοντά στον τερματισμό. Βγήκε λίγο πιο μικρή από τον αρχικό σχεδιασμό, για να αποφύγουμε τα κομμάτια με κίνηση κοντά στην Αθήνα, Κυριακή πρωί…
Δυσκολεύει σταδιακά, έτσι για να μην αφήσει τα πληρώματα να… κοιμηθούν, μετά από 24 και βάλε ώρες στο δρόμο ήδη! Το τελείωμά της είναι… απίστευτα απαιτητικό σε πλοήγηση και απαιτήσεις από τα οχήματα. Μπορεί να κρίνει τα πάντα, ιδίως αν οι διαφορές είναι μικρές.
•   Στην αρχή κινείται σε κάμπο, ανάμεσα σε χωράφια και έχει, δυστυχώς, αρκετή άσφαλτο.
•   Μετά το 15ο χιλιόμετρο αρχίζει να ανεβαίνει προς τα Δερβενοχώρια, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση και απαιτητικό οδόστρωμα, που σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται σκληρό.
•   Στα 35 χιλιόμετρα έχουμε γρήγορο κομμάτι, σε καλό χώμα, κατηφορικό και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό, για ανασύνταξη δυνάμεων.
•   Ανασύνταξη που θα χρειαστεί από εκεί και πέρα, για τα 20 τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής, που κινούνται, κυρίως, σε δύσκολους, στενούς, δασικούς δρόμους, απαιτητικούς σε πλοήγηση και αντοχή.
•   Τα τελευταία 3 χιλιόμετρα θα βάλουν σε δοκιμασία μηχανές, ανθρώπους και την αντοχή τους μετά από 24 ολόκληρες ωρες.




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4