Αποστολέας Θέμα: Lock right  (Αναγνώστηκε 9420 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Lock right
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 13:57 »
Πλεονεκτηματα των Lock right Lockers

Απλη κατασκευη
Ευκολη εγκατασταση
Αυτοματη λειτουργεια
Αποδεδειγμενη αποδοση εκτος δρομου.
Καλα χαρακτηριστηκα στην στεγνη ασφαλτο.


Μειονεκτηματα

Ιδιοτροπη συμπεριφορα στα πατα-ασε-πατα του γκαζιου σε συνθηκες περιορισμενης προσφυση (γλιτσα, χιονι, παγο) με στριμενο το τιμονι.
Απωλεια προσφυσης σε αναβαση πλαγιας με διαγωνια πορεια οχηματος.
Αντοχη συνηθως μονο μεχρι 33 ιντσες λαστιχο, αφου παραμενει το εργοστασιακο γκρουπ.
Καποιες φορες ελαφρυοι θορυβοι και σκορτσα.
Αυξημενες τριβες και φθορες ελαστικων ,ρουλεμαν,σταυρων.


Πηγη¨= offroaders.com

Αποψη μου οτι μαθαινεις να ζεις μαζι του , τιμιο για τα λεφτα του

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 17:38 »
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πως γίνεται επικίνδυνο στην καθημερινή χρήση... Δηλ, ας πούμε ότι έχουμε δρόμο με κακή πρόσφυση, κ στρίβουμε ελεγχόμενα. Υπό νορμάλ συνθήκες κρατάμε σταθερό το γκάζι μας για να μπούμε ή το αφήνουμε (αν έχουμε τίποτα ευαίσθητους συνεπιβάτες) και σε περίπτωση που είμαστε σε παιχνιδιάρικη διάθεση, μπορεί κ να το τσιμπίσουμε λίγο παραπάνω μπας κ μας κάνει την χάρη να φύγει λίγο ο ποπός μας... 

Με lockright τι αλλάζει στην συμπεριφορά που όλοι μας ξέρουμε?

Αντίστοιχα φαντάζομαι γίνεται επικίνδυνο κ στο βουνό σε πλάγιες κλίσεις κ κακή πρόσφυση, όπως έχουμε δει να γυρνάει το αυτοκίνητο πλάγια προς την κλίση της ανηφόρας, σωστά? 
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Lock right
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 19:22 »
verse παληκαρι μου τι δεν καταλαβαινεις? οτι θα κυκλοφορεις με τον πισω αξονα 100% κλειδωμενο στην ευθεια , και οταν στριβεις θα περιμενεις απο την "καστανιᴨ αναλογα ποιος την εχει ρυθμισει να επιτρεψει στον εσωτερικο τροχο να διαφορισει,αναλογα με το ποσο πατας γκαζι η αφηνεις πανω στη στροφη,?   Προκητε για ενα εξαρτημα του οποιου η λειτουργια και συμπεριφορα εξαρτατε αποκλειστηκα απο αυτον που εκανε τη ρυθμιση στα ελατηριακια του, και ποση "ταση" τους εχει δωσει, ωστε να επιτρεπουν η οχι , ποσο αναστολη διαφορισμου θα υπαρχει οταν στριβεις,.                                                                                                                                                                                                          Κανεις δεν ειπε οτι ειναι επικινδυνο αλλα ιδιοτροπο ,πρεπει να μαθεις να οδηγεις με τα κουσουρια του, το εχω δουλεψει για δυο χρονια σε trail και ειναι πολυ καλο , αλλα δεν μπορει να συγκριθει με ενα κατ"επιλογην locker,παρα μονο στην τιμη ,οσο για την αξιοπιστια ,με μολις 195/15 και αυτοκινητο 850 κιλα και 50hp ,η καστανια του εγινε κομματια....Παιζει τρομερο ρολο η ρυθμιση, του και τα ελατηριακι που πρεπει να αλλαζεις ,γιατι χαλαρωνουν και δημιουργουν προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Lock right
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 22:07 »

2.με το lockrigt δεν σταματας πουθενα ουτε σε στροφες (λογο του οτι μπενεις με αναποδα ,με καλυτερο ελενχο του αυτοκινητου) ουτε και σε εμποδια
κοινος αερα πατερα παντου.δεν προκειτε να σε προδοσει ποτε ειναι εντελως μηχανικο(τουλαχιστον απο ηλεκτρικα)
στην καθημερινοτητα συνηθηζετε υπαρχει προβλημα σε πολυ μικρα παρκιν ειναι σαν να στριβεις με απλη τετρακινηση και λιγο αυξηση καταναλωσης? δεν ειμαι σιγουρος ακομα πες ρε Γιαννο jm. οι τιμες πιο νορμαλ με 500ε στην χειροτερη εχεις καθαρισει.

για την αυξηση της καταναλωσης θα σε γελασω γιωργο.κανω μικρες διαδρομες μεσα στην πολη και δεν εχω υπολογισει...
κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Lock right
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 22:20 »

Μειονεκτηματα

Ιδιοτροπη συμπεριφορα στα πατα-ασε-πατα του γκαζιου σε συνθηκες περιορισμενης προσφυση (γλιτσα, χιονι, παγο) με στριμενο το τιμονι.

σημερα με χιοινι(βολτα με το club) παραλιγο να την πατησω!!!σε ενα ανηφορικο κομματι με αρκετο χιονι,εδωσα λιγο παραπανω γκαζι για να βγει το αμαξι πιο ευκολα.αποτελεσμα να πεταξει κωλο,και πηγαινοντας με αναποδα δεν μπορεσα να το επαναφερω και εμεινα ακινητοποιημενος αφου ημουν με κλιση προς μια πλαγια!!!!!!σε αυτη την περιπτωση θεωρισα οτι με πουλησε...ομως μετα που το σκευτηκα με ηρεμια,θεωρω πως ειναι και οδηγικο μου λαθος!!!
1η φορα δοκιμαστικε σε χιονι.

το συμπερασμα ειναι οτι θα συμφωνησω και με τον φιλο k.maltezo...πρεπει να μαθεις τα κουσουρια του και να συμβιβαστεις...!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 23:49 »
verse παληκαρι μου τι δεν καταλαβαινεις? οτι θα κυκλοφορεις με τον πισω αξονα 100% κλειδωμενο στην ευθεια , και οταν στριβεις θα περιμενεις απο την "καστανιᴨ αναλογα ποιος την εχει ρυθμισει να επιτρεψει στον εσωτερικο τροχο να διαφορισει,αναλογα με το ποσο πατας γκαζι η αφηνεις πανω στη στροφη,?   Προκητε για ενα εξαρτημα του οποιου η λειτουργια και συμπεριφορα εξαρτατε αποκλειστηκα απο αυτον που εκανε τη ρυθμιση στα ελατηριακια του, και ποση "ταση" τους εχει δωσει, ωστε να επιτρεπουν η οχι , ποσο αναστολη διαφορισμου θα υπαρχει οταν στριβεις,.                                                                                                                                                                                                          Κανεις δεν ειπε οτι ειναι επικινδυνο αλλα ιδιοτροπο ,πρεπει να μαθεις να οδηγεις με τα κουσουρια του, το εχω δουλεψει για δυο χρονια σε trail και ειναι πολυ καλο , αλλα δεν μπορει να συγκριθει με ενα κατ"επιλογην locker,παρα μονο στην τιμη ,οσο για την αξιοπιστια ,με μολις 195/15 και αυτοκινητο 850 κιλα και 50hp ,η καστανια του εγινε κομματια....Παιζει τρομερο ρολο η ρυθμιση, του και τα ελατηριακι που πρεπει να αλλαζεις ,γιατι χαλαρωνουν και δημιουργουν προβλημα.

θα σου πω τι δεν καταλαβαίνω...αν κ τώρα μου έβαλες ακόμα μια παράμετρο, αυτή της ρύθμισης... Δηλ, έχουν "σκάλες" τα ελατήρια? ή υπάρχει σωστή κ λάθος τοποθέτηση? αυτό που δεν πιάνω, είναι πως σε χαμηλή πρόσφυση, οι τροχοί μπορεί να έχουν την τάση να κινηθούν με διαφορετική ταχύτητα (στιγμιαία ας πούμε πως ένας βρίσκεται στον αέρα ή βρίσκει περισσότερη λάσπη κτλ)? πως ξεχωρίζει δηλ αυτό από την διαφορετική ταχύτητα που έχουν οι τροχοί στις στροφές???
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος jimnovios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 71
Απ: Lock right
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 07:22 »
φανη, στις στροφες δε δινει περισοτερη κινηση στον εξωτερικο τροχο(κατι που κανει το μαμα διαφορικο), απλα τον ελευθερωνει για να μη κουρδισει στριβοντας. ουσιαστικα στριβεις με την δυναμη του εσωτερικου τροχου.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Lock right
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 09:27 »
υπάρχει σωστή κ λάθος τοποθέτηση?
Ναι και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Εγώ το έβγαλα και το "ρύθμισα" 2 φορές αλλά και πάλι δε δούλευε σωστά (εξηγώ παρακάτω τι εννοώ).
 
αυτό που δεν πιάνω, είναι πως σε χαμηλή πρόσφυση, οι τροχοί μπορεί να έχουν την τάση να κινηθούν με διαφορετική ταχύτητα (στιγμιαία ας πούμε πως ένας βρίσκεται στον αέρα ή βρίσκει περισσότερη λάσπη κτλ)? πως ξεχωρίζει δηλ αυτό από την διαφορετική ταχύτητα που έχουν οι τροχοί στις στροφές???
Όταν ο ένας τροχός είναι σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης (πχ στον αέρα), τα διαφορικό μένει κλειδωμένο, γι' αυτό θα δεις ότι γυρνάει και ο τροχός που είναι στον αέρα. Όταν ο τροχός έχει πρόσφυση (πχ σε στροφή), τα ελατήρια πιέζουν την καστάνια προς τα έξω και πηδάει δόντια (ο χαρακτηριστικός θόρυβος που ακούγεται από το διαφορικό) οπότε ο τροχός μπορεί να γυρνάει με διαφορετική ταχύτητα από τον απέναντι.
Στην ουσία τώρα, όπως έχω ξαναπεί και σε άλλο ποστ αυτό που νε ενόχλησε πολύ είναι α) ότι είναι απαράδεκτο για ένα εξάρτημα που προορίζεται για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο να θέλει πατέντες για να μπει (τρόχισμα ροδέλες) και β) στις στροφές όπου έμπαινα χωρίς γκάζι έκανε έντονα σκορτσαρίσματα τα οποία ήταν άκρως εκνευριστικά και ήταν ο λόγος που το έβγαλα. Πιθανώς με μεγαλύτερα ελαστικά (λόγω βάρους και αδράνειας) να δουλεύει καλύτερα αλλά γενικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Στα θετικά του είναι ότι ακόμα και σε παγωμένο χιόνι (και προσοχή στο γκάζι βέβαια) δούλευε πολύ καλά χωρίς να τετακέ και προβλήματα.
Εν κατακλείδι θα σου έλεγα να το ξεχάσεις και να πας σε 100% locker.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Lock right
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 11:38 »
φανη, στις στροφες δε δινει περισοτερη κινηση στον εξωτερικο τροχο(κατι που κανει το μαμα διαφορικο), απλα τον ελευθερωνει για να μη κουρδισει στριβοντας. ουσιαστικα στριβεις με την δυναμη του εσωτερικου τροχου.

το έχω καταλάβει αυτό αλλά δεν αλλάζει την ερώτηση μου  ;)


υπάρχει σωστή κ λάθος τοποθέτηση?
Ναι και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Εγώ το έβγαλα και το "ρύθμισα" 2 φορές αλλά και πάλι δε δούλευε σωστά (εξηγώ παρακάτω τι εννοώ).
 
αυτό που δεν πιάνω, είναι πως σε χαμηλή πρόσφυση, οι τροχοί μπορεί να έχουν την τάση να κινηθούν με διαφορετική ταχύτητα (στιγμιαία ας πούμε πως ένας βρίσκεται στον αέρα ή βρίσκει περισσότερη λάσπη κτλ)? πως ξεχωρίζει δηλ αυτό από την διαφορετική ταχύτητα που έχουν οι τροχοί στις στροφές???
Όταν ο ένας τροχός είναι σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης (πχ στον αέρα), τα διαφορικό μένει κλειδωμένο, γι' αυτό θα δεις ότι γυρνάει και ο τροχός που είναι στον αέρα. Όταν ο τροχός έχει πρόσφυση (πχ σε στροφή), τα ελατήρια πιέζουν την καστάνια προς τα έξω και πηδάει δόντια (ο χαρακτηριστικός θόρυβος που ακούγεται από το διαφορικό) οπότε ο τροχός μπορεί να γυρνάει με διαφορετική ταχύτητα από τον απέναντι.
Στην ουσία τώρα, όπως έχω ξαναπεί και σε άλλο ποστ αυτό που νε ενόχλησε πολύ είναι α) ότι είναι απαράδεκτο για ένα εξάρτημα που προορίζεται για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο να θέλει πατέντες για να μπει (τρόχισμα ροδέλες) και β) στις στροφές όπου έμπαινα χωρίς γκάζι έκανε έντονα σκορτσαρίσματα τα οποία ήταν άκρως εκνευριστικά και ήταν ο λόγος που το έβγαλα. Πιθανώς με μεγαλύτερα ελαστικά (λόγω βάρους και αδράνειας) να δουλεύει καλύτερα αλλά γενικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Στα θετικά του είναι ότι ακόμα και σε παγωμένο χιόνι (και προσοχή στο γκάζι βέβαια) δούλευε πολύ καλά χωρίς να τετακέ και προβλήματα.
Εν κατακλείδι θα σου έλεγα να το ξεχάσεις και να πας σε 100% locker.

Ξαναείδα το πρώτο βιντεάκι: http://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk. Μετά το 6 λεπτό εξηγεί τι παίζει με τις πιέσεις... Στην ευθεία υπάρχει πίεση στον κεντρικό πίρο κ από τις 2 μεριές. Στην στροφή, ο πίρος, από την μεριά του τροχού που θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα, σταματάει να ασκεί πίεση κ γι αυτό πηδάει δόντια... Οπότε τώρα κατανοητό ποια η διαφορά στις στροφές από την μερική απώλεια πρόσφυσης, αν κ πιστεύω ότι σε εκτός θα υπάρχουν στιγμές που όταν εναλλάξ οι τροχοί θα έχουν μερική απώλεια πρόσφυσης αυτό θα τρελαθεί κ θα δίνει μια στον ένα κ μια στον άλλο (κάτι στα τα σύγχρονα esp ένα πράγμα που σε πάγο-χίονι δεν ξέρουν τι να κάνουν  lol)

Για την πατέντα που λες είναι λόγω συγκεκριμένης μάρκας? Κάποιος άλλος αντιμετώπισε το ίδιο?

Για τις στροφές που λές, μήπως όντως ήταν ακόμα λόγω ρύθμισης?

Τι στο καλό ρυθμίζει?

Από μάρκες ποιες παίζουν?

Οι λόγοι που το σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Πολύ πιο φτηνός από τα λόκερς με αέρα
β) ΔΕΝ είναι αξεσουάρ ΜΟΝΟ για εκτός

Προβληματισμοί:

α) Ο διχασμός χρηστών - πρώην χρηστών
β) Η παραδοχή δυσκολίας στην διαδικασία εγκατάστασης (χωρίς να καταλαβαίνω τι θέλει ρύθμισα ακόμα)
γ) Για το αν οι ιδιοτροπίες μας θα "παντρευτούν"
δ) Ζημιές αλήθεια βγάζει? αυτά τα δοντάκια δεν τρώγονται? κ καταπονεί αρκετά περισσότερο τα ήδη υπάρχοντα μέρη του αυτοκινήτου?

Πάντως με ένα γρήγορο γοογλινγκ είδα πως αρκετοί το προτιμούν σε μεγαλύτερα 4χ4...

Ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής τοποθετήσεις σας...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2010, 11:39 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Lock right
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 11:49 »
Οι "ρυθμίσεις" που λέω αφορούν στο πάχος των ροδέλων, αυτό καθορίζει με πόση δύναμη πιέζει η καστάνια τους πλανήτες, δηλαδή πόσο εύκολα πηδάει τα δόντια όταν χρειάζεται να ξεκλειδώσει (πχ σε μία στροφή). Οι περισσότεροι αφού το βάλουν και διαπιστώσουν ότι δεν ξεκλειδώνει εύκολα (έως καθόλου), το ξαναβγάζουν, τροχίζουν λίγο τις ροδέλες, το ξαναβάζουν, βλέπουν αν ξεκλειδώνει ικανοποιητικά, το ξαναβγάζουν, ξανά τρόχισμα οι ροδέλες κλπ κλπ...
Τελικά πληρώνεις κάθε βάλε-βγάλε περίπου ένα κατοστάρικο, οπότε μετά από 2-3 φορές σου έχει έρθει μία η άλλη με ένα locker 100%  ;) ;)
Ζημιές φυσικά μπορεί να βγάλει (συνήθως σπασμένα πυράκια), εξαρτάται.
Στα μεγαλύτερα (και βαρύτερα) οχήματα δουλεύει καλύτερα αλλά αφενός είναι διαφορετική η τοποθέτησή του, αφετέρου ακόμα κι έτσι εμένα δε μου αρέσει (το έχω δει σε cherokee φίλου) γιατί σέρνει τροχό σε ανηφορικές στροφές μερικές φορές και με εκνευρίζει...
Συν τοις άλλοις, με ένα locker 100% έχεις την πολυτέλεια να παίξεις και τελικά να βελτιωθείς και σαν οδηγός (να επιλέξεις καλύτερα πατήματα κλπ), μιας και είναι γνωστό ότι όσο πιο εξοπλισμένο είναι ένα όχημα, τόσο περισσότερο χαλαρώνει ο οδηγός (και είναι πιο εύκολο να γίνει η στραβή σε τελική ανάλυση).
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος miltos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: Lock right
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 11:32 »
4 χρονιά τοποθετημένο, πάνω από 40.000 ''άγρια'' χλμ.

Αποσυνδεδεμένος constantinos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 19
Απ: Lock right
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 20:20 »
Έχω βάλει και εγώ lock right και οφείλω να ομολογήσω ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα!!! Αν δεν πατώ λίγο γκάζι στις στροφές και έχω το γκάζι ουδέτερο τότε το αυτοκίνητο κλοτσά. Όταν βγω της στροφής και ισιώσει το τιμόνι τότε 40% των φορών μετά από 5 μέτρα ακούγετε και νιώθω ένα τρομερό τράνταγμα σε όλο το αυτοκίνητο. Το τελευταίο πρόβλημα μου το παρουσίασε μετά από 2 εβδομάδες περίπου.
Τώρα όποτε μπορώ χρησιμοποιώ άλλο αυτοκίνητο.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Lock right
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 21:40 »
Έχω βάλει και εγώ lock right και οφείλω να ομολογήσω ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα!!! Αν δεν πατώ λίγο γκάζι στις στροφές και έχω το γκάζι ουδέτερο τότε το αυτοκίνητο κλοτσά.
Αυτό μου έσπασε κι εμένα τα νεύρα και μετά από 3 φορές βγάλε/ρύθμισε/ξαναβάλε το έδωσα, έβαλα 100% locker και ησύχασα, σου συνιστώ το ίδιο σύντροφε... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος constantinos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 19
Απ: Lock right
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 21:48 »
Έχω βάλει και εγώ lock right και οφείλω να ομολογήσω ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα!!! Αν δεν πατώ λίγο γκάζι στις στροφές και έχω το γκάζι ουδέτερο τότε το αυτοκίνητο κλοτσά.
Αυτό μου έσπασε κι εμένα τα νεύρα και μετά από 3 φορές βγάλε/ρύθμισε/ξαναβάλε το έδωσα, έβαλα 100% locker και ησύχασα, σου συνιστώ το ίδιο σύντροφε... ;)
Αυτό θα κάνω και εγώ j12, αλλά προς το παρόν κάνω οικονομίες.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Lock right
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 26, 2011, 22:02 »
Έχω βάλει και εγώ lock right και οφείλω να ομολογήσω ότι μου έχει σπάσει τα νεύρα!!! Αν δεν πατώ λίγο γκάζι στις στροφές και έχω το γκάζι ουδέτερο τότε το αυτοκίνητο κλοτσά. Όταν βγω της στροφής και ισιώσει το τιμόνι τότε 40% των φορών μετά από 5 μέτρα ακούγετε και νιώθω ένα τρομερό τράνταγμα σε όλο το αυτοκίνητο. Το τελευταίο πρόβλημα μου το παρουσίασε μετά από 2 εβδομάδες περίπου.
Τώρα όποτε μπορώ χρησιμοποιώ άλλο αυτοκίνητο.


φιλε ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν εχει ρυθμιστει σωστα απο τον μαστορα που στο εβαλε!!!
εχω δει τετοια περιπτωση σαν την δικια σου και εγω στη θεση σου δεν θα αντεχα!βρες καποιον που να ξερει σιγουρα και μετα δεν θα εχεις προβλημα... ;)