Φίλοι Suzukάδες γειά,
μπήκα στο φόρουμ σας για να καταχωρήσω κάτι άλλο και είδα και αυτή τη συζήτηση.
Να σας υπενθυμίσω λοιπόν οτι υπάρχει και η άλλη λύση για 100% κατ' επιλογή μπλοκέ διαφορικό για τον εμπρός και τον πίσω άξονα.
Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο για τα SJ410 και SJ413 αλλά σε μερικούς μήνες θα υπάρχει και για τα Vitara, Jimny και μετά και για τα Grand Vitara.
H λύση ακούει στο όνομα ΚΑΜ και είναι ηλεκτρικά εμπλεκόμενο διαφορικό (με τέσσερα αξονάκια στήριξης, δυνατότερη κατασκευή και κυρίως ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ)
Η τιμή του είναι χαμηλότερη από το ARB και κυρίως δεν έχει να κάνει με συστήματα υψηλής πίεσης (ή υποπίεσης) αέρος όπως τα air locker. Δουλεύει με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και έχει εμπλοκή σε 0.3 του δευτερολέπτου.
Πληροφορίες σε επόμενο τεύχος (μάλλον του Ιουνίου) ενός από τα δύο περιοδικά τετρακίνησης (αυτό είναι υπονοούμενο) όπου θα δημοσιευθεί η διαδικασία τοποθέτησης του σε Land Rover. (το συγκεκριμένο μάλιστα είναι το ακριβότερο και καλύτερο μοντέλο το οποίο λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης με πολύδισκο μηχανισμό στα κανονικά του και αν κανείς το χρειαστεί πατάει το κουμπί και γίνεται και 100% κατ' επιλογή μπλοκέ, πάντα μαζί με ενισχυμένα ημιαξόνια)
Χαιρετώ (και τώρα διαβάστε οι κάτοχοι Jimny και την άλλη καταχώρηση αναφορικά με τους τζόγους στον εμπρός άξονα)
_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER
Αναδημοσίευση απο το
www.off-road.gr απο τον pantg