Αποστολέας Θέμα: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning  (Αναγνώστηκε 20180 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

wolf

  • Επισκέπτης
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 23:39 »
Εχετε ακούσει πολλές βλάβες σε ARB??
Απ' ότι έχω ακούσει χαλάνε συχνά οι τσιμούχες του κομπρεσέρ με αποτέλεσμα να μην κλειδώνει το διαφορικό.

δε θα υπαρχει καποιος τροπος συντηρησης; αυτο οντως το ειχα διαβασει παλια σε ενα αμερικανικο site που συγκρινε το arb με ενα αλλο... δε θυμαμαι το ονομα του...
ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΚΑΡΑΚΙΣ
 87 87 87 87 87 87
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2006, 12:29 από wolf »

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 21, 2006, 08:47 »
Αμαν ρε μπαγασα Δημητρη, το εχεις φαει το παλληκαρι πια... (ριχτου κι αλλα Μητσεεεεεεεεεεεε...)!!! lol lol lol cl
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 22, 2006, 00:03 »
ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΚΑΚΙΣ
 87 87 87 87 87 87

 lol ο γνωστός?? yah yah roc2
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 23, 2006, 02:43 »
Εχετε ακούσει πολλές βλάβες σε ARB??
Απ' ότι έχω ακούσει χαλάνε συχνά οι τσιμούχες του κομπρεσέρ με αποτέλεσμα να μην κλειδώνει το διαφορικό.

Φίλε Αντώνη αν το κομπρεσέρ είναι σε ένα σημείο λίγο προστατευμένο και κάνεις μία στοιχειώδη συντήρηση σε αυτό τότε θα σου βγάλει πολλά χρόνια απροβλημάτιστα...Μέχρι στιγμής έχουμε δει ARB να ΜΗΝ κλειδώνουν σε "αγωνιάρικα" τετρακίνητα και μάλιστα όλος τυχαίος σε αυτοκίνητα που δεν είναι καθημερινής χρήσης και οι ιδιοκτήτες τους τα θυμούνται ότι υπάρχουν μόνο λίγες μέρες πριν το αγώνα...

Την ελάχιστη στοιχειώδη συντήρηση θέλει και αυτό όπως όλα και ποτέ να μην μένει λασπωμένο γιατί η λάσπη στην κυριολεξία διαλύει τις τσιμούχες.
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 23, 2006, 09:28 »
Ωραίος ο Γιάννης... ;) ;) ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 23, 2006, 10:34 »
Εμένα πάντως δεν έχανε αέρα ο κομπρέσορας αλλά ο μηχανισμός μέσα στο διαφορικό (εκεί που καταλήγει το σωληνάκι). :(

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 04:22 »
Εμένα πάντως δεν έχανε αέρα ο κομπρέσορας αλλά ο μηχανισμός μέσα στο διαφορικό (εκεί που καταλήγει το σωληνάκι). :(

Το ARB είναι λίγο ιδιότροπο στην τοποθέτηση και τα προβλήματα προκύπτουν όταν το τοποθετεί πεταλωτής που ονειρευόταν να γίνει μηχανικός. Σύνηθες πρόβλημα είναι στην απεμπλοκή να πετάει βαλβολίνη απο την εξαέρωση του κομπρεσερ και να σου κάνει το εσωτερικό του καπό @*#$*$Υ065. Αυτό συμβαίνει συνήθως (στο γκρουπ) απο στραβοπατημένα - τσακισμένα ο - ring στεγανοποίησης, η στραβόβιδωμένο δακτύλιο μιας και τα βιδάκια του είναι λεπτά και αν κάνεις βιαστική δουλειά εύκολα τα στραβοπατάς  ¶λλο πρόβλημα προκύπτει αν στο γκρουπ εκεί που πατάει το σωληνάκι του αέρα υπάρχουν χαρακιές στην επιφάνεια από χρήση κατσαβιδιού η μέγγενης με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες αέρα και το γκρουπ να "ξεφουσκώνει". Αν ήξερα πως ανεβαίνουν Φώτο εδώ θα σας έβαζα να φρίξετε
Ένα άλλο σύνηθες πρόβλημα που αυτή την φορά οφείλεται στο κομπρεσέρ είναι η μικρή μηχανική αντοχή  του σωλήνα που στέλνει αέρα στο λόκερ και θέλει καλό κρύψιμο στην διαδρομή του προς αυτό. Υπάρχει και σχετικό κιτακι γρήγορης επισκευής του κάτι σαν τις συνδέσμους που βάζουμε στα λάστιχα ποτίσματος . Προσωπικά από μηχανολογικής άποψης θα προτιμούσα ένα ηλεκτρικά εμπλεκόμενο 100αρι λόκερ. Πάντως όσοι παν για ARB τους συστήνω το μεγάλο κομπρεσερ που μπορεί να φουσκώνει λάστιχα μιας και σε 4-5 περιπτώσεις μέχρι τώρα με έχει σώσει από μεγάλη μιζέρια σε εξόρμησεις, κυρίως με ξεχασμένες ρεζέρβες.

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 15:51 »
Εμένα πάντως δεν έχανε αέρα ο κομπρέσορας αλλά ο μηχανισμός μέσα στο διαφορικό (εκεί που καταλήγει το σωληνάκι). :(

Το ARB είναι λίγο ιδιότροπο στην τοποθέτηση και τα προβλήματα προκύπτουν όταν το τοποθετεί πεταλωτής που ονειρευόταν να γίνει μηχανικός. Σύνηθες πρόβλημα είναι στην απεμπλοκή να πετάει βαλβολίνη απο την εξαέρωση του κομπρεσερ και να σου κάνει το εσωτερικό του καπό @*#$*$Υ065. Αυτό συμβαίνει συνήθως (στο γκρουπ) απο στραβοπατημένα - τσακισμένα ο - ring στεγανοποίησης, η στραβόβιδωμένο δακτύλιο μιας και τα βιδάκια του είναι λεπτά και αν κάνεις βιαστική δουλειά εύκολα τα στραβοπατάς  ¶λλο πρόβλημα προκύπτει αν στο γκρουπ εκεί που πατάει το σωληνάκι του αέρα υπάρχουν χαρακιές στην επιφάνεια από χρήση κατσαβιδιού η μέγγενης με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες αέρα και το γκρουπ να "ξεφουσκώνει". Αν ήξερα πως ανεβαίνουν Φώτο εδώ θα σας έβαζα να φρίξετε
Ένα άλλο σύνηθες πρόβλημα που αυτή την φορά οφείλεται στο κομπρεσέρ είναι η μικρή μηχανική αντοχή  του σωλήνα που στέλνει αέρα στο λόκερ και θέλει καλό κρύψιμο στην διαδρομή του προς αυτό. Υπάρχει και σχετικό κιτακι γρήγορης επισκευής του κάτι σαν τις συνδέσμους που βάζουμε στα λάστιχα ποτίσματος . Προσωπικά από μηχανολογικής άποψης θα προτιμούσα ένα ηλεκτρικά εμπλεκόμενο 100αρι λόκερ. Πάντως όσοι παν για ARB τους συστήνω το μεγάλο κομπρεσερ που μπορεί να φουσκώνει λάστιχα μιας και σε 4-5 περιπτώσεις μέχρι τώρα με έχει σώσει από μεγάλη μιζέρια σε εξόρμησεις, κυρίως με ξεχασμένες ρεζέρβες.


Κι εμεις το ηλεκτρικα εμπλεκομενο θα προτιμουσαμε αλλα δεν εχει παρει κανενα το ματι μας για Jimny  bhe
Ξερεις κατι που δεν ξερουμε?  t4

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 15:57 »
Εμένα πάντως δεν έχανε αέρα ο κομπρέσορας αλλά ο μηχανισμός μέσα στο διαφορικό (εκεί που καταλήγει το σωληνάκι). :(

Το ARB είναι λίγο ιδιότροπο στην τοποθέτηση και τα προβλήματα προκύπτουν όταν το τοποθετεί πεταλωτής που ονειρευόταν να γίνει μηχανικός. Σύνηθες πρόβλημα είναι στην απεμπλοκή να πετάει βαλβολίνη απο την εξαέρωση του κομπρεσερ και να σου κάνει το εσωτερικό του καπό @*#$*$Υ065. Αυτό συμβαίνει συνήθως (στο γκρουπ) απο στραβοπατημένα - τσακισμένα ο - ring στεγανοποίησης, η στραβόβιδωμένο δακτύλιο μιας και τα βιδάκια του είναι λεπτά και αν κάνεις βιαστική δουλειά εύκολα τα στραβοπατάς  ¶λλο πρόβλημα προκύπτει αν στο γκρουπ εκεί που πατάει το σωληνάκι του αέρα υπάρχουν χαρακιές στην επιφάνεια από χρήση κατσαβιδιού η μέγγενης με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες αέρα και το γκρουπ να "ξεφουσκώνει". Αν ήξερα πως ανεβαίνουν Φώτο εδώ θα σας έβαζα να φρίξετε
Ένα άλλο σύνηθες πρόβλημα που αυτή την φορά οφείλεται στο κομπρεσέρ είναι η μικρή μηχανική αντοχή  του σωλήνα που στέλνει αέρα στο λόκερ και θέλει καλό κρύψιμο στην διαδρομή του προς αυτό. Υπάρχει και σχετικό κιτακι γρήγορης επισκευής του κάτι σαν τις συνδέσμους που βάζουμε στα λάστιχα ποτίσματος . Προσωπικά από μηχανολογικής άποψης θα προτιμούσα ένα ηλεκτρικά εμπλεκόμενο 100αρι λόκερ. Πάντως όσοι παν για ARB τους συστήνω το μεγάλο κομπρεσερ που μπορεί να φουσκώνει λάστιχα μιας και σε 4-5 περιπτώσεις μέχρι τώρα με έχει σώσει από μεγάλη μιζέρια σε εξόρμησεις, κυρίως με ξεχασμένες ρεζέρβες.


Κι εμεις το ηλεκτρικα εμπλεκομενο θα προτιμουσαμε αλλα δεν εχει παρει κανενα το ματι μας για Jimny  bhe
Ξερεις κατι που δεν ξερουμε?  t4

Δές εδώ: http://www.kamdiffs.com/suzuki_diff_locker.htm
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 16:04 »
Εμένα πάντως δεν έχανε αέρα ο κομπρέσορας αλλά ο μηχανισμός μέσα στο διαφορικό (εκεί που καταλήγει το σωληνάκι). :(

Το ARB είναι λίγο ιδιότροπο στην τοποθέτηση και τα προβλήματα προκύπτουν όταν το τοποθετεί πεταλωτής που ονειρευόταν να γίνει μηχανικός. Σύνηθες πρόβλημα είναι στην απεμπλοκή να πετάει βαλβολίνη απο την εξαέρωση του κομπρεσερ και να σου κάνει το εσωτερικό του καπό @*#$*$Υ065. Αυτό συμβαίνει συνήθως (στο γκρουπ) απο στραβοπατημένα - τσακισμένα ο - ring στεγανοποίησης, η στραβόβιδωμένο δακτύλιο μιας και τα βιδάκια του είναι λεπτά και αν κάνεις βιαστική δουλειά εύκολα τα στραβοπατάς  ¶λλο πρόβλημα προκύπτει αν στο γκρουπ εκεί που πατάει το σωληνάκι του αέρα υπάρχουν χαρακιές στην επιφάνεια από χρήση κατσαβιδιού η μέγγενης με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες αέρα και το γκρουπ να "ξεφουσκώνει". Αν ήξερα πως ανεβαίνουν Φώτο εδώ θα σας έβαζα να φρίξετε
Ένα άλλο σύνηθες πρόβλημα που αυτή την φορά οφείλεται στο κομπρεσέρ είναι η μικρή μηχανική αντοχή  του σωλήνα που στέλνει αέρα στο λόκερ και θέλει καλό κρύψιμο στην διαδρομή του προς αυτό. Υπάρχει και σχετικό κιτακι γρήγορης επισκευής του κάτι σαν τις συνδέσμους που βάζουμε στα λάστιχα ποτίσματος . Προσωπικά από μηχανολογικής άποψης θα προτιμούσα ένα ηλεκτρικά εμπλεκόμενο 100αρι λόκερ. Πάντως όσοι παν για ARB τους συστήνω το μεγάλο κομπρεσερ που μπορεί να φουσκώνει λάστιχα μιας και σε 4-5 περιπτώσεις μέχρι τώρα με έχει σώσει από μεγάλη μιζέρια σε εξόρμησεις, κυρίως με ξεχασμένες ρεζέρβες.


Κι εμεις το ηλεκτρικα εμπλεκομενο θα προτιμουσαμε αλλα δεν εχει παρει κανενα το ματι μας για Jimny  bhe
Ξερεις κατι που δεν ξερουμε?  t4

Δές εδώ: http://www.kamdiffs.com/suzuki_diff_locker.htm

Το εχω ξαναδει Μιχαλη αλλα δε μπορω να βγαλω ακρη που το πουλανε και ποσο κανει!
Ποιος μπορει να το τοποθετησει κτλ

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 16:37 »
Φίλοι Suzukάδες γειά,

μπήκα στο φόρουμ σας για να καταχωρήσω κάτι άλλο και είδα και αυτή τη συζήτηση.

Να σας υπενθυμίσω λοιπόν οτι υπάρχει και η άλλη λύση για 100% κατ' επιλογή μπλοκέ διαφορικό για τον εμπρός και τον πίσω άξονα.

Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο για τα SJ410 και SJ413 αλλά σε μερικούς μήνες θα υπάρχει και για τα Vitara, Jimny και μετά και για τα Grand Vitara.

H λύση ακούει στο όνομα ΚΑΜ και είναι ηλεκτρικά εμπλεκόμενο διαφορικό (με τέσσερα αξονάκια στήριξης, δυνατότερη κατασκευή και κυρίως ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ)
Η τιμή του είναι χαμηλότερη από το ARB και κυρίως δεν έχει να κάνει με συστήματα υψηλής πίεσης (ή υποπίεσης) αέρος όπως τα air locker. Δουλεύει με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και έχει εμπλοκή σε 0.3 του δευτερολέπτου.

Πληροφορίες σε επόμενο τεύχος (μάλλον του Ιουνίου) ενός από τα δύο περιοδικά τετρακίνησης (αυτό είναι υπονοούμενο) όπου θα δημοσιευθεί η διαδικασία τοποθέτησης του σε Land Rover. (το συγκεκριμένο μάλιστα είναι το ακριβότερο και καλύτερο μοντέλο το οποίο λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης με πολύδισκο μηχανισμό στα κανονικά του και αν κανείς το χρειαστεί πατάει το κουμπί και γίνεται και 100% κατ' επιλογή μπλοκέ, πάντα μαζί με ενισχυμένα ημιαξόνια)

Χαιρετώ (και τώρα διαβάστε οι κάτοχοι Jimny και την άλλη καταχώρηση αναφορικά με τους τζόγους στον εμπρός άξονα)

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER


Αναδημοσίευση απο το www.off-road.gr απο τον pantg 
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 17:01 »
NEO MΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA


Στις αρχές Αυγούστου αναμένεται επιτέλους η έναρξη της εμπορικής διάθεσης του νέου μπλοκέ διαφορικού για τους πίσω άξονες των SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA απο την εταιρεία ΚΑΜ.

To 100% μπλοκέ αυτό είναι ενεργοποιούμενο από την θέση του οδηγού με φωτιζόμενο διακόπτη δύο θέσεων (φωτ. 7), ηλεκτρικής λειτουργίας (μπλοκάρει τον άξονα σε ακριβώς ένα δευτερόλεπτο) και συνοδεύεται από ενισχυμένα ημιαξόνια και ρουλεμάν (φωτ. 8 & 9)

Για την τοποθέτησή του απαιτείται η αφαίρεση του πίσω καλύματος του άξονα και η αντικατάστασή του με το καινούργιο που δίνεται στο κιτ. Το κάλυμα αυτό είναι από πλαστικό ABS πάχους 8 χιλ. Το κάλυμα αυτό ειναι ανθεκτικότερο σε προσκρούσεις και τριβή από το εργοστασιακό μεταλλικό. Ομως ακόμη και σε περίπτωση ζημιάς μπορεί να επιδιορθωθεί πολύ πιό εύκολα από το μεταλλικό και σε περίπτωση πλήρους καταστροφής του το κόστος αντικατάστασης είναι εξαιρετικά χαμηλό. Σε κάθε περίπτωση όμως διατίθεται και σαν έξτρα ειδικό κάλυμα προφύλαξης το οποίο λειτουργεί και σαν γλύστρα κάτω από το διαφορικό.

Αναμενόμενο κόστος για το κιτ μπλοκέ για SUZUKI περίπου στα 1200 Ευρώ μαζί με τα ενισχυμένα ημιαξόνιa.
Για κάθε συμπληρωματική πληροφορία επικοινωνήστε με το 22950 37637 και 6944 579911.

Eμπορική διάθεση από τις εταιρείες ΓΙΑΣΓΟ ΕΠΕ και ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER 

Αναδημοσίευση απο το www.off-road.gr και τον pantg
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 20:37 »
NEO MΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA


Στις αρχές Αυγούστου αναμένεται επιτέλους η έναρξη της εμπορικής διάθεσης του νέου μπλοκέ διαφορικού για τους πίσω άξονες των SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA απο την εταιρεία ΚΑΜ.

To 100% μπλοκέ αυτό είναι ενεργοποιούμενο από την θέση του οδηγού με φωτιζόμενο διακόπτη δύο θέσεων (φωτ. 7), ηλεκτρικής λειτουργίας (μπλοκάρει τον άξονα σε ακριβώς ένα δευτερόλεπτο) και συνοδεύεται από ενισχυμένα ημιαξόνια και ρουλεμάν (φωτ. 8 & 9)

Για την τοποθέτησή του απαιτείται η αφαίρεση του πίσω καλύματος του άξονα και η αντικατάστασή του με το καινούργιο που δίνεται στο κιτ. Το κάλυμα αυτό είναι από πλαστικό ABS πάχους 8 χιλ. Το κάλυμα αυτό ειναι ανθεκτικότερο σε προσκρούσεις και τριβή από το εργοστασιακό μεταλλικό. Ομως ακόμη και σε περίπτωση ζημιάς μπορεί να επιδιορθωθεί πολύ πιό εύκολα από το μεταλλικό και σε περίπτωση πλήρους καταστροφής του το κόστος αντικατάστασης είναι εξαιρετικά χαμηλό. Σε κάθε περίπτωση όμως διατίθεται και σαν έξτρα ειδικό κάλυμα προφύλαξης το οποίο λειτουργεί και σαν γλύστρα κάτω από το διαφορικό.

Αναμενόμενο κόστος για το κιτ μπλοκέ για SUZUKI περίπου στα 1200 Ευρώ μαζί με τα ενισχυμένα ημιαξόνιa.
Για κάθε συμπληρωματική πληροφορία επικοινωνήστε με το 22950 37637 και 6944 579911.

Eμπορική διάθεση από τις εταιρείες ΓΙΑΣΓΟ ΕΠΕ και ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER 

Αναδημοσίευση απο το www.off-road.gr και τον pantg

Επειδη ως τωρα και διορθωστε με αν κανω λαθος,δεν εχει προκυψει ποτε περιστατικο με κομμενα πισω ημιαξονια σε Jimny,μπορει το κιτ να πουληθει χωρις τα ενισχυμενα ημιαξονια για να μειωθει και το κοστος της αγορας και το κοστος της τοποθετησης..
Ξερει κανεις?

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 23:11 »
Η προσωπική μου άποψη είναι να ψάξουμε λίγο το LSD της Calmini ( που είναι αυτό που εισάγει ο Βέλγος). Αν το ποσοστό εμπλοκής είναι χαμηλό δηλ. max 35% τότε αποτελεί την ιδανική λύση για on/off χωρίς να ταλαιπωρεί την μετάδοση. Είναι πλέον μια επιλογή πολλών κατασκευαστών ακόμη και SUV να χρησιμοποιούν "ελαφρά" LSD. Μάλλον για τους μή "σιδεροφάγους" απο εμάς είναι μια σχετικά οικονομική κίνηση. Εχω στείλει σχετικό mail στην Calmini να μου δώσουν το ποσοστό εμπλοκής.
Γενικά τα περισσότερα "Lockers" του εμπορίου πλήν ορισμένων μου φαίνονται λίγο "παπατζιλίκια" εφόσον κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιόπιστη και ασφαλή λειτουργία τους.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 23:20 »
Η προσωπική μου άποψη είναι να ψάξουμε λίγο το LSD της Calmini ( που είναι αυτό που εισάγει ο Βέλγος). Αν το ποσοστό εμπλοκής είναι χαμηλό δηλ. max 35% τότε αποτελεί την ιδανική λύση για on/off χωρίς να ταλαιπωρεί την μετάδοση. Είναι πλέον μια επιλογή πολλών κατασκευαστών ακόμη και SUV να χρησιμοποιούν "ελαφρά" LSD. Μάλλον για τους μή "σιδεροφάγους" απο εμάς είναι μια σχετικά οικονομική κίνηση. Εχω στείλει σχετικό mail στην Calmini να μου δώσουν το ποσοστό εμπλοκής.
Γενικά τα περισσότερα "Lockers" του εμπορίου πλήν ορισμένων μου φαίνονται λίγο "παπατζιλίκια" εφόσον κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιόπιστη και ασφαλή λειτουργία τους.

Μιχαλη καλη κινηση αν μαθεις κατι ριξε μας μια φωνη cl cl
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!