Αποστολέας Θέμα: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning  (Αναγνώστηκε 20138 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 23:22 »
Παιδια αυτο της ΚΑΜ το εχει τοποθετησει κανεις εστω και σε αλλο αυτοκινητο εκτος JIMNY για να εχουμε καποια γνωμη?????
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 27, 2006, 07:52 »
Νικολα, θα το "φορεσουν" τωρα οι κκ Ακης Καραφωτιας και ο Κωστας ο Πρυτανης, σε cherokee... 
Ε, καποια στιγμη, οπως μου ειπε ο Πρυτανης, θα εχουμε και τις εντυπωσεις καθως και τη κριτικη...
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 27, 2006, 08:00 »


Κι εμεις το ηλεκτρικα εμπλεκομενο θα προτιμουσαμε αλλα δεν εχει παρει κανενα το ματι μας για Jimny  bhe
Ξερεις κατι που δεν ξερουμε?  t4

Γενικά μιλούσα σαν μηχανολογική προτίμηση.

Όσο αφορά τα ΚΑΜ είναι γνωστά από καιρό ότι υπάρχουν πλέον στην Ελλάδα αλλά εγώ ξέρω ότι είναι ακριβότερα από τα ARB και το κυριότερο μη δοκιμασμένα, (θα δίσταζα να κάνω το πειραματόζωο), ενώ τα ARB τα φοράν σε όλο τον κόσμο με δεδομένη την αξιοπιστία τους.
Πάντως για εμένα μια καλή λύση είναι τα μπλοκέ του Αμοργιανού μιας και απο ότι ξέρω έχει τοποθετήσει καμιά 15αρια μέχρι τώρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα  σε κανένα, ενώ 2 από αυτά  έχουν τοποθετηθεί σε αγωνιστικά για trail. Αν αναλογιστούμε ότι το κόστος τους είναι σχεδόν το μισό του ARB τότε σίγουρα είναι μια δελεαστική λύση ενώ η εμπλοκή τους μπορεί να γίνει με ντίζα, η ηλεκτρικά, η με αέρα. Δεν το κρύβω ότι ψήνομαι για μπροστά  ::)

Αποσυνδεδεμένος dimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 27, 2006, 11:56 »
Μιχαλη ενημερωσε για απαντηση της Calmini μιας και ενδιαφερομαι και εγω.Ευχαριστω προκαταβολικα..... a105
Γεια χαραδραααααααα!!!

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 30, 2006, 14:19 »
Επειδη ως τωρα και διορθωστε με αν κανω λαθος,δεν εχει προκυψει ποτε περιστατικο με κομμενα πισω ημιαξονια σε Jimny
μονο ενας barbarian lookin' 4fun εχει κοψει πισω ! 8)

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 30, 2006, 16:17 »
Επειδη ως τωρα και διορθωστε με αν κανω λαθος,δεν εχει προκυψει ποτε περιστατικο με κομμενα πισω ημιαξονια σε Jimny
μονο ενας barbarian lookin' 4fun εχει κοψει πισω ! 8)

Ειναι ο γνωστος που το κανει τουμπανο μονος του και μετα το σπαει για να δει αν αντεχει?  ha lol
Το ονομα του αρχιζει απο s και τελειωνει σε irros?
Στο σεμιναριο τετρακινησης παντως οπου και ηταν εισηγητης μου εκανε εντυπωση που ομολογησε χωρις να ντραπει καθολου πως δεν εχει δει συρματοσχοινο η' ιμαντα να κοβονται  _big_eyes>

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 30, 2006, 18:57 »
4fun  sfr sfr

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 19:22 »
Για μένα λέει ο μπάρμπας γιατί όλα σπάνε.  8)

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 15:39 »
Οχι ρε αυτό που έφτιαξες τώρα....δεν σπάει...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #54 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 20:25 »
Οχι ρε αυτό που έφτιαξες τώρα....δεν σπάει...

Όλα σπάνε

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #55 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 22:42 »
Ποιός είναι ο Αμοργιανός και τι ακριβώς φτιάχνει??? Υπάρχει κάπου κάτι να διαβάσω εδω μέσα?

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 09:11 »
Ποιός είναι ο Αμοργιανός και τι ακριβώς φτιάχνει??? Υπάρχει κάπου κάτι να διαβάσω εδω μέσα?
http://to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=2814&start=0
Ο Μιχάλης έχει φτιάξει 100% locker για αρκετά τετρακίνητα, συμπεριλαμβανομένου και του Jimny... ;) ;) 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 19, 2006, 18:56 »
Η προσωπική μου άποψη είναι να ψάξουμε λίγο το LSD της Calmini ( που είναι αυτό που εισάγει ο Βέλγος). Αν το ποσοστό εμπλοκής είναι χαμηλό δηλ. max 35% τότε αποτελεί την ιδανική λύση για on/off χωρίς να ταλαιπωρεί την μετάδοση. Είναι πλέον μια επιλογή πολλών κατασκευαστών ακόμη και SUV να χρησιμοποιούν "ελαφρά" LSD. Μάλλον για τους μή "σιδεροφάγους" απο εμάς είναι μια σχετικά οικονομική κίνηση. Εχω στείλει σχετικό mail στην Calmini να μου δώσουν το ποσοστό εμπλοκής.
Γενικά τα περισσότερα "Lockers" του εμπορίου πλήν ορισμένων μου φαίνονται λίγο "παπατζιλίκια" εφόσον κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιόπιστη και ασφαλή λειτουργία τους.
Κανενα νεο για το ποσοστο εμπλοκης του LSD της CALMINI?

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθισης (LSD) από DG Tuning
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 08:50 »
Η προσωπική μου άποψη είναι να ψάξουμε λίγο το LSD της Calmini ( που είναι αυτό που εισάγει ο Βέλγος). Αν το ποσοστό εμπλοκής είναι χαμηλό δηλ. max 35% τότε αποτελεί την ιδανική λύση για on/off χωρίς να ταλαιπωρεί την μετάδοση. Είναι πλέον μια επιλογή πολλών κατασκευαστών ακόμη και SUV να χρησιμοποιούν "ελαφρά" LSD. Μάλλον για τους μή "σιδεροφάγους" απο εμάς είναι μια σχετικά οικονομική κίνηση. Εχω στείλει σχετικό mail στην Calmini να μου δώσουν το ποσοστό εμπλοκής.
Γενικά τα περισσότερα "Lockers" του εμπορίου πλήν ορισμένων μου φαίνονται λίγο "παπατζιλίκια" εφόσον κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιόπιστη και ασφαλή λειτουργία τους.
Κανενα νεο για το ποσοστο εμπλοκης του LSD της CALMINI?

Δυστυχώς δεν μου έχουν απαντήσει ακόμη. Απο πληροφορίες που έχω χωρίς να το έχω εξακριβώσει, το ποσοστό εμπλοκής στα Samurai( που είναι ακριβώς το ίδιο διαφορικό Calmini για τον πίσω άξονα) είναι περίπου 60% και στην
άσφαλτο δεν το καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου.

Respect a man's car and he will respect you