Αποστολέας Θέμα: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!  (Αναγνώστηκε 9093 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 09:55 »
Στο μαμίσιο Jimny, όταν είμαστε πισωκίνητοι ο μπροστινός κεντρικός άξονας και τα ημιαξόνια δεν κινούνται. Όταν βάλουμε τετρακίνηση, αυτόματα εμπλέκονται στην κίνηση και ο μπροστινός άξονας με τα ημιαξόνια και ταυτόχρονα ένα κύκλωμα υποπίεσης εμπλέκει και τις πλύμνες (δηλαδή "ενώνει" τους τροχούς με τα ημιαξόνια).
Όταν τώρα βάλουμε χειροκίνητες πλύμνες έχουμε τρείς καταστάσεις:
α) Πίσω κίνηση με τις πλύμνες ξεκλείδωτες: το ίδιο με τη μαμίσια πίσω κίνηση (όλα ελεύθερα)
β) Τετρακίνηση (μέσω του λεβιέ) με τις πλύμνες ξεκλείδωτες: γυρνάει ο μπροστινός άξονας και τα ημιαξόνια αλλά δεν εμπλέκουν τους μπροστινούς τροχούς, οπότε είμαστε στην ουσία πισωκίνητοι πάλι. Μπορούμε όμως, αν βάλουμε το λεβιέ στο low να έχουμε πίσω κίνηση με κοντές σχέσεις.
γ) Τετρακίνηση (μέσω λεβιέ) με τις πλύμνες κλειδωμένες: το ίσιο με τη μαμίσια τετρακίνηση.

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 15:43 »
Ερωτηση! φιλε metalaxe ειμαι λιγο ασχετος με το θεμα γιαυτο ρωταω.
1. Οσοι ειναι με καινουριο μοντελο (με κουμπακια δηλαδη) ειναι το ιδιο πραγμα?Το ρωταω γιατι αναφερεις (το λεβιε)!
2. Αν δουλευουν το ιδιο και οι χειροκινητες με τις αυτοματες τοτε ποιος ο λογος να βαλουμε χειροκινητες? Την μονη διαφορα που καταλαβαινω, ειναι οτι μπορουμε να εχουμε σαν επιλογη(extra),αργα για το πισω διαφορικο! Ευχαριστω πολυ.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2010, 15:47 από kapetanios »

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 15:50 »
Οι χειροκίνητες είναι πιο αξιόπιστες, και δεν έχει αναφερθεί ποτέ βλάβη.

Αντίθετα στις αυτόματες :
- Μπορεί να βγει το σωληνάκι της υποπίεσης
- Μπορεί να έχεις βάλει πολύ γράσο και να μην δουλεύουν
- Μπορεί να σου κοπεί καλωδιάκι κάτω από το τρανσφερ και να μην οπλίζει τις πλύμνες...

θες και άλλα ? ..... ένα σωρό προβλήματα.... και πάντα παρουσιάζονται όταν είσαι κολλημένος μέσα στις λάσπες, μακρυά από τον πολιτισμό...

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 16:05 »
Φίλε μου, οι χειροκίνητες εμπλέκουν, είτε το θέλουν, είτε όχι. Μειονέκτημα, το ότι πρέπει να βγεις από το αυτοκίνητο για να τις ενεργοποιήσεις και να τις απενεργοποιήσεις.
Με τις αυτόματες, έχεις την ευκολία της εντολής εμπλοκής-απεμπλοκής από την καμπίνα, χωρίς δηλαδή να χρειάζεται να βγεις από το αυτοκίνητο.
Είσαι όμως εξαρτημένος από τις "διαθέσεις" των σωλήνων υποπίεσης (πχ, μπορεί εσύ να δίνεις την εντολή της εμπλοκής, αλλά να υπάρχει κάποια διαρροή και η εντολή σου να μην πραγματοποιείται.
Στα μοντέλα με το κουμπί, υπάρχει μεγαλύτερη "ευαισθησία" στις αστοχίες εμπλοκής της τετρακίνησης. Πχ, αρκεί ένα "ζόρικο" πέρασμα, από κλαδιά κλπ, για να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα (κομένο καλώδιο κλπ).

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κατάφερα και κόλλησα τον Jimmy!!!
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 08, 2010, 17:27 »

Στα μοντέλα με το κουμπί, υπάρχει μεγαλύτερη "ευαισθησία" στις αστοχίες εμπλοκής της τετρακίνησης. Πχ, αρκεί ένα "ζόρικο" πέρασμα, από κλαδιά κλπ, για να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα (κομένο καλώδιο κλπ).

Το έχω ζήσει αυτό...
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!