Αποστολέας Θέμα: Αύξηση ροπής  (Αναγνώστηκε 5693 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Αύξηση ροπής
« στις: Οκτώβριος 15, 2010, 11:17 »
Μια καλή μέθοδος για αύξηση της ροπής έχω ακούσει ότι είναι η αύξηση της συμπίεσης με ρύθμιση του εκκεντροφόρου.
Αυτό απ' όσο ξέρω μπορεί να γίνει με κατέβασμα στο καπάκι (ή πιό λεπτή φλάτζα που μάλλον δεν...) και ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου.
Έχει κάνει κανείς την συγκεκριμένη μετατροπή;
Νομίζω ότι ο Χάρης και ο Metalaxe έχουν κάνει κάτι τέτοιο.
Αξίζει τον κόπο (και το χρήμα βέβαια);
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 14:25 »
Ντίνο, για τη δική μου τη περίπτωση αξίζει. Κατέβηκαν οι ροπές πολύ χαμηλά, και το μοτέρ μπορεί να δουλέψει  και στις 600 στροφές, με άμεση απόκριση στη γκαζιά.

Μειονέκτημα είναι η έλλειψη αλόγων στα ψηλά.... μπορεί βέβαια να φταίει και "μηδενικός" συντελεστής τριβής αέρα που έχω...  >:D

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 20:32 »
Μια καλή μέθοδος για αύξηση της ροπής έχω ακούσει ότι είναι η αύξηση της συμπίεσης με ρύθμιση του εκκεντροφόρου.
Αυτό απ' όσο ξέρω μπορεί να γίνει με κατέβασμα στο καπάκι (ή πιό λεπτή φλάτζα που μάλλον δεν...) και ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου.
Έχει κάνει κανείς την συγκεκριμένη μετατροπή;
Νομίζω ότι ο Χάρης και ο Metalaxe έχουν κάνει κάτι τέτοιο.
Αξίζει τον κόπο (και το χρήμα βέβαια);
Ατσα ο Ντίνος!!!!
Μ αρεσουν αυτές οι αναζητήσεις!

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 21:40 »

Μειονέκτημα είναι η έλλειψη αλόγων στα ψηλά....


Αν τελικά βρω την άκρη και γίνει η μετατροπή, πιστεύω ότι τα άλογα στα ψηλά μπορεί να ξαναβρεθούν με μια καλύτερη εξαγωγή...


Ατσα ο Ντίνος!!!!
Μ αρεσουν αυτές οι αναζητήσεις!

Τι να κάνουμε κύριε Σπύρο μας, εμείς με τα αναιμικά πλην τίμια jimnάκια μας ψάχνουμε για τίποτα πατέντες μπας και το κάνουμε να τσουλίσει λιγάκι το αργαλείο.
Δεν φταίμε εμείς βέβαια που του έχουμε φορτώσει καμιά 500αριά κιλά κλαμπατσίμπανα, αυτό το έρμο φταίει που δεν πηγαίνει πετώντας στις ανηφόρες (και ειδικά τις λασπωμένες με τα βαριά mud...)
Πάντως αν βρω πόσο πρέπει να κατέβει το καπάκι θα το προχωρήσω άμεσα...
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 15:15 »
Την ροπή στα ψηλά δεν θα την βρεις, ή δεν θα είναι ποτέ ίδια με αυτή στα χαμηλά με αισθητές διαφορές. Με χταπόδι εξάτμιση μπορεί να βελτιώσεις λίγο την κατάσταση, αλλά πρόσεχε μη σου χαλάει το επιθυμητό σου, τα χαμηλά.

Ο λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε κ ψηλά κ χαμηλά, είναι γιατί το ρυθμιζόμενο γρανάζι, ρυθμίζεται ή για να αποδίδει στα χαμηλά ή στα ψηλά. Πιο καινούριες τεχνολογίες, όπως VVT, VVTi κτλ κ γενικά ότι έχουν να κάνουν με μεταβαλλόμενο χρονισμό (όποιος έχει οδηγήσει jimny απλό και VVT καταλαβαίνει ότι εκεί που κρέμαγε το απλό το VVT αρπάζει ακόμα, έχει μεγαλύτερο φάσμα στροφών που λειτουργεί κοντά στο 100% της απόδοσης) βοηθούν στο να μεγαλώσεις το φάσμα των ωφέλιμων στροφών. Άλλωστε το ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου αυτό που κάνει είναι μια επιμέρους ρύθμιση στον συνολικό χρονισμό του μοτέρ. Το πότε θα πάρουν ρεύμα τα μπουζί ρυθμίζεται είτε με το ντρισιμπιτέρ είτε μέσω εγκεφάλου (γι αυτό κ με άγραφους κάνεις πολλά πράγματα) κ με το ρυθμιζόμενο γρανάζι βελτιώνεις το πότε θα σκάσει η σπίθα πάνω στο πιστόνι (χοντρικά χοντρικά όλα αυτά).
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Panagiotis,,,

  • Jimny
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 15:47 »
Την ροπή στα ψηλά δεν θα την βρεις, ή δεν θα είναι ποτέ ίδια με αυτή στα χαμηλά με αισθητές διαφορές. Με χταπόδι εξάτμιση μπορεί να βελτιώσεις λίγο την κατάσταση, αλλά πρόσεχε μη σου χαλάει το επιθυμητό σου, τα χαμηλά.

Ο λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε κ ψηλά κ χαμηλά, είναι γιατί το ρυθμιζόμενο γρανάζι, ρυθμίζεται ή για να αποδίδει στα χαμηλά ή στα ψηλά. Πιο καινούριες τεχνολογίες, όπως VVT, VVTi κτλ κ γενικά ότι έχουν να κάνουν με μεταβαλλόμενο χρονισμό (όποιος έχει οδηγήσει jimny απλό και VVT καταλαβαίνει ότι εκεί που κρέμαγε το απλό το VVT αρπάζει ακόμα, έχει μεγαλύτερο φάσμα στροφών που λειτουργεί κοντά στο 100% της απόδοσης) βοηθούν στο να μεγαλώσεις το φάσμα των ωφέλιμων στροφών. Άλλωστε το ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου αυτό που κάνει είναι μια επιμέρους ρύθμιση στον συνολικό χρονισμό του μοτέρ. Το πότε θα πάρουν ρεύμα τα μπουζί ρυθμίζεται είτε με το ντρισιμπιτέρ είτε μέσω εγκεφάλου (γι αυτό κ με άγραφους κάνεις πολλά πράγματα) κ με το ρυθμιζόμενο γρανάζι βελτιώνεις το πότε θα σκάσει η σπίθα πάνω στο πιστόνι (χοντρικά χοντρικά όλα αυτά).


 >sostos<  < 10806>
Always under construction..

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 16:03 »
Μπορεις να κερδισεις ροπη χαμηλα αλλαζοντας την συμπιεση στην εξατμηση(πιο στενη) κ με ενα χταποδι να παρεις κ στις ψηλες στροφες

δυναμη,για να μην κρεμαει ψηλα.

Το εχει κανει ενας φιλος μου στην Ξανθη κ μαλλον θα το κανω κ εγω.

Μιλαμε παντα για τον κινητηρα του jimny πριν τον vvt.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 16, 2010, 20:07 »
Δηλ Πάνο, το ελευθέρωσε στο χταπόδι κ το πνίγει σε όλη την υπόλοιπη εξάτμιση? χμμμ αν είναι σωστά μελετημένο κ λες ότι το έχεις δει να αποδίδει.... ξέρεις αν είναι όλα χειροποίητα ή κάποιας μάρκας? κόστος? κ τίποτα νουμεράκια αν το έχει δυναμομετρήσει?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 00:09 »
Ειναι χειροποιητη ολη η κατασκευη κ με παρα πολυ μικρο κοστος.

Κατασκευασμενη με τις σωστες γωνιες,διαμετρους κτλ. Το παιδι που την εκανε εχει κανει κ για 3-4 samourai,μαζι κ του δικου του.

Μετα το snorkel, η επομενη μετατροπη στο jimny θα ειναι η εξατμηση αυτη.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 15:30 »
Please μην ξεχάσεις να μας πεις εντυπώσεις κ λεπτομέρειες της κατασκευής (υλικά, κόστος κτλ)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 17, 2010, 16:10 »
 ;)
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 20, 2010, 09:59 »
Μπορεις να κερδισεις ροπη χαμηλα αλλαζοντας την συμπιεση στην εξατμηση(πιο στενη) κ με ενα χταποδι να παρεις κ στις ψηλες στροφες

δυναμη,για να μην κρεμαει ψηλα.

Το εχει κανει ενας φιλος μου στην Ξανθη κ μαλλον θα το κανω κ εγω.

Μιλαμε παντα για τον κινητηρα του jimny πριν τον vvt.

Αυτό που θέλω να κάνω εγώ, αφού αυξήσω συμπίεση και τοποθετήσω το ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου, είναι να αυξήσω τη διάμετρο του σωλήνα της εξάτμισης και να τοποθετήσω πιο ελεύθερο τελικό, αφήνοντας όμως τον καταλύτη που θα παίζει τον ρόλο του φράγματος στη ροή των καυσαερίων ώστε να μην αδειάσει τελείως η εξαγωγή. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν η τοποθέτηση μιας βαλβίδας ΜΕΣΑ στην εξάτμηση που θα ανοίγει με την αύξηση των στροφών (κάτι δηλ. σαν το EXUP της YAMAHA στα FZR). Χταπόδι έχει ήδη τοποθετηθεί (χειροποίητο) σε συνδυασμό με φίλτρο, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα...
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αύξηση ροπής
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 20, 2010, 19:55 »
Κατι παρομοιο ειναι κ αυτο που εχει κανει ο φιλος , χωρις την βαλβιδα εννοηται.

Οταν το τελειωσεις θα δεις διαφορα,αξιζει. ;)
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.