το autobild τα λεει καλυτερα::
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
Έως 300 κ.εκ. 20 ευρώ
301-785 κ.εκ. 50 ευρώ
786-1.071 κ.εκ. 110 ευρώ
1.072-1.357 κ.εκ. 120 ευρώ
1.358-1.548 κ.εκ. 220 ευρώ
1.549-1.738 κ.εκ. 240 ευρώ
1.739-1.928 κ.εκ. 270 ευρώ
1.929-2.357 κ.εκ. 600 ευρώ
2.358-3.000 κ.εκ. 800 ευρώ
3.001-4.000 κ.εκ. 1.000 ευρώ
4.001 και άνω 1.200 ευρώ
Η αναλογική διαφορά που παρατηρείται στα ποσά από τα 1.929 κ.εκ. και άνω οφείλεται στην ενσωμάτωση στα τέλη κυκλοφορίας των συγκεκριμένων κατηγοριών και του Ετήσιου Ειδικού Φόρου (από 150 έως 650 ευρώ) που είχε εφαρμοστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και που προφανώς διατηρείται.
ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ…
Καθιερώνονται νέα πράσινα τέλη για όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1 Ιανουαρίου 2011 και μετά. Τα νέα πράσινα τέλη συνδέονται για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως της τεχνολογίας που υιοθετούν (βενζινοκίνητα, υβριδικά, πετρελαιοκίνητα) αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος. Όσο λιγότερους ρύπους εκπέμπει, τόσο λιγότερα τέλη θα πληρώνει.
Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ
Έως 100 γρ/χλμ 0 ευρώ
101-120 γρ/χλμ 0,80 ευρώ ανά γραμμάριο
121-140 γρ/χλμ 1 ευρώ ανά γραμμάριο
141-160 γρ/χλμ 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο
161-180 γρ/χλμ 2 ευρώ ανά γραμμάριο
181-200 γρ/χλμ 2,25 ευρώ ανά γραμμάριο
201-250 γρ/χλμ 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο
251 γρ/χλμ και άνω 3 ευρώ ανά γραμμάριο