Αποστολέας Θέμα: Είναι σωστό?  (Αναγνώστηκε 7468 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Είναι σωστό?
« στις: Ιούλιος 15, 2010, 10:02 »
Καλημέρα.

Έχω μία απορία και θα ήθελα την συμβουλή σας.

Πριν από μερικές μέρες είχα πάει στον Γράμο. Σε ένα κομμάτι της διαδρομής που ακολουθήσαμε (Ασημοχώρι - Ελληνοαλβανικά σύνορα), το οποίο ήταν αρκέτά χιλιόμετρα χωμάτινης και συνεχούς ανάβασης (15km+/-), κούμπωσα τα αργά.
Ο λόγος που το έκανα ήταν γιατί η κλίση του εδάφους ήταν μεγάλη και συνεχόμενη και χωρίς τα αργά έπρεπε να είμαι συνέχεια με 1η ή 2α πισω ή 4κίνητος σε σύγκριση με την 3η, 4η και σε κάποια σημεία 5η στα αργά.

Οι απόψεις διαφέρουν. Κάποιοι είπαν ότι υπάρχει μεγάλη φθορά όταν δουλεύεις συνέχεια τα αργά, ενώ κάποιοι άλλοι υποστήριξαν την χρήση τους.

Εσείς τι θα με συμβουλεύατε?
Όντως υπάρχει μεγάλη καταπόνηση στο σύστημα?

Φιλικά,

Σ.
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 15, 2010, 10:29 »
Δεν αναφέρεσαι στην ποιότητα/σύσταση του δρόμου. Αν η πρόσφυση είναι μικρή (πχ πολύ πατημένο χώμα, βρεγμένο χώμα κλπ), σπινιάρουν οι τροχοί, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να αποφεύγεις τις πολύ κλειστές στροφές. Πχ σε λασπωμένο δρόμο, πηγαίνουμε άνετα όλη την ημέρα με κουμπωμένα κοντά. Θάλεγα 'οτι δεν παίζει τόσο ρόλο ο χρόνος χρήσης του αργού, όσο η πρόσφυση των τροχών.
Πάντως και με 2α πισωκίνητος που ανέφερες, δεν νομίζω να σε χάλαγε (αν ήσουν στο εύρος 2000-3500 στροφών). Στο λέω αυτό γιατί αναφέρεσαι σε 4η, ακόμα και 5η στα κοντά, που μου "δείχνει" ότι το κομμάτι του δρόμου ήταν "γρήγηορο".

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 15, 2010, 10:38 »
Μιλάς μόνο για 15 χλμ.... μόνο... τι καταπόνηση να έχει ?

Αυτό θα ήταν πρόβλημα στην άσφαλτο, γιατί κουρδίζεις τα διαφορικά. Στο χώμα που ψιλοσπινάρουν οι ρόδες, δεν έχεις πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 15, 2010, 10:53 »
15 σερί χωρίς διακοπή. Με συνεχόμενες χωμάτινες(πάντα) στροφές.

Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 15, 2010, 11:03 »
Δεν αναφέρεσαι στην ποιότητα/σύσταση του δρόμου. Αν η πρόσφυση είναι μικρή (πχ πολύ πατημένο χώμα, βρεγμένο χώμα κλπ), σπινιάρουν οι τροχοί, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να αποφεύγεις τις πολύ κλειστές στροφές. Πχ σε λασπωμένο δρόμο, πηγαίνουμε άνετα όλη την ημέρα με κουμπωμένα κοντά. Θάλεγα 'οτι δεν παίζει τόσο ρόλο ο χρόνος χρήσης του αργού, όσο η πρόσφυση των τροχών.
Πάντως και με 2α πισωκίνητος που ανέφερες, δεν νομίζω να σε χάλαγε (αν ήσουν στο εύρος 2000-3500 στροφών). Στο λέω αυτό γιατί αναφέρεσαι σε 4η, ακόμα και 5η στα κοντά, που μου "δείχνει" ότι το κομμάτι του δρόμου ήταν "γρήγηορο".

Το έδαφος ήταν ποικιλόμορφο. Δηλαδή είχε κομμάτια με μαλακό χώμα (ψιλολασπούλα ας πούμε), είχε λάσπη σε λίγα σημεία, το μεγάλύτερο μέρος ήταν με πέτρα, πετροχαλίκι, και σε πολύ λίγα κομμάτια απλό χώμα.
Οι στροφές ήταν 50-50, δηλαδή πολύ κλειστές αλλά και πολύ ανοικτές.
Πισωκίνητος ή τετρακίνητος, έπρεπε να οδηγώ με 3.500-4.500στροφές κατά μέσω όρο, με συνεχείς εναλλαγές 1ης-2ας, όπως και σε κάποια κομμάτια 5.000στροφές (κατά την εκκίνηση). 

Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 15, 2010, 11:16 »


Το έδαφος ήταν ποικιλόμορφο. Δηλαδή είχε κομμάτια με μαλακό χώμα (ψιλολασπούλα ας πούμε), είχε λάσπη σε λίγα σημεία, το μεγάλύτερο μέρος ήταν με πέτρα, πετροχαλίκι, και σε πολύ λίγα κομμάτια απλό χώμα.
Οι στροφές ήταν 50-50, δηλαδή πολύ κλειστές αλλά και πολύ ανοικτές.
Πισωκίνητος ή τετρακίνητος, έπρεπε να οδηγώ με 3.500-4.500στροφές κατά μέσω όρο, με συνεχείς εναλλαγές 1ης-2ας, όπως και σε κάποια κομμάτια 5.000στροφές (κατά την εκκίνηση). 



Έτσι όπως το διευκρίνισες τώρα, δεν νομίζω ότι δημιούργησες ιδιαίτερο πρόβλημα.


Πάντως συνεχίζεις να με μπερδεύεις, όσον αφορά στις στροφές του κινητήρα:
Όταν αναφέρεσαι ότι έπρεπε να οδηγείς με 3.500-4.500στροφές κατά μέσω όρο, με συνεχείς εναλλαγές 1ης-2ας (χωρίς κοντό), μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο, στο ίδιο κομμάτι να μπορείς να πηγαίνεις με 4η & 5η (αργό)...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 15, 2010, 11:34 »
Μάθετε να "ακούτε" και να "αισθάνεστε" το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κανόνας.

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 15, 2010, 11:53 »
Πες τα ρε Χαρη..... ;) ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 15, 2010, 11:58 »

[/quote]


Έτσι όπως το διευκρίνισες τώρα, δεν νομίζω ότι δημιούργησες ιδιαίτερο πρόβλημα.


Πάντως συνεχίζεις να με μπερδεύεις, όσον αφορά στις στροφές του κινητήρα:
Όταν αναφέρεσαι ότι έπρεπε να οδηγείς με 3.500-4.500στροφές κατά μέσω όρο, με συνεχείς εναλλαγές 1ης-2ας (χωρίς κοντό), μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο, στο ίδιο κομμάτι να μπορείς να πηγαίνεις με 4η & 5η (αργό)...
[/quote]

5η (αργά) σε λίγα σημεία όπως προανέφερα. Στο σύνολο περισσότερο 3η και 4η ενώ για ξεκίνημα 2α.
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 15, 2010, 12:01 »
Μάθετε να "ακούτε" και να "αισθάνεστε" το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κανόνας.

Αυτό κατάλαβα και εγώ και τα έβαλα μία και καλή  b1. Απλά καλό είναι να πέρνεις και μία συμβουλή, γιατί που ξέρεις...

Σας ευχαριστώ όλους   _thank>
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 15, 2010, 13:07 »
Εγώ συνήθως όταν μπαίνω χώμα κουμπώνω αργά...
Έτσι πιστεύω ότι ζορίζω λιγότερο τους άξονες.. και ας κουρδίζει λίγο το διαφορικο...

150000km (αρκετά χωμάτινα)  - χωρίς προβλήματα νομίζω το έχουν αποδείξει αυτό...


Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 15, 2010, 15:22 »
Γι αυτό κάνουμε την πατέντα με τα κοντά, κουμπώνουμε αργά με το που πατήσουμε χώμα, δεν κουρδίζουμε τίποτα, κ μόλις χρειαστεί βάζουμε κ 4χ4. εγώ το κάνω κ σε άσφαλτο με συνεχόμενες ανηφορικές στροφές.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 15, 2010, 16:17 »
Εγω ποτε δεν βαζω αργα...Μονο αν κολλησω.. :-[  ...Με πισω παω παντα..  ::) ..Λαθος? :/

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 15, 2010, 17:33 »
Μιλάς μόνο για 15 χλμ.... μόνο... τι καταπόνηση να έχει ?

Αυτό θα ήταν πρόβλημα στην άσφαλτο, γιατί κουρδίζεις τα διαφορικά. Στο χώμα που ψιλοσπινάρουν οι ρόδες, δεν έχεις πρόβλημα.





συμφωνω!!!!!      κ γω το ιδιο θα εκανα σωκρατη, κ απο οτ ειδα κ καλα ηταν  κ ομορφα περασατε

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Είναι σωστό?
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 15, 2010, 17:42 »
Γι αυτό κάνουμε την πατέντα με τα κοντά, κουμπώνουμε αργά με το που πατήσουμε χώμα, δεν κουρδίζουμε τίποτα, κ μόλις χρειαστεί βάζουμε κ 4χ4. εγώ το κάνω κ σε άσφαλτο με συνεχόμενες ανηφορικές στροφές.

Τώρα βλακεία θα ρωτήσω... _bricks>
Εμένα πρώτα κουμπώνει η τετρακίνηση, και μετά τα αργά. Υπάρχει πατέντα να κουμπώνεις μόνο τα αργά-πισωκίνητα??
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.