Συνοπτικά: γκάζι πιο ξερή καύση... μεγαλύτερες θερμοκρασίες... θα κατεβάσει λαδάκι σίγουρα... κανονικά θέλει άλλα λάδια και άλλα μπουζί... πρακτικά το αφήνουμε ως έχει και αν έχουμε σκοπό να το ζορίσουμε/σκίσουμε/τελικιάσουμε/κοφτιάσουμε (και άλλα τέτοια κανιβαλίστικα) το γυρνάμε πρώτα σε βενζίνη... Κατά τα άλλα μην ξεχνάτε να κοιτάτε τα λαδάκια σας... καλά και οικονομικά χιλιόμετρα...
ΥΓ: Δεν ενδείκνυται η μετατροπή για αυτοκίνητα με πολλάααα ΚΜ... τα μέταλλα έχουν αποκτήσει άλλες ανοχές, και οι βλάβες είναι πιο πιθανές... βέβαια με 2 ευρό το λίτρο, όλα αυτά είναι σχετικά... αν είναι να βγάλει την βλάβη σε 2 χρόνια.... δεν ξέρω πως θα είμαι εγώ, όχι ο κουβάς....