Καλημέρα.
Όταν είχα δικιά μου εταιριουλα το 2002, είχα κάνει εισαγωγή από Γερμανία ένα mercendes sprinter με καύσιμο φυσικό αέριο.
Επειδή τότε το υπουργείο ΔΕΝ ενεκρινε ως καύσιμο το φυσικό αέριο (το οποίο είναι ακόμα ποιό οικονομικό και σε τιμή αλλά και σε κατανάλωση) αναγκάστηκα να κάνω μετατροπή ξηλώνοντας τις μπουκάλες του φ.αερίου, τοποθετόντας στο εσωτερικό 2 Χ 90lt μπουκάλες γκαζιού.
Μετά από 3 χρόνια χρήσης, μπορώ να πω τα εξής (προσθέτοντας τον παράγοντα ότι είχε ως μοναδικό καύσιμο το υγραέριο):
-Μικρή αύξηση κατανάλωσης (lt/km)
-Εξοικονόμηση χρημάτων λόγω της τότε τιμής του υγραερίου (0,62Ε αμόλυβδη 1,00Ε)
-Καθαρότερος κινητήρας + περιβάλλον
-Πολύ λίγα πρατήρια διάθεσης υγραερίου εντός και εκτός Αττικής
-Ως πρόβλημα κάποια μπουκώματα που έκανε ο κινητήρας
-Χαμηλότερη απόδοση κινητήρα
Με λίγα λόγια, για όποιον έχει ένα όχημα που κάνει αρκετά χιλιόμετρα, θα το κρατήσει τουλάχιστον 3-4 χρόνια και ενδιαφέρεται περισσότερο για την οικονομία της τσέπης του, και σε 2η μοίρα (δυστηχώς) για το περιβάλλον, αξίζει η εγκατάσταση.
Φιλικά Σ.