Verse, την έχω κάνει τη μετατροπή, το 2007. Μερικά παιδιά από εδώ θα το θυμούνται. Υποθέτω ότι είμαι ο πρώτος που το δοκίμασε, μια και μέχρι τότε, μετά από εκτεταμένο ψάξιμο δεν είχα ακούσει - δει - διαβάσει κάτι.
Για την πολλαπλή λέω ότι χρειάζεται του M13A, και εισαγωγής και εξαγωγής (το πάτημα - διαστάσεις είναι τα ίδια), γιατί πολύ απλά του M15A δεν ταιριάζουν χωροταξικά.
Ο νέος κυβισμός του μοτέρ (+ 200 cc) εντάσσεται στο νομοθετικό πλαίσιο περί νόμιμου υπερκυβισμού, οπότε είσαι καθόλα νόμιμος.
Αλλιώς, απλά το αφήνεις αδήλωτο, το μοτέρ δεν έχει σχεδόν καμιά διαφορά εμφανισιακά. Ουσιαστικά είναι το Μ13Α μοτέρ, με άλλο στρόφαλο.