Γιάννη έχεις μάθει τιμή? Με ενδιαφέρει, όχι τόσο για το αυτοκίνητο αλλά για το τρέιλερ...
Φάνη, οι τιμές κυμαίνονται, ανάλογα με το μοντέλο 210-235 €
Το συγκεκριμένο κοστίζει 235 €
Υπάρχουν και μοντέλα που έχουν 6 αισθητήρες (4 + 2 για το τρέϊλερ), αλλά δεν γνωρίζω την τιμή τους.
Τιμή γι'αυτό που έδωσε ο Γιάννης δεν γνωρίζω, αν ψάξεις όμως στο internet ασύρματο μετρητή πίεσης ελαστικών θα βρεις αρκετά. Παλαιότερα που το είχα ψάξει είχα βρει πάρα πολλά. τώρα τυχαία βρήκα αυτά:
http://www.emmoni.gr/Product.php?PageId=73&ProductId=1628http://www.emmoni.gr/Product.php?PageId=73&ProductId=1629αν ψάξεις καλά θα βρεις και μετρητή μόνο με δύο αισθητήρες, ακριβώς ότι χρειάζεσαι για το τρέιλερ. κυρίως οι μετρητές με τους δύο αισθητήρες είναι για μηχανές αλλά μπορεί να ταιριάζουν και στο τρέιλερ. απλά στο λέω αυτό γιατί απ'ότι θυμάμαι οι μετρητές με δύο αισθητήρες είναι αρκετά φθηνότεροι.
να ρωτήσω όμως κάτι, γιατί θέλεις το συγκεκριμένο σύστημα για την πίεση των ελαστικών του τρέιλερ; μπορείς να πάρεις ένα ψηφιακό χειροκίνητο. απλά το λέω γιατί αν αφήσεις κάπου το τρέιλερ, μπορεί κάποιος που πιάνει λίγο το μάτι του, να καταλάβει τι έχεις στις βαλβίδες των ελαστικών και να σου πάρει τους αισθητήρες. Εξάλλου στην Ελλάδα ζεις, εδώ σου παίρνουν ακόμα και τις πλαστικές τάπες από τις βαλβίδες....
[/quote]
Όσον αφορά στα λεγόμενα του φίλου lucifer08, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
1. Στα μοντέλα που παραθέτει, (ας τα κωδικοποιήσουμε με το γράμμα
Β), οι αισθητήρες βιδώνονται ΠΑΝΩ στις υπάρχουσες βαλβίδες και, όπως πολύ σωστά ο ίδιος επισήμανε, κάποιος που ξέρει, μπορεί να σου κλέψει τους αισθητήρες. Στο μοντέλο που παρέθεσα (ας τα κωδικοποιήσουμε με το γράμμα
Α), οι αισθητήρες μπαίνουν
μέσα στο ελαστικό, αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες βαλβίδες. Άρα, ο κλέφτης πρέπει να σου κλέψει
ολόκληρο το λάστιχο, άρα το θέμα γίνεται πιο πολύπλοκο.
2. Η δίαρκεια ζωής των μπαταριών του μοντέλου Α είναι 7 χρόνια, έναντι 2-5 του μοντέλου Β. Βέβαια, στο Α, μετά το πέρας των 7 ετών, οι βαλβίδες πρέπει να πεταχτούν (δεν αλλάζει η μπαταρία τους). Κόστος ανταλλακτικής βαλβίδας 35 € έκαστη.
3. Στο μοντέλο Α, ο αισθητήρας του ελαστικού σε ενημερώνει αφενός για τις αλλαγές της πίεσης στο ελαστικό, αφετέρου
και για τυχόν αλλαγή της θερμοκρασίας του ελαστικού, ώστε να σε ειδοποιήσει αν κάποιο λάστιχο υπερθερμανθεί (γεγονός συχνό, όταν ξεφουσκώνουμε τα λάστιχα για λασπωμένο έδαφος), ή για κάποιο άλλο λόγο. Διαβάζοντας την περιγραφή του μοντέλου Β, δεν είδα κάτι τέτοιο (δεν σε ενημερώνει για τυχόν υπερθέρμανση του ελαστικού).
4. Ο ψηφιακός χειροκίνητος μετρητής πίεσης που αναφέρεις, μετρά στιγμιαία την πίεση. Τα συστήματα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (Tyre Pressure Monitoring Systems), κάνουν διαρκή ενημέρωση για τις συνθήκες πίεσης/θερμοκρασίας των ελαστικών, δίνοντάς σου
ΕΓΚΑΙΡΑ την πληροφορία ότι κάτι δεν πάει καλά, ώστε να σταματήσεις να ελένξεις το "προβληματικό" λάστιχο. Κάτι που οι χειροκίνητοι μετρητές ΔΕΝ προσφέρουν....
ΥΓ Το προϊόν Α ( το οποίο ίσως κάποιοι θεωρήσουν ότι εκθιάζω, ΟΥΤΕ το έχω χρησιμοποιήσει, ΟΥΤΕ έχω καμία άλλη σχέση). Απλά προσπαθώ να βγάλω κάποια άκρη, όσον αφορά τα πραγματικά δεδομένα (για κάποιους που ήδη τα χρησιμοποιούν, έναντι της απλής θεωρίας...)