Θα φέρω πάλι στο προσκύνιο ένα θέμα το οποίο σίγουρα θα έχει συζητηθεί αλλά το τελευταίο καιρό με απασχόλησε αρκετά και το έψαξα...Αλλα έψαχνα να βρω χρυσό αλλά ο χρυσός ήταν μπροστά μου. Το θέμα συζήτησης είναι απλό
SERVICE - Αντιπροσωπείες - ΚΟΡΟΪΔΙΑ...!!!
Ειχα αναφερθεί σε παλαιότερα δικά μου post στο υψηλό κόστος κατά την γνώμη μου των service...Και η δικαίωσή μου ήρθε το Σαββάτο που μας πέρασε. Περιμένοντας την σύζηγό μου να κατέβει για να φύγουμε και ξεφυλλίζοντας τα βιβλιαράκια του αυτοκινήτου παρατηρώ το εξείς...
1...Το βιβλίο του αυτοκινήτου αναγράφει στο εξώφυλο το εξής : Part Number ******** Edition **** Greece.Που αυτό σημαίνει ότι απο την στιγμή που αναγράφει Part Number είναι επίσημο έγγραφο της μαμάς Suzuki με κωδικό και τελευταία ημερομηνία τροποποίησης την αναγραφόμενη. Μέσα στο κεφάλαιο συντήρηση αναφέρεται σε ΕΤΗΣΙΑ συντήρηση και όχι 6μήνου.
2...Το βιβλίο συντήρησης δεν αναγράφει πουθενά αντίστοιχους κωδικούς διότι σαφέστατα είναι ένα έντυπο που τύπωσε ο αντιπρόσωπος. Μέσα αναφέρει τα γνωστά 6μηνιαία service.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΩΤΑΩ...ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ...
...Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ Η' Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ 200αρες ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ...?...ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ SERVICE ΚΑΘΕ 15000χλμ Η ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ 200αρες ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΟΥΛΑ ΜΑΣ...?
Αααα...και να μην ξεχάσω...Σε τοπικό συνεργείο εξειδικευμενο σε SUZUKI το service...90 ευρο...!!!