Το πιο σταθερό είναι σχετικό....
Τα procomp ειναι πάρα πολύ σκληρά με αποτέλεσμα να είναι πιο σταθερο στις στροφές και το αμάξωμα να μην πέρνει μεγάλες κλίσεις.... αλλά λόγω άκαμπτων αξόνων σε σαμαράκια και λοιπά εμπόδια να "πηδάει" ο άξονας και να μετατοπίζετε... (αυτό συμβαίνει λόγω του ότι το jimny δεν έχει μεγάλο βάρος -το να μετατοπιστεί (πηδηξει) ο άξονας ειδικά με πολλά κμ ειναι πολυ επικίνδυνο )
Εκτός δρόμου το αυτοκίνητο είναι κούτσουρο.. φεύγουνα σφραγίσματα...
Σε δύσκολα εμπόδια συμπεριφέρεται πολύ καλά....αρκεί τα ελατήρια να είναι σχετικά μαλακά....
Βασικα την πρωτη μερα που εκανα βολτα, οι εντυπωσεις ηταν σχεδον οι παραπανω....
Την επομενη μερα και μετα απο συζητηση με αντιπροσωπο και πελατες, κατεβασα την πιεση στο 26 απο το 30 που το ειχα.
Η διαφορα ηταν μεγαλη αλλα οχι ικανοποιητικη.
Μετα απο 100χλμ περιπου σε ασφαλτο και χωμα (ζορικα ομως χιλιομετρα) τα αμορτισερ δουλευουν εντελως διαφορετικα.
Ειναι οσο σκληρα χρειαζονται σε χωμα και ασφαλτο και το μονο μειον που θα μπορουσα να εντοπισω ειναι το κοπανημα
πισω σε αποτομες ανωμαλιες. "Σφραγισματα" δε φευγουν σε καμια περιπτωση ομως.
Υπαρχουν και βιντεο με πλαγιολισθηση σε χωμα ανωμαλιες και πετρες με 80χλμ/ωρα περιπου χωρις να καταλαβαινεις
το παραμικρο απο μεσα. Οι κλισεις ειναι παρομοιες της εργοστασιακης αναρτησης, αλλα με παραπανω πιεση του αυτοκινητου πλεον.
Σε ιδιες συνθηκες κοινως ειναι μικροτερες. Γενικα σαν εμπορος που εχω δοκιμασει και αυτοκινητο πελατη με old man emu 1,5"
που ο ιδιος εχω πουλησει μου αρεσει πολυ περισσοτερο η procomp +2,5", καθως η πρωτη ειναι "κοντα στα "εργοστασιακα" δεδομενα,
και δε μου ενεπνεε εμπιστοσυνη στα "πολλα". Επιπλεον το εξτρα υψος ειναι + στα εκτος.
Ολα αυτα βεβαια σιγουρα ειναι υποκειμενικα και πιστευω πως στην τελικη ειναι καθαρα θεμα οδηγικων προτιμησεων του εκαστοτε οδηγου.