οτι εχω διαφορα στα λαστιχα εμπρος με πισω εχω,τα πισω ειναι πιο πολυ φαγωμενα,μακαρι να ειναι αυτο,παντος οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα οταν παω να το βγαλω μερικες φορες ακουγετε
Εφόσον έχεις διαφορά στην περίμετρο των εμπρός και πίσω τροχών, αυτό μεταφέρεται και σε διαφορετική περιστροφή και στους άξονες μετάδοσης, δημιουργώντας στο σύστημα μετάδοσης μια κατάσταση έντασης, το λεγόμενο 'κούρδισμα'.
Το κεντρικό διαφορικό κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά, δηλαδή 'ξεκουρδίζει' τους άξονες αφού έχει τη δυνατότητα διαφορισμού, δηλ. της διαφορετικής περιστροφής τους (τα γίμνυα όμως δεν έχουν κεντρικό διαφορικό).
Βάζοντας τετρακίνηση έχεις ένα ξεκούρδιστο σύστημα και γι' αυτό
'οταν βαζω 4χ4 δεν κανει τιποτα'.
Εφόσον κινείσαι τετρακίνητος, οι δύο άξονες γυρίζουν με διαφορετική ταχύτητα περιστροφής, με αποτέλεσμα να 'κουρδίζει' το όλο σύστημα μετάδοσης, το οποίο και συνεχίζει να αυξάνεται μέχρις ότου εκτονωθεί μέρος της έντασης από κάποιον τροχό σπινιάροντας.
Όσο καλύτερη η πρόσφυση, τόσο πιο αργά θα αρχίσουν οι τροχοί να εκτονώνουν ένταση.
Όταν βγάζεις την τετρακίνηση, απεμπλέκονται οι πλήμνες σου ΚΑΙ ο εμπός άξονας (νομίζω πρώτα ο εμπρός άξονας) και όλη η συσσωρευμένη ενέργεια εκτονώνεται
ΑΚΑΡΙΑΙΑ, προκαλώντας ένα 'τίναγμα' των υπολοίπων εμπλεκόμενων μερών που λογικά θα έχει και ηχητικά αποτελέσματα.
Γι' αυτό και η χρήση της τετρακίνησης επιτρέπεται μόνο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, οπότε και η συσσωρευμένη ενέργεια θα είναι μικρότερη.
Η διαφορα δεξια-αριστερα μετραει και οχι η μπρος-πισω.
Εγω παντως πιστευω οτι το κανει οταν το τιμονι δεν ειναι ισιο οταν γινεται η αλλαγη
Λάθος φίλε μου, η μπρος-πίσω μετράει.
Το αριστερά-δεξιά το αναλαμβάνουν τα διαφορικά σου. Βέβαια δεν θέλουμε να δουλεύουν συνέχεια, πράγμα που σημαίνει αυξημένες φθορές, γι' αυτό φροντίζουμε να έχουμε ίδιους τροχούς στον ίδιο άξονα.