Αποστολέας Θέμα: τρέμουλο και συνεργείο  (Αναγνώστηκε 13503 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 15, 2010, 01:22 »
ΟΛΟ  ΤΟ  ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ  ΤΟ  ΕΧΩ  ΑΛΛΑΞΕΙ,  ΚΑΙ  ΟΤΙ  ΕΧΕΙ  ΕΙΠΩΘΕΙ  ΕΔΩ  ΣΤΟ  CLUB  EXEI  GINEI  PANO  STO  AYTOKINHTO MOY  KAI  AKOMA  TREMEI  ......................  ΤΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΚΑΝΩ  ΤΟ  ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 15, 2010, 11:55 »
ΟΛΟ  ΤΟ  ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ  ΤΟ  ΕΧΩ  ΑΛΛΑΞΕΙ,  ΚΑΙ  ΟΤΙ  ΕΧΕΙ  ΕΙΠΩΘΕΙ  ΕΔΩ  ΣΤΟ  CLUB  EXEI  GINEI  PANO  STO  AYTOKINHTO MOY  KAI  AKOMA  TREMEI  ......................  ΤΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΚΑΝΩ  ΤΟ  ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(

τι αλλαγες ακριβως εχεις κανει? ζυγισμα των τροχων επανω στο αμαξι εχεις κανει?

ποτε εχεις τρεμουλο?
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 15, 2010, 23:28 »
ΟΛΟ  ΤΟ  ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ  ΤΟ  ΕΧΩ  ΑΛΛΑΞΕΙ,  ΚΑΙ  ΟΤΙ  ΕΧΕΙ  ΕΙΠΩΘΕΙ  ΕΔΩ  ΣΤΟ  CLUB  EXEI  GINEI  PANO  STO  AYTOKINHTO MOY  KAI  AKOMA  TREMEI  ......................  ΤΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΚΑΝΩ  ΤΟ  ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(

ζαντες αλλαξες;

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 19, 2010, 11:20 »
Λοιπόν,

Πήγα για ενα τρέμουλο που μου παρουσίαζε στα 70-80km/h στον Σφακιανάκη πριν ένα μήνα, με πήραν μετά από 4 ώρες τηλ. και μου είπαν έτοιμο. Την ώρα που το παρέλαβα, ΔΕΝ ήταν ο υπεύθυνος συνεργείου εκεί να μου πει τι και πως. Απλά με ενημέρωσαν ότι το πήγαν για ζυγοστάθμιση..
Φεύγω και παρατηρώ ότι είχα το ίδιο σύμπτωμα (σιγά μην το φτιάχναν).

Δεν φτάνει αυτό. Πλένω το αυτοκίνητο και παρατηρώ το εξής ΤΡΑΓΙΚΟ (κατ'εμέ):
Είχαν αλλάξει τον μπροστινό δεξί τροχό με τον πίσω αριστερό.

Τους πήρα σήμερα και τους ξέχεσα... Δηλαδή αν είχα φθαρμένα λάστιχα πίσω και μου τα πέρναγαν μπροστά, με βροχή γλίτσα θα με σκότωναν? Ζώα..
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 19, 2010, 11:41 »
Λοιπόν,

Πήγα για ενα τρέμουλο που μου παρουσίαζε στα 70-80km/h στον Σφακιανάκη πριν ένα μήνα, με πήραν μετά από 4 ώρες τηλ. και μου είπαν έτοιμο. Την ώρα που το παρέλαβα, ΔΕΝ ήταν ο υπεύθυνος συνεργείου εκεί να μου πει τι και πως. Απλά με ενημέρωσαν ότι το πήγαν για ζυγοστάθμιση..
Φεύγω και παρατηρώ ότι είχα το ίδιο σύμπτωμα (σιγά μην το φτιάχναν).

Δεν φτάνει αυτό. Πλένω το αυτοκίνητο και παρατηρώ το εξής ΤΡΑΓΙΚΟ (κατ'εμέ):
Είχαν αλλάξει τον μπροστινό δεξί τροχό με τον πίσω αριστερό.

Τους πήρα σήμερα και τους ξέχεσα... Δηλαδή αν είχα φθαρμένα λάστιχα πίσω και μου τα πέρναγαν μπροστά, με βροχή γλίτσα θα με σκότωναν? Ζώα..


αν δεν εχεις τζογους σε ρουλεμαν τροχων, ρουλεμαν βασιλικων πυρων, σε σινεμπλοκ κλπ συνδεσμους, αν δεν εχεις στραβιες δισκοπλακες τοτε πηγαινε κανε ενα ζυγισμα με τους τροχους επανω στο αμαξι και θα ηρεμησεις.

φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:19 »
ρε παιδιά έλεος με το τρέμουλο..... πηγαίνετε να βάλετε τις ροδέλες στους πύρους και όχι μόνο μία σε κάθε πύρο.. αλλά όχι πάνω από 3......

τρέμουλο τέλος.
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 19, 2010, 13:09 »
ρε παιδιά έλεος με το τρέμουλο..... πηγαίνετε να βάλετε τις ροδέλες στους πύρους και όχι μόνο μία σε κάθε πύρο.. αλλά όχι πάνω από 3......

τρέμουλο τέλος.

οι ροδελες δεν ειναι σιγοθρο οτι απαιτουνται. Τις βαζουν για να μειωσουν το οποιο κενο τυχον υπαρχει. ομωςνην θελει καθολοθ ροδελες ή και να θελει πανω απο μια οπως αναφερεις.

Αν βαλεις πολλες ροδελες το σιγουρο ειναι οτι θα σφιξει τοσο πολυ το ρουλεμαν οταν βιδωσεις τους πυρους που και το ρουλεμαν θα καταστρεψεις γρηγορα και το τιμονι σου θα ειναι πολυ σφιχτο.

αν το αμαξι δεν εχει μποσικα δεν υπαρχει λογος για περεταιρω αλλαγες περα απο ενα καλο ζυγισμα.

το προβλημα ειναι σε σχεδιαστικο λαθος και ολα τα υπολοιπα που κανουμε ειναι για να καμουφλαρουν προσωρινα το προβλημα

 
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #52 στις: Μάρτιος 20, 2010, 19:02 »
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ  ΣΕ  ΟΛΟΥΣ,

ΑΠΑΝΤΩ  ΛΟΙΠΟΝ  ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ  ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΥΣ  ΑΠΟ  ΤΟ  CLUB:

TΟ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ  ΕΧΕΙ  ΛΑΣΤΙΧΑ 100% ΑΣΦΑΛΤΟΥ   MICHELIN  LATITUDE,EΧΩ ΚΑΝΕΙ  ΚΑΙ  ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ  ΠΑΝΩ,  ΚΑΙ   ΖΑΝΤΕΣ  ΑΛΛΑΞΑ,ΡΟΔΕΛΕΣ,ΣΥΛΕΝΤ ΜΠΛΟΚ,  ΡΟΥΛΕΜΑΝ  ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ  ΠΥΡΟΥ, 2  ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ  ΖΑΝΤΕΣ ,ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ,ΤΑΚΑΚΙΑ, ΜΟΥΑΓΙΕ,  ΚΑΙ  ΟΤΙ  ΑΛΛΟ  ΕΧΩ  ΞΕΧΑΣΕΙ  ΚΑΙ  ΤΡΕΜΕΙ  ΑΚΟΜΑ.

*ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙ  ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  ΤΟ  ΕΧΩ  ΒΓΑΛΕΙ  ΣΕ  ΧΩΜΑ,ΠΑΝΤΑ  ΣΕ  ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΚΑΙ  ΓΕΝΙΚΑ  Η  ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ  ΤΟΥ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΑΨΟΓΗ,ΠΛΥΣΙΜΟ  ΣΧΕΔΟΝ  ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ  ΜΕΡΑ,  ΚΕΡΩΜΑ  1  ΦΟΡΑ  ΤΗΝ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ  ΜΕ  ΜΕGUIARS,  ΜΠΟΡΕΙΤΕ  ΝΑ  ΑΝΤΙΛΥΦΘΕΙΤΕ    ΠΩΣ  ΤΟ  ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ.......

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #53 στις: Μάρτιος 20, 2010, 19:11 »
Να πας σε αλλον λαστιχα να σου κανει ζυγοσταθμιση ;)
Αλλη λυση δεν υπαρχει...αφου λες οτι τα αλλαξες ολα... αν παλι δεν διορθωθει πουλα το και παρε κατι αλλο αν σε ενοχλει τοσο πολυ, αφου λες οτι δεν το βγαζεις εκτος δρομου κανεις τη δουλεια σου και με ενα αλλο αμαξι. ;)

Φιλικα παντα
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #54 στις: Μάρτιος 21, 2010, 22:33 »
θα κανω αλλη μια ερωτηση και ας ακουστει χαζη  :) το ζυγισμα επανω στο αμαξι το εκανες πριν ή αφου τα αλλαξες ολα αυτα? το  τρεμουλο σου ειναι το γνωστο που εχουμε στα 70-80κμ ?

Αν το ζυγισμα επανω στο αμαξι δεν ειναι το τελευταιο πραγμα που εκανες, τοτε πηγαινε ξανακανε.
και στους πισω τροχους εκανες ζυγισμα επανω στο αμαξι? το ρωταω γιατι ακομα και ο πισω αξονας μπορει να προκαλεσει τον συντονισμο του μπροστα.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #55 στις: Μάρτιος 22, 2010, 00:58 »
θα κανω αλλη μια ερωτηση και ας ακουστει χαζη  :) το ζυγισμα επανω στο αμαξι το εκανες πριν ή αφου τα αλλαξες ολα αυτα? το  τρεμουλο σου ειναι το γνωστο που εχουμε στα 70-80κμ ?

Αν το ζυγισμα επανω στο αμαξι δεν ειναι το τελευταιο πραγμα που εκανες, τοτε πηγαινε ξανακανε.
και στους πισω τροχους εκανες ζυγισμα επανω στο αμαξι? το ρωταω γιατι ακομα και ο πισω αξονας μπορει να προκαλεσει τον συντονισμο του μπροστα.

Σωστόοοοςς....    (οπως παντα  :)  )

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 22, 2010, 15:29 »


*ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙ  ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  ΤΟ  ΕΧΩ  ΒΓΑΛΕΙ  ΣΕ  ΧΩΜΑ,ΠΑΝΤΑ  ΣΕ  ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΚΑΙ  ΓΕΝΙΚΑ  Η  ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ  ΤΟΥ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΑΨΟΓΗ,ΠΛΥΣΙΜΟ  ΣΧΕΔΟΝ  ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ  ΜΕΡΑ,  ΚΕΡΩΜΑ  1  ΦΟΡΑ  ΤΗΝ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ  ΜΕ  ΜΕGUIARS,  ΜΠΟΡΕΙΤΕ  ΝΑ  ΑΝΤΙΛΥΦΘΕΙΤΕ    ΠΩΣ  ΤΟ  ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ.......

Με αυτά που περιγράφεις, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είσαι οδηγός Τζίμνυ..... lol lol


Φιλικά πάντα..

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 22, 2010, 22:34 »
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ

όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.

Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.

Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 23, 2010, 11:29 »
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ

όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.

Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.

Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...

Εγω ανεφερα οτι το προβλημα καμουφλάρεται επειδη πολυ απλά ακομα και ολα να τα εχεις αλλαξει αν δεν εχει και αψογο ζυγισμα το τρεμουλο εστω και λιγο θα υπαρχει. Αρα το προβλημα καμουφλαρεται και βελτιωνεται αλλα δεν φτιαχνεται εντελως.

Σχετικα με τις ροδελες υπαρχουν jimny που μπορει να βαλεις παραπανω απο μια ροδελες σε καθε πύρο και σε αλλο πυρο να μην χωραει ουτε μια γιατι αλλιως δε θα παταει σωστα.

Το οτι σκληραινει το τιμονι δεν ειναι κακο, σε χρηση δρομου ειναι και θετικο γιατι εχει πιο καλη αισθηση. Ομως το ποσο σφιχτο θα ειναι εχει και τα ορια του.Αν ο τροχος δυσκολευεται να γυρισει δεξια αριστερα ακομα και με το αμαξι στον αερα τοτε σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο , ποσο μαλλον αν προσθεσεις και το ζορι απο τα off road. Ο λογος ειναι οτι αργα η γρηγορα η αντλια του τιμονιου θα παραδωσει το πνευμα.

Το θετικο ειναι οτι με αυτο τον τροπο η μαμα εταιρεια συμβαλει στην βελτιωση των σχεσεων μεταξυ πελατη και μηχανικου, δημιουργειται ενα πιο ομαδικο πνευμα καθοτι και οι δυο πλευρες αναζητουν μια λυση και τελος ειναι ενας καλος τροπος να γνωρισεις το τροπο λειτουργιας του αυτοκινητου σου και να μην μενεις μονο στο να το καβαλας για βολτες.

Ασχετα με την πλακα , ειμαστε σε καλο δρομο και αν ολα τα παραπανω γινουν σωστα, εστω και προσωρινα εχουμε το κεφαλι μας ηρεμο.

 :)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: τρέμουλο και συνεργείο
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 23, 2010, 15:36 »
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ

όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.

Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.

Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...

Δυστυχώς Γιάννη εγώ εχω βάλει και ροδέλες, έχω αλλάξει βασιλικούς πύρους, τα ρουλεμάν μου πολύ καλά, η μπάρα τιμονιού παράλληλη με τον άξονα, έχω κάνει ευθυγράμμιση - ζυγοστάθμιση πάνω στον τροχο - το μπροστά σύστημα είναι σχεδόν καινούργιο, φοράω αμορτισέρ τιμονιού rancho και το death wobble το έχω σε ορισμένες περιπτώσεις.....

Το συμπέρασμα που εβγάλα με τον Μιχάλη (Αμοργιανό) είναι οτι πιθανότατα προέρχεται απο τα λάστιχα (πρωτογενές yokohama geolandar m/t 30").. θα δοκιμάσω και με πιο βαρύ λάστιχο και θα δούμε...

ps: δεν έχω τρέμουλο - έχω death wobble στα 60km και κάτω...

death wobble = πολύ βίαιος συντονισμός του μπροστινού συστήματος - με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι σταματήσεις...

http://www.youtube.com/watch?v=x7cEOPYQFTs&feature=related


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2010, 15:41 από Majestix »
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com