Το ασημί "μωρό-Jimny" μου λοιπόν, έχει:
ΛΑΣΤΙΧΑ / ΖΑΝΤΕΣ:
1 set (5) ζάντες αλουμινένιες ΕΝΚΕΙ με -25 οffset,
1 set (5) λάστιχα MALATESTA CAIMAN 30 X 9,5 X 15,
1 set αποστάτες 1 inch (2,5 cm) στους τροχούς.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ελατήρια CALMINI +10cm,
Αμορτισέρ Old Man Emu.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:
CB Alan Mindland 42 multi (4 watt),
Ενισχυτής CTE 100watt,
Kεραία Wilson 1000,
VHF Kenwood (συχν:138.000-174.995) με μαγνητική εξωτερική κεραία CTE,
2 PMR Cobra,
GPSMAP GARMIN 276C, με εξωτερική κεραία & διάφορα... παρελκόμενα (χαρτες κλπ.).
ΗΧΟΣ:
Radio-CD JVC με 4 ηχεία, εμπρός-πίσω και 2 twiterακια.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ:
Mπαταρία ΟPTIMA blue,
Γενικός διακόπτης ρεύματος,
2 προβολείς HELLA 560 καρφιά & flood στη μπάρα οροφής,
2 προβολείς καρφιά στη μπάρα οροφής,
1 προβολέας μαγνητικος flood (μπροστά),
1 προβολέας (εργασίας) μαγνητικος flood (πίσω),
2 προβολάκια (μαμα, SUZUKI) στις ειδικές θέσεις στο προφυλακτήρα,
Λάμπες 100watt & ενισχυτή φώτων.
ΚΙΝΗΣΗ / ΜΕΤΑΔΟΣΗ:
Βοηθητικό σασμάν Samurai με μειωτήρα της CALMINI 5.14:1,
Δισκος-πλατω-ρουλεμαν CENTERFORCE,
Αξονας μεταδοσης απο SAMURAI,
Compressor ARB,
Πίσω air locker ARB,
Εμπρός air locker ARB.
ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: Eργάτης WARΝ M8000 lbs,
Super γάντζος WARN (μπροστά),
Kοτσαδόρος (by Savvas) με 2 κρίκους ρυμούλκησης.
ΔΙΑΦΟΡΑ:
Ενισχυμένες ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες πανάρ εμπρός - πίσω DG Tuning,
Aμορτισέρ τιμονιού OLD MAN EMU
Σωληνάκια φρένων (αλλαγή) με άλλα, υψηλής πίεσης +10cm
1 set ράγες (σκάλες) εδάφους για "δύσκολα" κολλήματα-ξεκολλήματα,
Πετάλια SPARCO,
Σχάρα KING RACK 1.40 x 1.00 m,
Μεμβράνες ΜΑDICO (2ο στάδιο του γκρι σε όλα τα τζάμια & στο μπροστινό παρμπρίζ, το 1ο στάδιο)
Full inox εξάτμιση (απο καταλύτη & πίσω) με ημι-ελεύθερο καζανάκι,
Χειρόγκαζο RUBICON (στο λεβιέ ταχυτήτων),
Κάθισμα bucket (FIA 2009),
Ζώνες ασφαλείας SPARCO 4 σημείων (FIA 2010),
Λασπωτήρες MOMO εμπρός - πίσω (type) JAOS,
Φίλτρο αέρα Κ & Ν,
Snorkel TJM
Super τέντα για τις εξορμήσεις μας,
Ντεπόζιτο νερού 50lit, αντλία & ντουσιέρα.