Το όριο ανατροπής που δίνει ο κατασκευαστής (και είναι περίπου λίγο πάνω από τις 40 μοίρες) νομίζω ότι αφορά σε επίπεδο έδαφος και χωρίς να κινείται το όχημα. Πρακτικά δηλαδή είναι ανεφάρμοστο, από κει και πέρα δεν υπάρχει κανένας κανόνας ή τρόπος να βρεις τα όρια ανατροπής του οχήματος μιας και εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες (πίεση και είδος ελαστικών, φόρτωμα, αναρτήσεις, ανωμαλίες και είδος εδάφους, ταχύτητα κίνησης, κλίση κατά την κίνηση ως προς τον κατακόρυφο άξονα κλπ, κλπ).
Πάντως, από προσωπική εμπειρία αλλά και από αυτά που έχω διαβάσει, ο εγκέφαλος δίνει σήμα κινδύνου πολύ πριν φτάσει το όχημα σε κατάσταση ανατροπής, αυτό βέβαια προσαρμόζεται ανάλογα με την εμπειρία και τη συχνή "εμπλοκή" σε πλάγιες κλίσεις...