Αποστολέας Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ  (Αναγνώστηκε 2647 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anastosjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« στις: Ιανουάριος 25, 2010, 21:55 »
Παιδες εχει διαφορα το ηλεκτρονικο συστημα επιλογης τετρακινησης (με κουμπια) σε σχεση με το μηχανικο (λεβγιες)...σιγουρα το μηχανικο ειναι καλυτερο...8α εχω προβλημα με το ηλεκτρονικο..????????
Όλα είναι δρόμος.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 22:02 »
Δεν υπάρχει απάντηση.....

Ολα τα πράγματα χαλάνε. Αν κάνεις το αμάξι πάπια, μπορεί να πάρει νερό καμιά φίσα. Αν το πάς πάνω σε καμένους θάμνους, πολύ πιθανό να κόψεις κανα καλώδιο.

Από μηχανικής πλευράς, το ηλεκτρικό είναι πιο ευπαθές επειδή έχει πιο πολλά εξαρτήματα.


Σημ : Δεν είναι ηλεκτρονικό αλλά ηλεκτρικό.

Αποσυνδεδεμένος anastosjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 22:04 »
Ωραια σε ευχαριστω πολυ..(οκ! ηλεκτρικο ;D)
Όλα είναι δρόμος.

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 23:13 »
  Εντελώς πληροφοριακά έχει συζητηθεί το θέμα σε ανάλογο τόπικ διεξοδικά με πολλές κατατεθιμένες απόψεις και μάλιστα πολύ πρόσφατα. ;)

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 01:50 »
...
Σημ : Δεν είναι ηλεκτρονικό αλλά ηλεκτρικό.


Υπαρχουν 2 μοναδες ελέγχου, ηλεκτρονικο ειναι το συστημα εκτος αν δεν ενοεις το συστημα ελεγχου αλλα το συστημα αλλαγων.

Και κατι που ειδα τωρα και δεν το ηξερα... (απο το manual)

When “4WD” switch is pushed at 2H, the transfer control module shifts the transfer to 4H as follows.
The transfer control module flashes the 4WD indicator and runs the transfer shift control actuator motor. The
transfer shift actuator motor shifts the shift fork shaft No.1 via the pinion gear until the 4WD switch is turned ON.
And, the 4WD controller locks the air locking hub and turns ON the 4WD indicator via the transfer control module.

Δηλαδη οταν βαζουμε τετρακινηση εμπλεκεται απο το transfer case ο μπροστονος αξονας κινησης και μετα κουμπωνουν οι πλυμνες.

Απο τετρακινηση σε πισω κινηση: (παλι απο το manual)

When “2WD” switch is pushed at 4H, the transfer control module shifts the transfer to 2H as follows.
The transfer control module flashes the 4WD indicator and runs the transfer shift control actuator motor until the
transfer shift actuator limit switch is at the 2H position
The transfer shift actuator motor shifts the shift fork shaft No.1 via the pinion gear. And, if it is difficult to shift to
the 2H position, the transfer actuator keeps the shift operation by the spring included in the transfer shift actuator.
When the transfer shift actuator shifts the shift fork shaft No.1 to the 2H position, the 4WD switch is turned OFF.
And, the 4WD controller unlocks the air locking hub and turns OFF the 4WD indicator via the transfer control
module.
Also, the shift fork shaft No.1 shifts the front drive gear shift fork, and then the front drive clutch hub and the output
front shaft are disengaged via front drive clutch hub sleeve.

Δηλαδη αποσυμπλεξη μπροστινού αξονα (αν δε φτασει ο μηχανισμος στην σωστη θεση υπαρχει ελατηριο που ωθει τον μηχανισμο εκει που πρεπει), και ξεκουμπωμα πλυμνων.

Οποτε τα περισσοτερα προβληματα πιστευω δημιουργούνται απο το κατα το manual "Shift fork shaft" (δεν ξερω πως λεγεται στα Ελληνικα  ;D  ). Υπαρχει ενα μοτερ που το κινεί μπρος-πισω και 2 διακοπτες αισθητηρες που ανιχνευουν τη καθε θεση στην οποια θα επρεπε να ειναι. Αν το μοτερ αυτο για καποιο λογο δεν μπορει να το κουνησει η πηγαινει στην σωστη θεση αλλα καποιος απο τους 2 αισθητηρες εχει προβλημα τοτε ή δεν μπορουμε να παμε απο 4H σε 4L και το αντιστροφο ή δεν μπορουμε να παμε απο 2H σε 4H αφου η μοναδα ελεγχου δεν αφηνει τις πλυμνες να κουμπωσουν ή να ξεκουμπωσουν αν δεν ερθει πρωτα στη θεση που πρεπει το "Shift fork shaft".
Το συστημα περιμενει 3 δευτερολεπτα απο την στιγμή που θα δωσει σημα για μα κινηθεί μεχρι να ερθει στην σωστη θεση. Αλλιως δινει σφαλμα και εντολη να επιστρεψει στην προηγουμενη θεση.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2010, 02:13 από eldar »

Αποσυνδεδεμένος anastosjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 48
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΝΟΙΑΣ
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 01:54 »
...
Σημ : Δεν είναι ηλεκτρονικό αλλά ηλεκτρικό.


Υπαρχουν 2 μοναδες ελέγχου, ηλεκτρονικο ειναι το συστημα εκτος αν δεν ενοεις το συστημα ελεγχου αλλα το συστημα αλλαγων.

Και κατι που ειδα τωρα και δεν το ηξερα... (απο το manual)

When “4WD” switch is pushed at 2H, the transfer control module shifts the transfer to 4H as follows.
The transfer control module flashes the 4WD indicator and runs the transfer shift control actuator motor. The
transfer shift actuator motor shifts the shift fork shaft No.1 via the pinion gear until the 4WD switch is turned ON.
And, the 4WD controller locks the air locking hub and turns ON the 4WD indicator via the transfer control module.

Δηλαδη οταν βαζουμε τετρακινηση εμπλεκεται απο το transfer case ο μπροστονος αξονας κινησης και μετα κουμπωνουν οι πλυμνες.

Απο τετρακινηση σε πισω κινηση: (παλι απο το manual)

When “2WD” switch is pushed at 4H, the transfer control module shifts the transfer to 2H as follows.
The transfer control module flashes the 4WD indicator and runs the transfer shift control actuator motor until the
transfer shift actuator limit switch is at the 2H position
The transfer shift actuator motor shifts the shift fork shaft No.1 via the pinion gear. And, if it is difficult to shift to
the 2H position, the transfer actuator keeps the shift operation by the spring included in the transfer shift actuator.
When the transfer shift actuator shifts the shift fork shaft No.1 to the 2H position, the 4WD switch is turned OFF.
And, the 4WD controller unlocks the air locking hub and turns OFF the 4WD indicator via the transfer control
module.
Also, the shift fork shaft No.1 shifts the front drive gear shift fork, and then the front drive clutch hub and the output
front shaft are disengaged via front drive clutch hub sleeve.

Δηλαδη αποσυμπλεξη μπροστινού αξονα (αν δε φτασει ο μηχανισμος στην σωστη θεση υπαρχει ελατηριο που ωθει τον μηχανισμο εκει που πρεπει), και ξεκουμπωμα πλυμνων.

Οποτε τα περισσοτερα προβληματα πιστευω δημιουργούνται απο το κατα το manual "Shift fork shaft" (δεν ξερω πως λεγεται στα Ελληνικα  ;D  ). Υπαρχει ενα μοτερ που το κινεί μπρος-πισω και 3 διακοπτες αισθητηρες που ανιχνευουν τη καθε θεση στην οποια θα επρεπε να ειναι. Αν το μοτερ αυτο για καποιο λογο δεν μπορει να το κουνησει η πηγαινει στην σωστη θεση αλλα καποιος απο τους 3 αισθητηρες εχει προβλημα τοτε ή δεν μπορουμε να παμε απο 4H σε 4L και το αντιστροφο ή δεν μπορουμε να παμε απο 2H σε 4H αφου η μοναδα ελεγχου δεν αφηνει τις πλυμνες να κουμπωσουν ή να ξεκουμπωσουν αν δεν ερθει πρωτα στη θεση που πρεπει το "Shift fork shaft".
Το συστημα περιμενει 3 δευτερολεπτα απο την στιγμή που θα δωσει σημα για μα κινηθεί μεχρι να ερθει στην σωστη θεση. Αλλιως δινει σφαλμα και εντολη να επιστρεψει στην προηγουμενη θεση.


ευχαριστω που εψαξες..καταλαβα καποια πραγματα ακομα..
Όλα είναι δρόμος.