Αποστολέας Θέμα: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?  (Αναγνώστηκε 8422 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« στις: Ιανουάριος 19, 2010, 22:38 »
θα ηθελα τις γνωμες σας για το τι τελικα ειναι καλυτερο, ο μοχλος η το κουμπι των νεοτερων μοντελων για την επιλογη του 4L & 4Η? ???
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος JimnyPanoS

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 22:41 »
Ο μοχλος
CB
TH 2350

Αποσυνδεδεμένος nanisq

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 22:43 »
Απο που το έκρινες;
Τουλάχιστον εγώ στο δικό μου, (VVT) δεν έχω το παράμικρό πρόβλημα. Άσε που είναι και ευκολία, + πιο κοντές σχέσεις στο 4L.
Ε Λ Α Τ Ε   Χ Α Ν Ι Α,  Θ Α    Π Ε Ρ Α Σ Ε Τ Ε   Κ Α Λ Α ! ! !

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 22:58 »
Εγω παντως νομιζω με κουμπια ειναι καλύτερα, εκτος αν εισαι σιδεροφαγας...

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 22:59 »
η αποψη μου ειναι η εξης...
οταν το τζιπ προωριζεται για σκληρη χρηση-εκτος δρομου καλο ειναι να αποφευγονται τα ηλεκτρονικα βοηθηματα λογω συχνοτητας βλαβων.
ενω οταν προωριζεται για καθημερινη χρηση,απλες εκδρομες κτλ.σιγουρα ο εξοπλισμος με τα ηλεκτρονικα μεσα ειναι προτερημα ;)

ξεχασα...ασε που αν σου σπασει η βαση απ΄το τρανσφερ εχεις τη δυνατοτητα να δεσεις το μοχλο με την πορτα σταθερα και σφιχτα ωστε να μπορεσεις να πας σπιτι σου απ΄το να μεινεις στο βουνο u10 >laugh007<

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 00:26 »
τα κουμπακια εκτος απο την ευκολια προσφερουν και προστασια στα μηχανικα μερη κατα τη διαρκεια της εμπλοκης γιατι αν κατι δεν ειναι σωστο οταν πατας το κουμπει απλα δεν μπλοκαρει και σε προειδοποιει αναβοσβινοντας τη συγκεκριμενη ενδειξη.πιστευω ειναι δυσκολο να κοπουν ειδικα αν βαλει καποιος μια ποδια στο transfer.τωρα αν χωθει ολοκληρο κομματι ξυλου και κοψει τα καλωδια ειναι μεγαλη ατυχια.πρωσοπικα εχω περασει απο θαμνο με ξυλο και το ξυρισε η ποδια lol χωρις να παθουν τιποτε τα καλωδια.
βεβαια οποιος θελει παρα πολυ σκληρη χρηση θα βαλει λαστιχα αναρτηση και ισως βοηθητικο απο sj.τα κουμπια προσφερουν μεγαλη ανεση για εκδρομικο αυτοκινητο και με λιγη προσοχη και μια ποδια εισαι οκ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2010, 00:28 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 00:33 »
Μοχλός και μάλιστα με τα χίλια!Είχα την τύχη να έχω και μοχλό και κουμπί.Με το μοχλό είναι άλλο πράγμα....πιστεύω πιο αξιόπιστο.
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 06:48 »
θα ηθελα τις γνωμες σας για το τι τελικα ειναι καλυτερο, ο μοχλος η το κουμπι των νεοτερων μοντελων για την επιλογη του 4L & 4Η? ???

ποιο καλό για ποιό πράγμα ;;;
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 07:15 »
η αποψη μου ειναι η εξης...
οταν το τζιπ προωριζεται για σκληρη χρηση-εκτος δρομου καλο ειναι να αποφευγονται τα ηλεκτρονικα βοηθηματα λογω συχνοτητας βλαβων.
ενω οταν προωριζεται για καθημερινη χρηση,απλες εκδρομες κτλ.σιγουρα ο εξοπλισμος με τα ηλεκτρονικα μεσα ειναι προτερημα ;)

ξεχασα...ασε που αν σου σπασει η βαση απ΄το τρανσφερ εχεις τη δυνατοτητα να δεσεις το μοχλο με την πορτα σταθερα και σφιχτα ωστε να μπορεσεις να πας σπιτι σου απ΄το να μεινεις στο βουνο u10 >laugh007<
+1

Αποσυνδεδεμένος ΜΟΓΛΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 11:28 »
Λεβγεδακι κι αγιος ο θεος,κατ'αρχην μπορεις να κομπλαρεις και να κσεκομπλαρεις εν κινηση με το λεβγε ενω με το κουμπι...τσου.
Δεν εχεις το περιθοριο για την παραμικρη μετατροπη στο βοηθιτικο αν ειναι με κουμπι οχι μονο λογω ηλεκτρολογικων αλλα και λογω σχεσεων μεταξυ κορονοπινειων/σασμαν/βοηθιτικο.
Η εντολη στο βοηθιτικο για τετρακινηση ειναι δυο καλοδιακια στην κατω μερια του βοηθιτικου μαλιστα με αποτελεσμα αν κατσει η στραβη και κοπουν,εμεινε κι απο τετρακινηση,ενω ο λεβγες κοβεται λιγο πιο δισκολα.. roc2 ελπιζω φιλε μου να σε καληψα
Αν ποτε αλλαζα το δικο μου(που ειναι με λεβγεδακι,παλι με λεβγε θα επερνα παντως  cl.
Α το πηγαινουμε στις 2 ροδες,μηπως θα εχει τη μιση καταναλωση?

www.braters.gr
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 11:57 »
Θα  συμφωνησω ,με τον Βασιλη ,για την αξιοπιστια του μοχλου και συνολικα του tranfer,
απ"την αλλη η suzuki ακολουθησε τις προσταγες marketing της εποχης μας ,και εκανε την επιλογη μεταδοσης στο jimny " φιλικοτερη" για τις γυναικες ,και τους λιγοτερο σκληροπυρινικους χρηστες της τετρακινησης.
Οσο  για πιο κοντα 4l ,που αναφερετε πιο πανω, νομιζω το vvt εχει πιο μακρυα κορωνοπηνεια , οποτε ερχεται σχεδον το ιδιο με τα παλιοτερα jimny.   

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 12:01 »
και με τα κουμπια κομπλαρεις και ξεκομπλαρεις την τετρακινηση εν κινηση με ταχυτητα εως 100χλμ. ;)

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 12:04 »
το ιδιο και με το μοχλο  ;D

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 12:17 »
Χωρίς να έχω γνωρίσει το λεβιέ, θεωρώ θετικό το ότι με τα κουμπιά αν κάνεις κάτι που δεν πρέπει θα μπλοκάρει, προστατεύοντας το σύστημα. Θα προτιμούσα να είχα και τη δυνατότητα να απενεργοποιώ επιλεκτικά τα κουμπιά, έτσι ώστε να αποφεύγω τα κατά λάθος πατήματα, και να αποτρέπω αυτούς που πλένουν το αυτοκίνητο να παίζουν με αυτά!   >328< >328< >328<
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΜΟΧΛΟΣ Η ΚΟΥΜΠΙΑ?
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 12:28 »

Χωρίς να έχω κάνει χρήση του μοχλού, να σας πω ότι την πρώτη μέρα που αγόρασα το jimny και πήγα κατευθείαν Πεντέλη, μου ξεκούμπωσε η φύσα από κάτω και πήγαινα με τα αργά μέχρι να βρω ίσιωμα να την ξαναβάλω. Να μου πεις, βάλε προστατευτικό ΟΚ, αλλά με τον μοχλό θα είχα το ίδιο θέμα???
Μάλλον υπέρ του μοχλού..
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.