0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι ανοχές που δίνονται από το εργοστάσιο είναι +/- 1.5 μοίρες. Για κάθε εκατοστό lift η γωνία κάστερ μεταβάλλεται περίπου 0.4 μοίρες. Έτσι οτιδήποτε πάνω από 1.5 / 0,4 = περίπου 3.75εκ χρειάζεται αλλαγή είτε στα σινεμπλόκ των μπράτσων είτε στα αυτάκια που κρατούν τα μπράτσα στον άξονα είτε στα ίδια τα μπράτσα, απλά γιατί η γεωμετρία του βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.Επιπλέον με την αλλαγή ελατηρίων για ψήλωμα η ράβδος πανάρ τραβά τον άξονα προς την πλευρά που πιάνει στο αμάξωμα. Μπροστά τραβά τον άξονα προς την μεριά του οδηγού και πίσω προς την πλευρά του συνοδηγού. Οι άξονες παύουν να είναι κεντραρισμένοι στο αμάξωμα και το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται με το πλάι σαν τον κάβουρα, χάνει από την οδική του συμπεριφορά, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης και έχει μικρότερη άρθρωση. Δεν υπάρχει όριο που από εκεί και μετά χρειάζεται αλλαγή.Τα πράγματα είναι απλά: όσο ψηλώνει το θηριάκι τόσο πιο αχόρταγο γίνεται και ζητάει ένα πράγμα:ΧΡΗΜΑΒέβαια μπορείς να παραβλέψεις όλα τα παραπάνω, να κινείσαι σαν τον κάβουρα, με γεωμετρία εκτός προδιαγραφών, με χειρότερη οδική συμπεριφορά και με μικρότερη άρθρωση στα εκτός δρόμου....
Μεταπτυχιακό???Ανοιχτό πανεπιστήμιο???
παιδια οταν λετε +4 και χωρις παναρ το αμαξι θα παει σαν "καβουρας" τι ακριβως εννοειτε? (θα παμε με το πλαι? )
Παράθεση από: PEACERMAN στις Ιανουάριος 21, 2010, 02:37Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)Ευχαριστω..!H ευθυγραμμιση γινετε σαν ολα τα αλλα αμαξια στο jimny???(Ξεχασα να το ρωτησω)
Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)Ευχαριστω..!
Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.
Όχι...Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 22, 2010, 09:59Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.
Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 23, 2010, 19:10Όχι...Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 22, 2010, 09:59Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.Και πως πρεπει να γινει??(δεν εχω καταλαβει)
Παράθεση από: PEACERMAN στις Ιανουάριος 23, 2010, 19:16Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 23, 2010, 19:10Όχι...Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 22, 2010, 09:59Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.Και πως πρεπει να γινει??(δεν εχω καταλαβει) Κανενα νεο παιδια??ΘΕλω να παω σημερα για Ευθυγραμμιση ...
Παράθεση από: PEACERMAN στις Ιανουάριος 24, 2010, 13:11Παράθεση από: PEACERMAN στις Ιανουάριος 23, 2010, 19:16Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 23, 2010, 19:10Όχι...Παράθεση από: DinDin στις Ιανουάριος 22, 2010, 09:59Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.Και πως πρεπει να γινει??(δεν εχω καταλαβει) Κανενα νεο παιδια??ΘΕλω να παω σημερα για Ευθυγραμμιση ...
Τι απορια ακριβως εχεις??Θες να μας πεις?
Ναι ρε παιδια,κανονικα γινεται η ευθυγραμμιση...Αλλα και πάλι,επειδη δε νομιζω να τη κανεις μονος σου,λες να μη μπορεσει ο ευθυγραμμισας να σου κανει ευθυγραμμιση??Αν ειναι ετσι,ας το κλεισει το μαγαζι...