Αποστολέας Θέμα: Οme +4 ?  (Αναγνώστηκε 38305 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #105 στις: Ιανουάριος 21, 2010, 19:43 »
Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)

Ευχαριστω..!
H ευθυγραμμιση γινετε σαν ολα τα αλλα αμαξια στο jimny???(Ξεχασα να το ρωτησω)

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #106 στις: Ιανουάριος 21, 2010, 19:54 »
Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)

Ευχαριστω..!
H ευθυγραμμιση γινετε σαν ολα τα αλλα αμαξια στο jimny???(Ξεχασα να το ρωτησω)
Η ευθυγράμιση γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ζάντα και ελαστικά. Απλά πλέον σε κάποια συνεργεία δεν την κάνουν τόσο "μικροσκοπικά" όπως θα όφειλαν, και κάποια άλλα, κάνουν την ζυγοστάθμιση "επάνω στον τροχό" που σημαίνει: Βγαίνουν οι τροχοί, και γίνεται ζυγοστάθιση έναν-'εναν πάνω στο ειδικό μηχάνημα. Μετάπρέπει να γίνει η ζυγοστάθμιση ΚΑΙ με τις ρόδες ΕΠΆΝΩ στο αυτοκίνητο, με άλλο μηχάνημα συνήθωε λέγεται "σαμάρι"
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #107 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 01:23 »
Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)

Ευχαριστω..!
H ευθυγραμμιση γινετε σαν ολα τα αλλα αμαξια στο jimny???(Ξεχασα να το ρωτησω)
Η ευθυγράμιση γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ζάντα και ελαστικά. Απλά πλέον σε κάποια συνεργεία δεν την κάνουν τόσο "μικροσκοπικά" όπως θα όφειλαν, και κάποια άλλα, κάνουν την ζυγοστάθμιση "επάνω στον τροχό" που σημαίνει: Βγαίνουν οι τροχοί, και γίνεται ζυγοστάθιση έναν-'εναν πάνω στο ειδικό μηχάνημα. Μετάπρέπει να γίνει η ζυγοστάθμιση ΚΑΙ με τις ρόδες ΕΠΆΝΩ στο αυτοκίνητο, με άλλο μηχάνημα συνήθωε λέγεται "σαμάρι"
Εγω σε οπιον παω να του πω κατι συγκεκριμενο?

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #108 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 06:37 »
Εγω σε οπιον παω να του πω κατι συγκεκριμενο?
ΝΑΙ!
...πρέπει να γίνει η ζυγοστάθμιση ΚΑΙ με τις ρόδες ΕΠΆΝΩ στο αυτοκίνητο, με άλλο μηχάνημα συνήθως λέγεται "σαμάρι"...
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #109 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 09:59 »
Η ευθυγράμιση γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ζάντα και ελαστικά. Απλά πλέον σε κάποια συνεργεία δεν την κάνουν τόσο "μικροσκοπικά" όπως θα όφειλαν, και κάποια άλλα, κάνουν την ζυγοστάθμιση "επάνω στον τροχό" που σημαίνει: Βγαίνουν οι τροχοί, και γίνεται ζυγοστάθιση έναν-'εναν πάνω στο ειδικό μηχάνημα. Μετάπρέπει να γίνει η ζυγοστάθμιση ΚΑΙ με τις ρόδες ΕΠΆΝΩ στο αυτοκίνητο, με άλλο μηχάνημα συνήθωε λέγεται "σαμάρι"

Παιδιά, για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, άλλο η ευθυγράμμιση και άλλο η ζυγοστάθμιση.
Ευθυγράμμιση χρειάζεται μετά από σήκωμα για να ισιώσει το τιμόνι (πρακτικά είναι ευθυγράμμιση τιμονιού).
Αν δεν τον πειράζει κάποιον να οδηγεί με λοξό το τιμόνι του δεν τρέχει κάστανο.
Αυτό που πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να γίνεται είναι να ξεσφιχτούν όλες οι βίδες της ανάρτησης (κυρίως των σινεμπλόκ) και να ξανασφιχτούν...
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #110 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 10:03 »
Ξερει καπιος να μου προτεινει μαγαζι που να ξερει να κανει ευθυγραμμιση στον jimnaro??(Για Πειραια η Αθηνα..)

Ευχαριστω..!
H ευθυγραμμιση γινετε σαν ολα τα αλλα αμαξια στο jimny???(Ξεχασα να το ρωτησω)
Η ευθυγράμιση γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν ζάντα και ελαστικά. Απλά πλέον σε κάποια συνεργεία δεν την κάνουν τόσο "μικροσκοπικά" όπως θα όφειλαν, και κάποια άλλα, κάνουν την ζυγοστάθμιση "επάνω στον τροχό" που σημαίνει: Βγαίνουν οι τροχοί, και γίνεται ζυγοστάθιση έναν-'εναν πάνω στο ειδικό μηχάνημα. Μετάπρέπει να γίνει η ζυγοστάθμιση ΚΑΙ με τις ρόδες ΕΠΆΝΩ στο αυτοκίνητο, με άλλο μηχάνημα συνήθωε λέγεται "σαμάρι"
Προφανώς και οι δύο εννούσαμε ζυγοστάθμιση....
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #111 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 10:11 »
Προφανώς το ερώτημα ήταν για ευθυγράμμιση.
Αλλιώς πώς στην ευχή να χρειάζεται ζυγοστάθμιση μετά την τοποθέτηση ανάρτησης; bhe bhe bhe
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #112 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 10:22 »
Για ευθυγραμμιση ηταν παιδια..

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #113 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 10:47 »
SORRY GUYS, έχω μπερδευτεί με τα τρέμουλα και τα +4 όλων...! bhe 0_21 ;D
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος PEACERMAN

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 694
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #114 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 11:04 »
SORRY GUYS, έχω μπερδευτεί με τα τρέμουλα και τα +4 όλων...! bhe 0_21 ;D
χαχα  lol

Αποσυνδεδεμένος ΜΟΓΛΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #115 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 14:48 »
Εγώ νομίζω πως το Jimny είναι καταστευασμένο έτσι ώστε να μπορεί να ψηλώσει ΛΙΓΟ. Το έχουν προβλέψει πιστεύω σχεδιαστικά. Το σετ της ΟΜΕ που αναφερόμαστε, από όσο ξέρω είναι μελετημένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά για αυτό το αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χρειάζονται περεταίρω αλλαγές. Αλλίως νομίζω ότι οι αναρτήσεις-ελατήρια που θα έβγαζε η ΟΜΕ για το Jimny θα ήταν για το εργοστασιακό ύψος.
Δεν εφτιαξε η ΟΜΕ αναρτηση για το jimny,απλα ταιριαζει,οσο για το ποσο υψος θα του δωσεις ειναι δικη σου επιλογη.
Σηκωσε το και στους +30.μετατροπες θα γινουν σε αξονες,μπρατσα κλπ
και ολα καλα,αναλογα για "Τι θελεις να κανεις"
Εγω ειμαι στο +12 μονο απο αναρτηση,χωρια απο λαστιχα κλπ.Αν ερθεις στιν πιτα θα το δεις κι αν κανεις κεφι παρ'το και κανε παιχνιδι.
Απο τη στιγμη που εχεις αξονες και οχι ψαλιδια μπορεις να κανεις οτι θελεις
Α το πηγαινουμε στις 2 ροδες,μηπως θα εχει τη μιση καταναλωση?

www.braters.gr
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #116 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 18:21 »
Δεν εφτιαξε η ΟΜΕ αναρτηση για το jimny,απλα ταιριαζει,
Όχι Βασίλη, η ΟΜΕ βγάζει ανάρτηση για το Jimny συγκεκριμένα, υπάρχει στον κατάλογό της... ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #117 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 21:49 »
Οι ανοχές που δίνονται από το εργοστάσιο είναι +/- 1.5 μοίρες. Για κάθε εκατοστό lift η γωνία κάστερ μεταβάλλεται περίπου 0.4 μοίρες. Έτσι οτιδήποτε πάνω από 1.5 / 0,4 = περίπου 3.75εκ χρειάζεται αλλαγή είτε στα σινεμπλόκ των μπράτσων είτε στα αυτάκια που κρατούν τα μπράτσα στον άξονα είτε στα ίδια τα μπράτσα, απλά γιατί η γεωμετρία του βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
Επιπλέον με την αλλαγή ελατηρίων για ψήλωμα η ράβδος πανάρ τραβά τον άξονα προς την πλευρά που πιάνει στο αμάξωμα. Μπροστά τραβά τον άξονα προς την μεριά του οδηγού και πίσω προς την πλευρά του συνοδηγού. Οι άξονες παύουν να είναι κεντραρισμένοι στο αμάξωμα και το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται με το πλάι σαν τον κάβουρα, χάνει από την οδική του συμπεριφορά, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης και έχει μικρότερη άρθρωση. Δεν υπάρχει όριο που από εκεί και μετά χρειάζεται αλλαγή.
Τα πράγματα είναι απλά: όσο ψηλώνει το θηριάκι τόσο πιο αχόρταγο γίνεται και ζητάει ένα πράγμα:ΧΡΗΜΑ
Βέβαια μπορείς να παραβλέψεις όλα τα παραπάνω, να κινείσαι σαν τον κάβουρα, με γεωμετρία εκτός προδιαγραφών, με χειρότερη οδική συμπεριφορά και με μικρότερη άρθρωση στα εκτός δρόμου....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2010, 22:01 από DinDin »
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #118 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 23:12 »
Οι ανοχές που δίνονται από το εργοστάσιο είναι +/- 1.5 μοίρες. Για κάθε εκατοστό lift η γωνία κάστερ μεταβάλλεται περίπου 0.4 μοίρες. Έτσι οτιδήποτε πάνω από 1.5 / 0,4 = περίπου 3.75εκ χρειάζεται αλλαγή είτε στα σινεμπλόκ των μπράτσων είτε στα αυτάκια που κρατούν τα μπράτσα στον άξονα είτε στα ίδια τα μπράτσα, απλά γιατί η γεωμετρία του βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
Επιπλέον με την αλλαγή ελατηρίων για ψήλωμα η ράβδος πανάρ τραβά τον άξονα προς την πλευρά που πιάνει στο αμάξωμα. Μπροστά τραβά τον άξονα προς την μεριά του οδηγού και πίσω προς την πλευρά του συνοδηγού. Οι άξονες παύουν να είναι κεντραρισμένοι στο αμάξωμα και το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται με το πλάι σαν τον κάβουρα, χάνει από την οδική του συμπεριφορά, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης και έχει μικρότερη άρθρωση. Δεν υπάρχει όριο που από εκεί και μετά χρειάζεται αλλαγή.
Τα πράγματα είναι απλά: όσο ψηλώνει το θηριάκι τόσο πιο αχόρταγο γίνεται και ζητάει ένα πράγμα:ΧΡΗΜΑ
Βέβαια μπορείς να παραβλέψεις όλα τα παραπάνω, να κινείσαι σαν τον κάβουρα, με γεωμετρία εκτός προδιαγραφών, με χειρότερη οδική συμπεριφορά και με μικρότερη άρθρωση στα εκτός δρόμου....


  +1

Αποσυνδεδεμένος ARGYKLI

  • Jimny
  • Μηνύματα: 200
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Οme +4 ?
« Απάντηση #119 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 00:19 »
Οι ανοχές που δίνονται από το εργοστάσιο είναι +/- 1.5 μοίρες. Για κάθε εκατοστό lift η γωνία κάστερ μεταβάλλεται περίπου 0.4 μοίρες. Έτσι οτιδήποτε πάνω από 1.5 / 0,4 = περίπου 3.75εκ χρειάζεται αλλαγή είτε στα σινεμπλόκ των μπράτσων είτε στα αυτάκια που κρατούν τα μπράτσα στον άξονα είτε στα ίδια τα μπράτσα, απλά γιατί η γεωμετρία του βρίσκεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
Επιπλέον με την αλλαγή ελατηρίων για ψήλωμα η ράβδος πανάρ τραβά τον άξονα προς την πλευρά που πιάνει στο αμάξωμα. Μπροστά τραβά τον άξονα προς την μεριά του οδηγού και πίσω προς την πλευρά του συνοδηγού. Οι άξονες παύουν να είναι κεντραρισμένοι στο αμάξωμα και το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται με το πλάι σαν τον κάβουρα, χάνει από την οδική του συμπεριφορά, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης και έχει μικρότερη άρθρωση. Δεν υπάρχει όριο που από εκεί και μετά χρειάζεται αλλαγή.
Τα πράγματα είναι απλά: όσο ψηλώνει το θηριάκι τόσο πιο αχόρταγο γίνεται και ζητάει ένα πράγμα:ΧΡΗΜΑ
Βέβαια μπορείς να παραβλέψεις όλα τα παραπάνω, να κινείσαι σαν τον κάβουρα, με γεωμετρία εκτός προδιαγραφών, με χειρότερη οδική συμπεριφορά και με μικρότερη άρθρωση στα εκτός δρόμου....


  +1
+1000