Αν κ έχουμε ξεφύγει από το θέμα. Εγώ το αμάξι το έκρινα στα πρώτα χιλιόμετρα που ήταν καινούργιο. Όταν όμως πριν στρώσει 1000-2000χλμ (χωρίς λάσπες, χωρίς πιέσεις κ φρεναρίσματα) στραβώνει δίσκους και μετά την αλλαγή και 50000χλμ με τα μύρια όσα δεν ξανάπαθαν τίποτα, τότε ναι θεωρώ πως φταίει η πρώτη ύλη του εργοστασίου. Επίσης τα φρένα δεν διαφωνώ πως βελτιώνονται με πολύ απλές λύσεις, αλλά γιατί να το κάνω εγώ και όχι το εργοστάσιο ή η αντιπροσωπεία? Ειδικά όταν το εργοστάσιο έχει έτοιμη λύση από το πετρελαιοκίνητο.
Για τριγμούς άσχετα τι κάνει τώρα που έχει γίνει σώβρακο (που κ αυτό πάλι σηκώνει πολύ συζήτηση τουλάχιστον στην ευπάθεια) από έλξεις και χωματόδρομους για μένα το πρόβλημα δεν είναι ότι τρίζει, όσο το πόσο γρήγορα άρχισε να τρίζει (ειδικά όταν αρχίζει τα πρώτα συμπτώματα στον πρώτο χρόνο) κ αυτό εγώ το θεωρώ ενδεικτικό της ποιότητας.
Επίσης λέμε για την οδήγηση να το θέσω όμως αλλιώς. Αν εξαιρέσουμε τυχόν "αγωνιστικές χρήσεις", πως δικαιολογούνται τόσα jimny, με παρόμοια προβλήματα όταν αμάξια με 100-200 και 300,000 χιλιόμετρα και προφανώς περασμένης εποχής δεν παρουσιάζουν τέτοια φαινόμενα. Δηλαδή πόση παραπάνω(?) μηχανική κόπωση δέχεται ένα jimny σε 1-2-3 χρόνια σε σχέση με ένα κοινό αμάξι, με που κινείται σε ελληνικούς δρόμους ? Στο κάτω κάτω υποτίθεται πως είναι φτιαγμένο και γι αυτό τον σκοπό. Συν τοις άλλοις όσο μάχιμα κ αν είναι δεν παύουν να κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα σε άσφαλτο όπως όλα.
Το τρέμουλο από την άλλη τα περισσότερα jimny το έχουν. Είτε φταίει η ζάντα, είτε οι βασιλικοί πύροι, είτε η ζυγοστάθμιση είτε οτιδήποτε δεν νομίζω πως δεν είναι κατασκευαστικό θέμα.
Το jimny μπορεί να με καλύπτει πλήρως όποτε το χρειαστώ, θες βουνό, χιόνια, έλξεις, χωματόδρομους νησιών, και να ξέρω πως κάποια ή πολλά από τα προβλήματα που θα βγάλει θα οφείλονται σε αυτή την χρήση και οδήγηση αν προτιμά κανείς (μολονότι θεωρώ πως οδηγικά απλά ζητώ να με μεταφέρει από ένα σημείο σε ένα άλλο), αλλά νομίζω πως και πάλι είτε σχεδιαστικά είτε λόγω κάποιων ελαττωματικών παρτίδων ευθύνη φέρει και το εργοστάσιο. Και αναφέρομαι στα προβλήματα και όχι στους περιορισμούς λόγω αξόνων κλπ.