Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ζώνης οδηγού  (Αναγνώστηκε 11056 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:27 »
οκ ολο καλα σχολια λες εγω διαβαζω λαθος!το πειρα γιατι εχω μουρλα και θελω να γυρισω καθε χωματοδρομο της ελλαδας και να παω σε μερη πολυ μακρια απο τον πολιτισμο.πλεον φιλε μου η πραγματικη χρηση 4χ4 δεν υπαρχει ολοι οι δρομοι ειναι καλοι και οι χωματοδρομοι για να καταλαβεις την αξια του πρεπει να πας στις λασπες στα χιονια.εχω κανει διαδρομες πολλα χλμ στα αγραφα σε χωματοδρομους με 2wd και πιστεψεμε αυτο δεν ειναι πραγματικη χρηση 4χ4.πολιτικος μηχανικος εισαι που πας και χτιζεις στα βουνα  μεσα.να ησουν τοπογραφος να πω το χρειαζεσαι.

Το "όλο καλά σχόλια λες" που κολλάει ; Είσαι λίγο προπέτης μου φαίνεται. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε χαρακτηρίζει μία γενικότερη άρνηση ή δυσαρέσκεια προς το όχημα που έχω ; Καλά κρασιά ... Όσο για το τι μπορεί να κάνει ένας πολιτικός μηχανικός, προφανώς δεν γνωρίζεις απ' ό,τι φαίνεται, το παραμικρό. Έτσι για να ξέρεις και τι γίνεται έξω στην πιάτσα λοιπόν, ο πολιτικός μηχ. υπογράφει και τοπογραφικά αν θέλει, μπορεί να κάνει αποκαταστάσεις - επισκευές - επεμβάσεις σε οποιοδήποτε παραδοσιακό ή διατηρητέο κτίριο (αν προτιμάς τον όρο), σε οποιοδήποτε ξεχασμένο χωριό Βόρειας-Νότιας-Ανατολικής-Δυτικής Ελλάδος και άλλα πολλά πράγματα. Ε νομίζω κάτι τέτοιο ότι σε καλύπτει.. Οποιαδήποτε στιγμή, στη διάθεσή σου.


P.S. Α και που 'σαι ; Πήγαινε και σε κανένα εργοτάξιο εκτός Αθηνών (ή στα πέριξ) να δεις πως έχει μια απλή, καθημερινή κατάσταση στον περιβάλλοντα χώρο του (χωρίς να αποτελεί πάντοτε κανόνα αυτό).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:29 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:33 »
ξερω πολυ καλα τι κανει ο πολιτικος μηχανικος αν και δεν με νοιαζει.παντος να τα κανει ολα και σπιτια και δρομους μαζι δεν γινεται εκτος και αν εχεις στο πτυχιο σου ολες τις ειδικοτητες.sx4 ειναι η λυση ειναι και ενετο δεν χρειαζεσαι jimny για να πας σε χωρια και να κανεις τετοιες δουλειες.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:36 »
Συνεχίζεις να λες ό,τι θες. Το πτυχίο μου είναι δομοστατικού μηχανικού (του γνωστού "ιδρύματος"). Εκτός και αν εννοείς το ΜΕΚ (κατασκευαστικό ή αλλιώς εργοληπτικό) που αναφέρεται αποκλειστικά σε ΔΗΜΟΣΙΑ έργα και μόνο, χωρίς να αποκλείει την ιδιότητα του επαγγέλματος για οποιαδήποτε δουλειά προς ιδιώτη (κτηριακά, τοπογραφικά κλπ). Όσο για το αν χρειάζεται ή όχι το jimny, σε πρόσφατη δουλειά που είχα κοντά στο Κρανίδι, όχι SX4 αλλά οτιδήποτε άλλο εκτός από 4x4 με αργά, δεν πήγαινε (είχε λάσπη που είναι και το αγαπημένο σου terrain απ' ό,τι κατάλαβα).
Τέλος πάντων, ήδη είμαστε εκτός θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:39 από DirectionLess »

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:38 »
οκ σταματαμε εδω <offtop/ και εγω στο μετσοβιο μηχανολογος μηχανικος σπουδαζω.μην το παιζεις τοσο εξυπνος.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:40 »
Πάντως δεν νομίζω κανείς πως αμφισβήτησε τις ικανότητες του jimny, ούτε πως αξίζει τα λεφτά του.
Προσωπικά δεν περίμενα δέρματα κ ακριβά υλικά και για μένα το ζήτημα δεν είναι η ποιότητα των υλικών. Το ζήτημα (όπως το βλέπω εγώ) αφορά την ποιότητα συναρμογής η οποία θα μπορούσε να ήταν υψηλότερη, και η ποιότητα συναρμογής δεν έχει να κάνει με την επιλογή των υλικών. Σίγουρα κάποια υλικά "διευκολύνουν" τους τριγμούς, αλλά η αιτία δεν είναι το υλικό.  
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί σε ένα καθαρόαιμο πρέπει να τρίζουν τα πλαστικά του. Υπάρχει κάτι που τα συνδέει? Προσωπικά έχω την αίσθηση οι τριγμοί οφείλονται κυρίως στον κινητήρα (τρόπο και γεωμετρία τοποθέτησης, βάσεις κοκ)  και την μετάδοση της κίνησης και πως τα λοιπά χαρακτηριστικά σασί σκάλας, άξονες κλπ δεν επηρεάζουν.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:41 »
Είσαι φοιτητής ακόμη, γι' αυτό προτρέχεις (άλλωστε την εξυπνάδα την πέταξες ήδη με τα τοπογραφικά και τα πτυχία). Απλά εκνευρίζεσαι όταν σου απαντάνε και φορτώνεις. Δεν υπάρχει λόγος, κουβέντα κάνουμε, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 19:44 »
Πάντως δεν νομίζω κανείς πως αμφισβήτησε τις ικανότητες του jimny, ούτε πως αξίζει τα λεφτά του.
Προσωπικά δεν περίμενα δέρματα κ ακριβά υλικά και για μένα το ζήτημα δεν είναι η ποιότητα των υλικών. Το ζήτημα (όπως το βλέπω εγώ) αφορά την ποιότητα συναρμογής η οποία θα μπορούσε να ήταν υψηλότερη, και η ποιότητα συναρμογής δεν έχει να κάνει με την επιλογή των υλικών. Σίγουρα κάποια υλικά "διευκολύνουν" τους τριγμούς, αλλά η αιτία δεν είναι το υλικό.  
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί σε ένα καθαρόαιμο πρέπει να τρίζουν τα πλαστικά του. Υπάρχει κάτι που τα συνδέει? Προσωπικά έχω την αίσθηση οι τριγμοί οφείλονται κυρίως στον κινητήρα (τρόπο και γεωμετρία τοποθέτησης, βάσεις κοκ)  και την μετάδοση της κίνησης και πως τα λοιπά χαρακτηριστικά σασί σκάλας, άξονες κλπ δεν επηρεάζουν.

Τι να σου πω ρε συ, ιδέα δεν έχω. Εν τέλει, ήταν απλό το θέμα, όπως ακριβώς το υπέδειξε και ο 4κίνητος παραπάνω. Έχει βέβαια άμεση σχέση με αυτό που πολύ σωστά σχολίαζε και κάποιος άλλος χρήστης (σε αυτό ή σε άλλο τόπικ, δεν θυμάμαι) όπου τα επίσημα σέρβις είναι "ψεκάστε, σκουπίστε". Την πρώτη φορά έφαγα πόρτα, επέμεινα ευγενικά και κάποιος άνθρωπος εκεί αξιώθηκε να αφιερώσει 1 ώρα παραπάνω για να ξηλώσει την επένδυση και να ακινητοποιήσει κατά κάποιο τρόπο, το κομμάτι του πλαστικού που βάραγε στην έσω παρειά της επένδυσης (μάλλον πάντα !).

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 20:07 »
η λυση στο θεμα ειναι απλη.στο service λεμε σφιξε τις βιδεσ του εσωτερικου παραθυρα καθισματα ταμπλο κλτπ και σταματουν ολα.αλλαζουμε και τις ροδελες γιατι το τρεμουλο και ειμαστε αρχοντες.βεβαια ο συντονισμος στο δικο μου ειναι απο 1400εως1800 στροφες και το θεωρω λογικο.ατμοσφαιρικο  κινητηρα εχει αν δεν ανεβασει λιγες στροφες τουλ πανω απο2000 ο κινητηρας διαμαρτυρεται.η μεγιστη ροπη βγαινει στις 4100 στροφες πως να τραβαει στις 1700 μετα.για παραδειγμα ο πατερας μου εχει το passat 1800tyrbo με τα 150 αλογα αυτο λογο του τουρμπο και της σχεδιασης του βγαζει τη μεγστη ποπη μολισ στις 1850στροφες.

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 20:41 »
Παράθεση
Τι να σου πω ρε συ, ιδέα δεν έχω. Εν τέλει, ήταν απλό το θέμα, όπως ακριβώς το υπέδειξε και ο 4κίνητος παραπάνω. Έχει βέβαια άμεση σχέση με αυτό που πολύ σωστά σχολίαζε και κάποιος άλλος χρήστης (σε αυτό ή σε άλλο τόπικ, δεν θυμάμαι) όπου τα επίσημα σέρβις είναι "ψεκάστε, σκουπίστε". Την πρώτη φορά έφαγα πόρτα, επέμεινα ευγενικά και κάποιος άνθρωπος εκεί αξιώθηκε να αφιερώσει 1 ώρα παραπάνω για να ξηλώσει την επένδυση και να ακινητοποιήσει κατά κάποιο τρόπο, το κομμάτι του πλαστικού που βάραγε στην έσω παρειά της επένδυσης (μάλλον πάντα !).
Σου είπα...ολα διορθώνονται,απλα πρεπει να επιμεινουμε γιατι ειναι μ@@@@@@κες στις αντιπροσωπειες(υπαρχουν κσι εξαιρεσεις βεβαια).Εγω εχω ακουσει μεχρι και οτι ρε μεγαλε δεν πειρες μερσεντες σουζουκακι πηρες και το αμαξι ηταν καινουργιο και ετριζε....περιτο να σου πω τι ακολουθησε(αλλαξα και αντιπροσωπεια βεβαια),αλλα ο ιδιος τυπος που ελεγε εξυπναδες και οτι το τριξημο αυτο ειναι αδυναμια του αυτοκινητου, το εφτιαξε μια χαρουλα και δεν ξανακουστηκε τιποτε απο το σημειο εκει(αεραγωγους).Στην συνεχεια βεβαια προεκειψαν και αλλες παιδικες ασθενειες(τριξημο στα τζαμια,στο καλοριφερ κτλ)αλλα ολα διορθωθηκαν απο το εξουσιοδοτημενο που το παω τωρα και πραγματικα δεν ακουγεται το παραμικρο μες το αμαξι.Ειναι παντως απαραδεκτο το γεγονος να φευγουν τα αυτοκινητα απο το εργοστασιο με χαλαρη συναρμολογηση, αλλα τουλαχιστον εγω πλεον ειμαι σιγουρος οτι ολα αυτα τα θεματα λυνονται και το αποτελεσμα ειναι απολυτο.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #54 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 21:43 »
Στην συνεχεια βεβαια προεκειψαν και αλλες παιδικες ασθενειες(τριξημο στα τζαμια,στο καλοριφερ κτλ)αλλα ολα διορθωθηκαν απο το εξουσιοδοτημενο που το παω τωρα και πραγματικα δεν ακουγεται το παραμικρο μες το αμαξι.Ειναι παντως απαραδεκτο το γεγονος να φευγουν τα αυτοκινητα απο το εργοστασιο με χαλαρη συναρμολογηση, αλλα τουλαχιστον εγω πλεον ειμαι σιγουρος οτι ολα αυτα τα θεματα λυνονται και το αποτελεσμα ειναι απολυτο.

Ακριβώς αυτό νομίζω είναι το θέμα-αιτία παραπόνων αρκετών από μας. Πως όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, τριγμοί κλπ πηγάζουν από αστείους (το λιγότερο) λόγους που δεν έχουν σχέση ούτε με την αξία του αμαξιού, ούτε με το χαρακτήρα του. Μικρά μεν (ως πολύ μικρά) αλλά πολλοί τα θεωρούμε απαράδεκτα να συμβαίνουν και ακόμα χειρότερο ενώ τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα γνωρίζουν οι αντιπρόσωποι, κάνουν τους Κινέζους.

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #55 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 22:56 »
Μέχρι και ο ίδιος ο άνθρωπας που ασχολήθηκε μου το 'πε (όταν ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο και το κάναμε δοκιμαστική βόλτα) : "ο συντονισμός είναι το πιο κακό πράγμα, πόσο μάλλον όταν το αυτοκίνητο δεν έχει χρονίσει". Σωστός δηλαδή, αν και δεν ακουγόταν εκείνη τη στιγμή, μου είπε να του το αφήσω και μόλις βρει λίγο χρόνο, θα μου το ρύθμιζε.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 00:08 »
Ειπα κατι και απ'οτι φαινεται δεν το δωσατε σημασια...μηπως δεν οδηγαει σωστα καποιος???????Οταν μου λετε οτι τριζει στις 1500 στροφες εγω τι να υποθεσω???Το αμαξι δουλευει σωστα πανω απο τις 2500 στροφες, παρτε το χαμπαρι αυτο και πειτε με ισχυρογνωμων και οτι αλλο θελετε.Το αμαξι μπουκωνει οταν το βγαζεις απο το γκαραζ σου και μεχρι την πρωτη διασταυρωση εχεις βαλει 5η ταχυτητα..Οποιο αμαξι και να παρεις και να το οδηγησεις με 1500 στροφες, ε ναι θα τριζει.Και αν νομιζετε οτι με το να οδηγατε ετσι γλυτωνετε βενζινη, ιδεα σας ειναι, κρεμαει η μηχανη, μπουκωνει και μετα εχουμε αλλες ιστοριες.Πατηστε το, μην το φοβαστε.Εγω το δουλευω στις 3000 στροφες και δουλευει ρολο'ι'.Αλλαγες ταχυτητων κανω στις 4000 στροφες.Οδηγειστε τα αμαξια σας ετσι οσοι παραπονιεστε οτι τριζει και αν εχω αδικο ζητω συγνωμη.
ΑΑ και ποιος σας ειπε οτι τα γερμανικα δεν τριζουν??Το Χ5 το καινουργιο που ετυχε να οδηγησω τριζει πολυ ενοχλητικα και ο τριγμος προερχεται απο το ταμπλω.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 02:44 »
Ειπα κατι και απ'οτι φαινεται δεν το δωσατε σημασια...μηπως δεν οδηγαει σωστα καποιος???????Οταν μου λετε οτι τριζει στις 1500 στροφες εγω τι να υποθεσω???Το αμαξι δουλευει σωστα πανω απο τις 2500 στροφες, παρτε το χαμπαρι αυτο και πειτε με ισχυρογνωμων και οτι αλλο θελετε.Το αμαξι μπουκωνει οταν το βγαζεις απο το γκαραζ σου και μεχρι την πρωτη διασταυρωση εχεις βαλει 5η ταχυτητα..Οποιο αμαξι και να παρεις και να το οδηγησεις με 1500 στροφες, ε ναι θα τριζει.Και αν νομιζετε οτι με το να οδηγατε ετσι γλυτωνετε βενζινη, ιδεα σας ειναι, κρεμαει η μηχανη, μπουκωνει και μετα εχουμε αλλες ιστοριες.Πατηστε το, μην το φοβαστε.Εγω το δουλευω στις 3000 στροφες και δουλευει ρολο'ι'.Αλλαγες ταχυτητων κανω στις 4000 στροφες.Οδηγειστε τα αμαξια σας ετσι οσοι παραπονιεστε οτι τριζει και αν εχω αδικο ζητω συγνωμη.
ΑΑ και ποιος σας ειπε οτι τα γερμανικα δεν τριζουν??Το Χ5 το καινουργιο που ετυχε να οδηγησω τριζει πολυ ενοχλητικα και ο τριγμος προερχεται απο το ταμπλω.
+10000
και ξαναλεω μοτερ ατμοσφαιρικο λιγα κυβικα που εχει μεγιστη ροπη στις 4100 δεν γινεται να δουλευει κατω απο 2000 και να μην κρεμαει.εκει οφειλεται ο συντονσμος και ειναι πολυ λογικος αφου το αυτοκινητο τραβαει τρελα ζορια μεχρι να περασει τις 2200 και να αρχιζει να φορτωνει ειδικα μετα τις 3000 που γαζωνει κυριολεκτικα.γιατι μετα τις 2000με2200 σε σταματανε ολα?προφανος λογο του οτι το αυτοκινητο αρχιζει να τραβαει κανονικα χωρις.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2009, 02:52 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 11:28 »
Παράθεση
Οδηγειστε τα αμαξια σας ετσι οσοι παραπονιεστε οτι τριζει και αν εχω αδικο ζητω συγνωμη.
Από τις 2.000 στροφές της πόλης μέχρι τις 4.000 στροφές της Εθνικής, τρίζουν όλα το ίδιο!

Παράθεση
γιατι μετα τις 2000με2200 σε σταματανε ολα?
Σ’εμένα δεν σταματάει τίποτα!

Παράθεση
Αλλαγες ταχυτητων κανω στις 4000 στροφες.
:o :o :o :o :o :o

Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Συντονισμός ζώνης οδηγού
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 15:24 »
εμενα πρωσοπικα μετα τις 2200 δεν τριζει καθολου.