Δεν ξέρω αν χρειάζεται ή όχι, αλλά κανονικά θα έπρεπε κατά την άποψή μου, ειδικότερα αν το όχημα προορίζεται για μικτή χρήση.
Γενικά στις μετατροπές που κάνουμε στα αυτοκίνητά μας πιστεύω πως πρέπει να σκεπτόμαστε και την κακιά στιγμή της ασφάλτου ... όπως πχ σκεπτόμαστε να φαρδύνουμε για να μη φέρουμε τούμπες σε πλάγιες κλίσεις όταν έχουμε ψηλώσει αρκετά.
Στα πλαίσια βέβαια μιας δοκιμής είναι θεμιτό έτσι ώστε να δούμε τι κερδίζουμε και τι χάνουμε, αλλά πάντα με πολύ προσοχή όπως έγραψε και ο φίλος JM.
Ξέρω ότι ακούγεται κομμάτι υπερβολή αλλά ρε παιδιά πρίν από λίγο καιρό πέρασα με φίλους από το σημείο που "έφυγε" το παληκάρι στο Δρομάδος Τρόπαιο και πραγματικά δεν μπορούσα να πιστεψω πως έγινε ότι έγινε