επειδη και εγω φοραω αρκετα χρονια αναγομωση (ανακατεσκευη ειναι η σωστη ονομασια) αλλα και πρωτογενη θα πρεπει να μην ειμαστε απολυτοι σε ολα.
Σιγουρα υπαρχει η πιθανοτητα να σου φυγει κομματι απο ενα αναγομωμενο ή ανακατασκευασμενο ελαστικο αλλα αντιστοιχα μπορει να σου σκασει ξαφνικα και το πρωτογενες, εννοω οτι τιποτα δεν ειναι απολυτο και ολα μπορουν να συμβουν.
Εχω βαλει Pneus elite, tagom και malatesta. Με κανενα απο αυτα δεν μπορουσα να οδηγησω πανω απο 120 οχι γιατι φοβομουν το ελαστικο αλλα γιατι το αμαξι δεν ειχε τα κουραγια να πηγαινει ανετα οποτε τσαμπα θα το ζοριζα.
το να βαλεις ενα ελαστικο που ειναι για χρηση 80% ή 100% οδηγησης σε χωμα νομιζω απο μονο του λεει οτι δεν θα πας με μεγαλες ταχυτητες στην ασφαλτο.
Επειδη μου εχει τυχει να φυγει κομματι, αυτο εγινε λογο παλαιοτητας, τα ελαστιχα ειχαν αρχισει να κανουν ρωγμες και να ανηγουν και καποια στιγμη σε εκτος δρομου ειχε ξεκολησει ενα τακουνι αλλα απο μεσα ειχε την γομα απο το παλιο ελαστικο.
Επισης τα λαστιχα των φορτηγων στις εθνικες που βλεπουμε , πεταμενα μεσα στο δρομο ειναι αναγομωση συνηθως κακης ποιοτητας με αμετρητα χιλιομετρα. Ολα αυτα που βαζουμε εμεις ειναι ανακατασκευη, το οποιο διαφερει ως προς την αναγομωση στο οτι στην αναγομωση περνουν ενα παλι ελαστικο, ξυριζουν το πελμα του και ναζουν νεο πελμα. Αυτο φαινεται στα φορτηγα που αν προσεξετε το προφιλ του ξεχωριζουν τα 2 κομματια λαστιχο. Στην ανακατασκευη περνουν εναν σκελετο απο παλιο ελαστικο, του αφαιρουν το ελαστικο και ουσιαστικα φτιαχνουν ενα ελαστικο απο την αρχη εχοντας ως βαση εναν μεταχειρσμενο σκελετο που συνηθως ειναι σε καλη κατασταση.
Για λαστιχο που θα το βαλουμε επανω για να περασουμε τα επομενα 30-40,000 km εγω προτεινω πρωτογενες για λογους οικονομιας, λιγοτερων φθορων στο αμαξι και καλυτερης οδικης συμπεριφορας. Για ενα σετ ελαστικων για κανιβαλισμους και κοντινες μετακινησεις τοτε σιγουρα ανακατασκευασμενο