Αποστολέας Θέμα: Μεταλικές Κατασκευές  (Αναγνώστηκε 12273 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Μεταλικές Κατασκευές
« στις: Μάρτιος 21, 2006, 09:47 »
http://www.xmc.gr/
Ο Αντρέας είναι πολύ ωραίος τύπος, ασχολείται με το 4x4, μου είπε οτι θα προσπαθήσει να φτιάξει οτι του ζητήσουμε (του εξήγησα τι ακριβώς θέλουμε οι περισσότεροι για το Jimny μας) και σε λογικές τιμές.
Μόλις έχω νεώτερα θα ενημερώσω, πιστεύω οτι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο... ;) ;) ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 14, 2006, 09:56 »
Το λεπόν συναντήθηκα εχθές με τον εν λόγω Αντρέα, συμφωνόντας με τον Αντώνη (που έχω ξαναπέι ότι εμπιστεύομαι την αποψη του), είναι πολύ ωραίος τύπος, σίγουρα κόβει το μυαλό του σε θέματα πατέντας, και αυτό που είδα ήταν πραγματικά εκπληκτικό.
Οι φωτογραφίες στο site που έχει σίγουρα αδικούν τις κατασκευές του, μιας και τα κομμάτια που είχε στο εργαστήριο του, δύσκολα ξεχωρίζουν απο εργοστασιακά καλής ποιότητας.
Τα κομάτια που έχει φτιάξει για το jimny του metalaxe , είναι απλά εκπληκτικά.....και το παληκάρι μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε....
Εμφαση στις δέστρες , που είναι πραγματικά πολύ καλές, ίσως καλύτερες και απο τις Apio, με πολύ καλό φινίρισμα την ηλεκτροστατική βαφή.....
Θα πάρω τουλάχιστον δύο για μπροστά, πίσω έχω τον κοτσαδόρο, και το προστατευτικό του transfer....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 14, 2006, 11:08 »
Θα πάρω τουλάχιστον δύο για μπροστά, πίσω έχω τον κοτσαδόρο, και το προστατευτικό του transfer....
Aντε ρε Γιαννη καρκινος καταντησε η ποδια του tranfer! ::)

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 14, 2006, 15:19 »
Γιαννη ενημερωσε μας για την ποδια και τις δεστρες!!
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 14, 2006, 23:31 »


Ποδιά transfer με μπροστινές δέστρες, τα μαύρα ελάσματα δίπλα είναι εξαρτήματα της ανάρτησης του metalaxe...



H πίσω δέστρα συγκριτικά με την ποδιά του transfer, φανταστείτε ότι είναι ατσάλινη 8 χιλ ηλεκτροστατικά βαμένη και κομένη με lazer



Μπροστινή δέστρα

Οι τιμές που έχει στο site του είναι φυσικά ανάλογες με την ποσότητα της παραγγελίας.
Αυτό που του είπα εγώ είναι οτι οι φωτό που έχει β'αλει αδικούν την πραγματικότητα, μιας και είναι πολύ καλή δουλειά, και πολύ περιποιημένη, δεν είναι ενα κομμάτι μέταλο χύμα.
Προσωπικά θα πάρω και την ποδιά του transfer, και τις μπροστινές δέστρες, εαν θέλετε ξεκινάμε λίστα για ομαδική παραγγελία, ή όποιος θέλει να πάμε καμιά βόλτα απο εκεί για να δεί και αυτός, νομίζω ότι ο Αντρέας δεν θα έχει πρόβλημα...
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 15, 2006, 00:01 »
Για τί ποσό μιλάμε για transfer και μπροστινές δέστρες?

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 15, 2006, 00:20 »
Και οι πίσω δέστρες (ή μήπως είναι μια) πόσο τιμώνται?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 15, 2006, 00:24 »
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=19

www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=18


Κώστα αυτές είναι αρχικές τιμές πώλησης, για εμάς(εαν γίνει συνολική παραγγελία)θα κάνει καλύτερες...

Γιώργο πισω η Apio δίνει μια δέστρα, την απέναντι απο το καζανάκι της εξάτμησης.
Οι τιμή που δίνει είναι για σετ 3, του έχω ζητήσει επιμερισμό τιμών, μιας και πίσω έχω τον κοτσαδόρο, θα τον πάρω τηλ και θα σας πω...
H εαν θέλετε περιμένετε να δείτε τα δικά μου ha
Συγκριτικά η asfir πάει κάπου στα 150€ νομίζω http://www.asfir.com/customize/?maker=44&model=155


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2006, 00:45 από Ironman »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 15, 2006, 09:54 »
Γιάννη, όσον αφορά την πίσω δέστρα θα κάνω μια μικρή τροποποίηση για να μην τρυπήσω το σασί, περίμενε λίγο γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο ;) ;)
Πολύ καλή δουλειά έκανε και με τις προεκτάσεις για τις πανάρ (δειτέ εδώ http://www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=30&catid=15).
Γενικά κάνει καλή δουλειά και σε πολύ λογικές τιμές, συν του ότι μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε δεν υπάρχει στο εμπόριο (custom), κάτι που είναι πολύ βασικό για όσους ασχολούνται με βελτιώσεις... :D :D
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 15, 2006, 10:33 »
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=19

www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=18


Κώστα αυτές είναι αρχικές τιμές πώλησης, για εμάς(εαν γίνει συνολική παραγγελία)θα κάνει καλύτερες...

Γιώργο πισω η Apio δίνει μια δέστρα, την απέναντι απο το καζανάκι της εξάτμησης.
Οι τιμή που δίνει είναι για σετ 3, του έχω ζητήσει επιμερισμό τιμών, μιας και πίσω έχω τον κοτσαδόρο, θα τον πάρω τηλ και θα σας πω...
H εαν θέλετε περιμένετε να δείτε τα δικά μου ha
Συγκριτικά η asfir πάει κάπου στα 150€ νομίζω http://www.asfir.com/customize/?maker=44&model=155

  Εχω βάλει την ASFIR transfer 135 ευρώ. Η εφαρμογή ήταν άψογη εφόσον με χαρά μου διαπίστωσα ότι οι τρύπες για τις βίδες ήταν στα "σωστά" σημεία ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 15, 2006, 10:39 »
Μιχάλη το σχέδιο της δέστρας δεν είναι ιδιοκατασκευή, αλλά δουλεύει πάνω στις apio νομίζω....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 15, 2006, 11:13 »
Μιχάλη το σχέδιο της δέστρας δεν είναι ιδιοκατασκευή, αλλά δουλεύει πάνω στις apio νομίζω....

Η άποψη μου είναι Γιάννη αν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε δέστρες όπως αυτές αλλά να τις κολλήσουμε με argon και να ενισχύσουμε όλη την περιοχή του πλαισίου που γίνεται η πρόσδεση. Δεν έχουν μονο πρόβλημα οι εργοστασιακές δέστρες αλλά και το πλαίσιο είναι αδύναμο να κρατήσει μεγάλα φορτία.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 15, 2006, 12:00 »
Για να μπουν οι πίσω δέστρες της apio πρέπει να τρυπήσει ο προφυλακτήρας. Κι αυτές έτσι είναι? (για τις/την πίσω μιλώ πάντα).
Όσο για το προστατευτικό της Asfir πράγματι μπαίνει κατευθείαν. Αλλά φαντάζομαι ότι κι αυτές του Ξάνθου δεν θα έχουν πρόβλημα. Όποιος βάλει να μας πει :)
Σημειώνω επίσης ότι έχω κάνει τις κολλήσεις στις γωνίες της Asfir (δεν ήταν κολλημένες από το εργοστάσιο).

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 15, 2006, 12:15 »
Η άποψη μου είναι Γιάννη αν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε δέστρες όπως αυτές αλλά να τις κολλήσουμε με argon και να ενισχύσουμε όλη την περιοχή του πλαισίου που γίνεται η πρόσδεση. Δεν έχουν μονο πρόβλημα οι εργοστασιακές δέστρες αλλά και το πλαίσιο είναι αδύναμο να κρατήσει μεγάλα φορτία.

Μιχάλη νομίζω πως , όπως και σε κάθε δέστρα, τα προβλήματα αρχίζουν απο την στιγμή που η διεύθυνση της δύναμης έλξης σχιματίζει χωνία με το σασί, με αποτέλεσμα να διμιουργούνται κάθετες προς το σασί συνιστάμενες δυνάμεις.
Η Πίσω δέστρα, ακόμα και τις apio εκτός απο την μεγάλη τρύπα που έχει ώστε να ΄φωλιάσει στον σωλήνα του πλαισίου, στιρίζετε μόνο με μία βίδα στο σασί....
Φυσικά η σωστή επιλογή μεν τις κολημένης μπετόβεργας κατευθείαν πάνω στο σασί, είναι σωστή με αλλά άκομψη, και προυποθέτη κατάργηση του πίσω προφυλακτήρα....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μεταλικές Κατασκευές
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 15, 2006, 16:34 »
Μάλλον θα ρωτήσω τον Ανδρέα για την την κατασκευή μεταλλικών προσθηκών χαμηλώματος των βάσεων αντιστρεπτικής. Η Calmini στο Samurai δίνει μακρύτερες βάσεις για την αντιστρεπτική εφόσον θα ανυψωθεί το όχημα. Στο δικό μου με την DGTuning +11cm η αντιστρεπτική δεν μπορεί πλέον να κουμπώσει στον άξονα. Πιστεύω να μην είναι κάτι δύσκολο.
Respect a man's car and he will respect you