Που περίμενες να δεις κατάλοιπα λαδιού? Για να δεις κατάλοιπα, θα έπρεπε να έχει μείνει το μοτέρ σε ακινησία μήνες...
Άλλα πράγματα ήθελαν κοίταγμα - εργασίες, ελατήρια, το πάνω μέρος από τα πιστόνια, οι βαλβίδες, ζύγισμα μετάλλων κτλ κτλ.
Το "κακό" με το χοντρότερο λάδι είναι οι μεγαλύτερες τριβές των μετάλλων με το λάδι. Κ πάλι τα αποτελέσματα του "κακού" είναι ορατά μετά από πολλάααααααα ΚΜ.
Γενικά, η λογική του όσο παλιώνει ο κινητήρας βάζουμε χοντρότερο λάδι δεν είναι κακή, μιας κ τα μέταλλα του μοτέρ αποκτούν άλλες ανοχές (ξεχειλώνουν τα μέταλλα, τα ελατήρια κτλ), παρόλα αυτά προτιμώ το ίδιο λάδι σε προδιαγραφές με αυτό που προτείνει το εργοστάσιο κ ας αρχίσει να καίει λίγο. Γνώμη μου!
@dnm: παίζει ρόλο στο πόσο αντέχει το λάδι σε υψηλότερες θερμοκρασίες, όχι το μοτέρ. κ γι αυτό λέμε ότι αν αλλάζουμε κάθε 7500ΚΜ κ σπορέλαιο που λέει ο λόγος να έχουμε μέσα, δεν υπάρχει πρόβλημα.