Γεια σας παιδια,ηθελα να ρωτησω για το φιλτρο κατι.Στις χαμηλες στροφες δεν σας μπουκωνει ο κινητηρας?Επισης,αν βαλεις φιλτρο μου φαινεται πρεπει να μπει και εξατμιση πιο ελευθερη για δουλευει σωστα αλλα και συμπιεστης βενζινης για στελνει περισσοτερο καυσιμο γιατι δεν πρεπει να αλλαζει η αναλογια αερα/καυσιμο.Ειναι σωστο αυτο?
Εγω πριν ειχα ενα Punto 1,2 δεκαεξαβαλβιδο,βεβαια ειναι αλλος τυπος κινητηρας πιο ψηλοστροφος, και ειχα βαλει την χοανη K&N και ενω ειχε καλυτερες αποδοσεις στις ψηλες στις 1500-1800 μουλαρωνε.