Ίσως τελικά να μήν έθεσα καλά το προηγούμενο post και να πρέπει να το αναλύσω .
Εάν στήσεις μία ανάρτηση που υπάρχει η πιθανότητα να τερματίζουν τα αμορτισέρ στη συμπίεση , σίγουρα δεν θα τερματίσουν ούτε μία ούτε δύο φορές αλλά περισσότερες . Η εμπειρία μου , μου λέει οτι είναι απίθανο να μην τύχει να γίνει βίαιο τερμάτισμα της ανάρτησης σε μία μετρίας δυσκολίας offroad διαδρομής και κατ' επέκταση θα έρθει και η καταστροφή των αμορτισέρ .
Τα αμορτισέρ που θα τερματίσουν βίαια θα σπάσουν , σίγουρα δεν σπάνε ή καταστρέφονται με μια προοδευτική συμπίεση την οποία όμως δεν μπορείς να ελέγξεις στην offroad χρήση .
Ποιό είναι λοιπόν το νόημα απο το post , έχετε στο μυαλό σας ότι άν τερματίσουν μια φορά θα τερματίσουν για πάντα και δεν θα χρειαστεί να τα πληρώσετε δεύτερη φορά , θα τα έχετε προστατέψει απο την κατασκευή της ανάρτησης και το στήσιμο που θα έχετε κάνει .
Όσον αφορά αυτό που είπε ο apostolosnt ότι δεν συμφωνεί ότι δεν σπάνε όλα τα αμορτισέρ στη βίαιη συσμπίεση έχει δίκιο . Με τη διαφορά ότι αν έχω καταλάβει σωστά εδώ μιλάμε για αμορτισέρ industial όπως τα procomp , monroe , old man , rancho , ΚΥΒ κτλ . χαμηλού έως μεσαίου κόστους αγοράς και όχι για κάποες μάρκες που κατασκευάζουν custom αμορτισέρ με το ανάλογο κόστος όπως Hollins , Fox , Proflex , Racerunner κτλ .
Τα industrial λοιπόν συνήθως σπάνε . Τα custom δεν σπάνε διότι τα περισσότερα απο αυτά έχουν ένα δικό τους bump stop μέσα στο καλάμι του αμορτισέρ , είναι αναπόσπαστο κομάτι τους και τα προστατεύουν απο τη βίαιη συμπίεση .
Βαγγέλης Τσούκας