Χαιρετώ λοιπόν και εγώ.Για τις πληροφορίες που ζητάς θα προσπαθήσω να απαντήσω αλλά δεν ορκίζομαι κιόλας ότι θα είναι απόλυτα ακριβείς και σωστές.
1)Η τουρμπινα ξεκινάει γύρω από τις 2000 χιλιάδες στροφές και νομίζω πως δουλεύει μέχρι τις 3 αλλά για το τελευταίο δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
2)Για το πρώτο σκέλος δεν ξέρω να σε απαντήσω αλλά για το δεύτερο έχω να πω πως όλη η μαγκιά του πετρελαίου είναι στην ανηφόρα!Εκεί που με το βενζινοκίνητο σκεφτόσουν να περάσεις και άμα το έκανες τότε το έσκαγες το αμαξι με το πετρελαίου λες απλά ένα ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ έφυγα!
Να θυμάσε πως εκεί είναι η αξία του και πως έχει την δύναμη στα χαμηλά
3)Με τα ανταλακτικά δεν ξέρω ακριβώς πως γίνεται γιατί το πάω στην αντιπροσωπία(μόλις 1 φορά το πήγα) αλλά νομίζω πως τα πέρνουν με παραγγελία.
4)Το Κ9Κ δεν ξέρω τι είναι αλλά για το ιντερκούλερ ξέρω ότι έχει.
5)Κατανάλωση δεν έχω μετρήσει αλλά μπορώ να σου πω ότι κινούμαι μέσα στην πόλη και το ρεζερβουαρ πάει στο μισό και λίγο πιο κάτω με 200χλμ!!!(περίπου)
Γενικά να ξέρεις πως το προτείνω ανεπιφύλακτα και πως αν το πάρεις θα δείς μεγάλη διαφορά από το βενζίνης(πίστεψε με είχα πριν βενζίνης).Το μόνο ΚΑΚΟ ρε παιδια είναι ότι δεν έχουμε καθαρα πετρέλαια και πως το πετρέλαιο είναι ο μόνος του εχθρός.Χθες από την αντιπροσωπία μου είπαν πως το φιλτρακι(
? η δεν ξέρω και γω τι ακριβώς,ένα πράγμα τέλως πάντων που περνάει το πετρέλαιο)ήταν καταμαυρρο λόγω του πετρελαίου που δεν ήταν καλό.