Η λύση στο πρόβλημα του PEACERMAN.
Αντιγράφω απο το autotriti.gr
Start-Stop από τη Bosch
ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ: 10/11/2009
BOSCH, ROBERT BOSCH AE
Κατηγορία: Διάφορα Αξεσουάρ
Τα συστήματα start-stop απενεργοποιούν τον κινητήρα, όταν το όχημα σταματά σε έναν κόκκινο σηματοδότη ή σε μποτιλιάρισμα και τον ενεργοποιούν αυτόματα και πάλι μετά την απελευθέρωση του συμπλέκτη και την επιλογή ταχύτητας. Για αυτό το σύστημα η Bosch προσφέρει μια ειδική μίζα με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και ένα αθόρυβο, ενισχυμένο μηχανικό σύστημα εμπλοκής, τα οποία εγγυώνται ασφαλείς, γρήγορες και ήσυχες εκκινήσεις του κινητήρα. Το σύστημα περιλαμβάνει, επίσης, λογισμικό ελέγχου που γενικά ενσωματώνεται στον εγκέφαλο του κινητήρα, καθώς και έναν αισθητήρα μπαταρίας, ο οποίος μεταξύ άλλων καταγράφει την τρέχουσα φόρτιση της μπαταρίας και προωθεί αυτή την πληροφορία στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας σταματά μόνο αν η μπαταρία έχει συσσωρεύσει επαρκή ενέργεια για γρήγορη επανεκκίνηση του κινητήρα. Το σύστημα ολοκληρώνεται με έναν αισθητήρα στροφαλοφόρου άξονα, με αισθητήρες πεντάλ και με μπαταρία ανθεκτική σε βαθιά εκφόρτιση.
Για μια όσο το δυνατόν πιο αδιάλειπτη λειτουργία start-stop, η Bosch προσφέρει επίσης μια νέα σειρά γεννητριών. Στα μοντέλα της σειράς “Efficiency Line” (EL), οι μηχανικοί της Bosch έχουν βελτιώσει το σχεδιασμό του ηλεκτρικού συστήματος και χρησιμοποιούν νέες διόδους. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται οικονομία έως 77%. Επιπλέον αυτές οι γεννήτριες εξασφαλίζουν τη σωστή φόρτιση της μπαταρίας, ακόμα και αν ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί ή με χαμηλές στροφές. Και μια σωστά φορτισμένη μπαταρία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία start-stop. Ο συνδυασμός μιας γεννήτριας EL της Bosch και του συστήματος start-stop μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (και κατά συνέπεια των εκπομπών Co2) στην κίνηση στην πόλη έως και 10%.
Μπαίνει αραγε στο Jimny ?