Ενω σκεφτηκα να βαλω τα bilstein b6 σαν πιο σκληρα σε σχεση με τα μαλακα MAD ,διαβασα αυτο το αρθρο...Στα σκληρά ελατήρια χρειάζεται ένα αμορτισέρ που να μπορεί επαρκώς να το συγκρατήσει ώστε να μην ταλαντώνεται. Εδώ συνηθίζουμε και λέμε ότι η ανάρτηση έχει δυνατό rebound. Αν το αμορτισέρ δεν είναι αρκετά δυνατό, τότε η ταλάντωση θα συνεχίσει, ενώ δεαν είναι πιο δυνατό, το ελατήριο δεν θα μπορεί να επανέλθει γρήγορα στην αρχική του θέση. Επίσης όταν το αμορτισέρ είναι πολύ δυνατό, η ανάρτηση δεν μπορεί να έχει εύκολη υπερέκταση, αρα πάλι μειωμένη επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.....
τι λετε με μπερδεψαν...
αν κρατησω τα mad που ειναι μαλακα...τι πρεπει να βαλω απο αμορτισερ...και κατι αλλο...θα περιοριστουν οι κλισεις στις στροφες αφου τα ελατηρια μενουν τα ιδια.
μηπως πρεπει να κανω το αντιστροφο..να κρατησω τα ΟΜΕ και να βαλω αλλα ελατηρια....
Εγώ φοράω mad +3,5 (μάλλον +1,5 είναι αλλά τέλος πάντων) με monroe adventure από feroza και pajero.
Το αμάξι είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (γενικά πιο σφικτό) από πριν στο δρόμο, ενώ εκτός έχει και πολύ καλά κρεμάσματα.
Για αυτό που θέλεις πιστεύω ότι είναι πολύ καλή λύση και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (κάτω από 150 ευρά)...