Αποστολέας Θέμα: κάρο???  (Αναγνώστηκε 62272 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 23, 2009, 13:53 »
Αν δεν είναι κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό, είναι άχρηστο το μπλοκέ πίσω. Πάλι θα μείνεις αν σηκωθεί μία μπροστινή.
Ειναι απλό : Το κεντρικό θα δώσει τη ροπή μπροστά αφού πατάνε οι πίσω (έστω η μία με μπλοκέ), και η οποία ροπή από το μπροστά διαφορικό θα πάει με τη σειρά της στον σηκωμένο τροχό.

Αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό είναι συνήθως SUV ή αυτοκίνητα spor τετρακίνητα όπως πχ Impreza. Δεν έχουν σκοπό να βρεθούν σε καταστάσεις με 1 σηκωμένη ρόδα.

Μη το τραβάμε πολύ το θέμα.... δεν έχει νόημα. Καλύτερα να καταλάβουμε πως δουλεύουν τα διαφορικά και τα μπλοκέ, παρά να συνεχίσουμε να μιλάμε για κάρα και άμαξες με <<ΠΡΑΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ>> (αρχ. πράττω άλογα, -> χωρίς λόγο-αιτία)



Αποσυνδεδεμένος pac man

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: κάρο???
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 23, 2009, 15:35 »
Αν δεν είναι κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό, είναι άχρηστο το μπλοκέ πίσω. Πάλι θα μείνεις αν σηκωθεί μία μπροστινή.
Ειναι απλό : Το κεντρικό θα δώσει τη ροπή μπροστά αφού πατάνε οι πίσω (έστω η μία με μπλοκέ), και η οποία ροπή από το μπροστά διαφορικό θα πάει με τη σειρά της στον σηκωμένο τροχό.

Αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό είναι συνήθως SUV ή αυτοκίνητα spor τετρακίνητα όπως πχ Impreza. Δεν έχουν σκοπό να βρεθούν σε καταστάσεις με 1 σηκωμένη ρόδα.

Μη το τραβάμε πολύ το θέμα.... δεν έχει νόημα. Καλύτερα να καταλάβουμε πως δουλεύουν τα διαφορικά και τα μπλοκέ, παρά να συνεχίσουμε να μιλάμε για κάρα και άμαξες με <<ΠΡΑΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ>> (αρχ. πράττω άλογα, -> χωρίς λόγο-αιτία)




 >sostos<
ενοειται πως για να κλειδωσουμε το πισω διαφορικο(καρο)εχουμε πρωτα κλειδωσει το κεντρικο διαφορικο αλιως ειναι αχρηστο το καρο

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 23, 2009, 22:16 »
  Πάντως στον στρατό οι καναδέζες που είχαν επιλόγη 4L αλλά και κάρο στο κάρο το αμάξι πήγαινε μόνο ευθεία και απαγορευόταν να στρίψεις το τιμόνι.

Αποσυνδεδεμένος camelg4

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1538
    • TZAKIA
Απ: κάρο???
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 23, 2009, 22:34 »
Αν δεν είναι κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό, είναι άχρηστο το μπλοκέ πίσω. Πάλι θα μείνεις αν σηκωθεί μία μπροστινή.
Ειναι απλό : Το κεντρικό θα δώσει τη ροπή μπροστά αφού πατάνε οι πίσω (έστω η μία με μπλοκέ), και η οποία ροπή από το μπροστά διαφορικό θα πάει με τη σειρά της στον σηκωμένο τροχό.

Αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό είναι συνήθως SUV ή αυτοκίνητα spor τετρακίνητα όπως πχ Impreza. Δεν έχουν σκοπό να βρεθούν σε καταστάσεις με 1 σηκωμένη ρόδα.

Μη το τραβάμε πολύ το θέμα.... δεν έχει νόημα. Καλύτερα να καταλάβουμε πως δουλεύουν τα διαφορικά και τα μπλοκέ, παρά να συνεχίσουμε να μιλάμε για κάρα και άμαξες με <<ΠΡΑΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ>> (αρχ. πράττω άλογα, -> χωρίς λόγο-αιτία)




 >sostos<
ενοειται πως για να κλειδωσουμε το πισω διαφορικο(καρο)εχουμε πρωτα κλειδωσει το κεντρικο διαφορικο αλιως ειναι αχρηστο το καρο


?????????????????????????????????????? ::) ::) ::)??????????????????????????????
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: κάρο???
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 23, 2009, 23:44 »
Αν δεν είναι κλειδωμένο το μεσαίο διαφορικό, είναι άχρηστο το μπλοκέ πίσω. Πάλι θα μείνεις αν σηκωθεί μία μπροστινή.
Ειναι απλό : Το κεντρικό θα δώσει τη ροπή μπροστά αφού πατάνε οι πίσω (έστω η μία με μπλοκέ), και η οποία ροπή από το μπροστά διαφορικό θα πάει με τη σειρά της στον σηκωμένο τροχό.

Αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό είναι συνήθως SUV ή αυτοκίνητα spor τετρακίνητα όπως πχ Impreza. Δεν έχουν σκοπό να βρεθούν σε καταστάσεις με 1 σηκωμένη ρόδα.

Μη το τραβάμε πολύ το θέμα.... δεν έχει νόημα. Καλύτερα να καταλάβουμε πως δουλεύουν τα διαφορικά και τα μπλοκέ, παρά να συνεχίσουμε να μιλάμε για κάρα και άμαξες με <<ΠΡΑΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ>> (αρχ. πράττω άλογα, -> χωρίς λόγο-αιτία)




 >sostos<
ενοειται πως για να κλειδωσουμε το πισω διαφορικο(καρο)εχουμε πρωτα κλειδωσει το κεντρικο διαφορικο αλιως ειναι αχρηστο το καρο

κεντρικο κλειδωμα διαφορικων  εχουν και μερικα sami...
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: κάρο???
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 23, 2009, 23:46 »
  Πάντως στον στρατό οι καναδέζες που είχαν επιλόγη 4L αλλά και κάρο στο κάρο το αμάξι πήγαινε μόνο ευθεία και απαγορευόταν να στρίψεις το τιμόνι.

η και αν ηθελες να το στριψεις επρεπε να το κανεις με τα ποδια ,.......με τα χερια δεεεεεεν

 :D :D
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 24, 2009, 00:19 »
Εξαιρετική η ετυμολόγηση «πράσειν άλογα»!
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 24, 2009, 06:58 »
  Πάντως στον στρατό οι καναδέζες που είχαν επιλόγη 4L αλλά και κάρο στο κάρο το αμάξι πήγαινε μόνο ευθεία και απαγορευόταν να στρίψεις το τιμόνι.

η και αν ηθελες να το στριψεις επρεπε να το κανεις με τα ποδια ,.......με τα χερια δεεεεεεν

 :D :D

 +1  ;)
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 24, 2009, 08:19 »
Εξαιρετική η ετυμολόγηση «πράσειν άλογα»!

Το έμαθα στη Β Λυκείου, πριν 19-20 χρόνια, και το θυμάμαι ακόμα....

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 22, 2009, 23:06 »
Κάρο λοιπόν είναι το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού, ίσως του πίσω?
Αν κλειδώνουν και τα δύο, τότε μάλλον είναι κάρρο yah yah

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: κάρο???
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 23, 2009, 11:46 »
... καλημέρα μας ...

... "κάρο" ή " αναστολή του διαφορισμού " λέγεται η κατάσταση λειτουργίας του οχήματος κατά οποία όλα τα διαφορικά ( 2 ή 3  ) γυρίζουν με τις ίδιες στροφές και μόνο ... ουσιαστικά δηλαδή  υπάρχει ισοκατανομή της δύναμης του κινητήρα και στους τέσσερεις τροχούς ταυτόχρονα και συνεχώς στο "αυτό" ποσοστό ...

... αυτό απαιτεί την ύπαρξη τουλάχιστον ΔΥΟ μπλοκέ διαφορικών 100% με κατανομή της δύναμης  50-50 και ενός συστήματος ( διαφορικό ή ανάλογο ) που να επιβάλλει την ισόποση κατανομή της δύναμης στους δύο (... ή και περισσότερους κατα περίπτωση ) άξονές ...

... ουσιαστικά, όταν έχουμε δύο άξονες,  η δύναμή πηγαίνει 25% σε κάθε τροχό συνεχώς ...

... έως τώρα, ...  απ' όσα γνωρίζω, δεν κυκλοφορεί αρθρωτό σύστημα 87 bhe bhe bhe και ώς εκ τούτου είναι υποχρεωτική η κίνηση σε "σχετικά" αυστηρή ΕΥΘΕΙΑ πορεία για την αποφυγή ζημίας στα διαφορικά καθόσον όταν στρίβουμε αυτά ... κουρδίζουν ...

... στο jimny κάτι ανάλογο ή προσομοιάζον ...  και μόνο μπορεί να συμβεί όταν υπάρχουν δύο μπλοκέ 100% και δουλεύουν συγχρόνως ... αλλά αυτό δεν μπορεί να λέγεται κάρο ...

... καροτσάκι ... ίσως ...  lol lol lol
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2009, 11:48 από baba »
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 23, 2009, 21:58 »
Δλδ ρε Γιάννη, το ΝΙΒΑ έχει 3 μπλοκέ????

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: κάρο???
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 23, 2009, 23:03 »
Δλδ ρε Γιάννη, το ΝΙΒΑ έχει 3 μπλοκέ????

... δεν ξέρω τι έχει το niva ...

... ξέρω ότι ( εάν κάνω λάθος ... sorry ... περνάν και τα χρόνια και ... χάνω συνάψεις ... ) όταν λέμε ... "κάρο" ... εννοούμε την ΑΝΑΣΤΟΛΗ  του διαφορισμού ... δηλ. την επιβολή ουσιαστικά της ίσης κατανομής ροπής σε όλους τους τροχούς ασχέτως εάν η πρόσφυση  χαθεί σε κάποιον / κάποιούς ...

... τα steyer και τα mercedes που χρησιμοποιούν στις Ε.Δ. έχουν αντίστοιχη λειτουργία ... ειδικά στο steyer κομπλάρουν και οι τρείς άξονες και δουλεύουν στις ίδιες στροφές και οι 6 ρόδες ...  η χρήση που γινόταν ήταν ουσιαστικά για να διασχίσεις βαριά λασπωμένο έδαφος , σαρθρό επίπεδο ή αμμώδες έδαφος με βαρύ φορτίο ... ή ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ δύσβατο έδαφος με ελάχιστη κλίση και ΠΑΝΤΑ σε ευθεία πορεία ...

... στο mercedes τώρα υπήρχε , τουλάχιστον σε αυτά που οδήγησα εγώ ( πρώτη παρτίδα ) ένα διακόπτης σαν τσοκ στο τούνελ του σασμαν και ... τραβώντας τον οποίο , με εμπεπλεγμένη τετρακίνηση και αργά,  το αυτοκίνητο είχε την ίδια συμπεριφορά και ανάλογη χρήση, με το steyer ...

... αυτά ...

...  ;) ...  lol lol lol
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2009, 23:08 από baba »
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος DirectionLess

  • Jimny
  • Μηνύματα: 244
Απ: κάρο???
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 13:57 »
Το ΝΙVA (επειδή είχα διαβάσει προηγουμένως το συγκεκριμένο ποστ), απ΄ όσο είδα σε έναν μάστορα στην οικοδομή, που είχα συναντήσει, έχει τον 3ο λεβιέ που είναι κάτι σαν μπλοκέ. Θα σας πω ακριβώς τι έκανε μπας και βγάλουμε άκρη : δεν έβαζε το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων, παρά μόνο τον 3ο λεβιέ (δύο σκάλες είχε, πάνω και κάτω) και π.χ. 3η ταχύτητα στο κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο έφευγε αέρα. Σε ερώτηση "αν βάλεις δηλ. 1η, τι γίνεται ; ", μου απάντησε πολύ απλά "το πολύ πολύ να στουκάρω, ξεκινάει με φοβερή ορμή και πιθανολογώ ότι είναι για μεγάλες κλίσεις".

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 15:30 »
Το ΝΙVA (επειδή είχα διαβάσει προηγουμένως το συγκεκριμένο ποστ), απ΄ όσο είδα σε έναν μάστορα στην οικοδομή, που είχα συναντήσει, έχει τον 3ο λεβιέ που είναι κάτι σαν μπλοκέ. Θα σας πω ακριβώς τι έκανε μπας και βγάλουμε άκρη : δεν έβαζε το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων, παρά μόνο τον 3ο λεβιέ (δύο σκάλες είχε, πάνω και κάτω) και π.χ. 3η ταχύτητα στο κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο έφευγε αέρα. Σε ερώτηση "αν βάλεις δηλ. 1η, τι γίνεται ; ", μου απάντησε πολύ απλά "το πολύ πολύ να στουκάρω, ξεκινάει με φοβερή ορμή και πιθανολογώ ότι είναι για μεγάλες κλίσεις".

ο 3ος λεβιες του niva κλειδωνει το μεσαιο διαφορικο.
Αν το jimny δεν ειχε transfer case και ειχε μεσαιο διαφορικο θα ειχαμε και εμεις τετοιο λεβιε ωστε να εχουμε την κατανομη τηε 4κινησης 50:50
φωτια στις γραμματειες....