Το πρόβλημα με το τιμόνι φαίνεται να λύθηκε.....στο συνεργείο "Λουκης - Καλπιάς" στον Κορυδαλλό.
Τα αμάξι το οδήγησε ο ίδιος ο Μάστορας και διαπίστωσε ότι όντως δεν είμαι κατα φαντασίαν ασθενής.....
Με σχολαστικό έλεγχο που έγινε μπόσικα δεν υπήρχαν πολλά, ούτε κάποιο ελαττωματικό εξάρτημα αλλά το αμάξι έπλεε επικίνδυνα στις ανωμαλίες του δρόμου, ειδικά με υψηλές ταχύτητες (80-100km)...
Ο ατέρμονας δεν φάνηκε να παρουσιάζει πρόβλημα και έγιναν κάποιες απαραίτητες διορθώσεις....
Το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε με πειραματισμό στην γωνία σύγκλισης (σε μικρότερη) ... αφού το διαπίστωσε εκείνος αλλά και εγώ κατά τις δοκιμές - το αμάξι το πήγε ο ίδιος για ευθυγράμμιση και πάλι δοκιμές... παρέλαβα το αμάξι και το αποτέλεσμα μετά την τελευταία βόλτα φαίνεται να είναι αρκετά ικανοποιητικό....
--------------
Τα φτεράκια συνεχίζουν να βρίσκουν, απ' ότι φαίνεται όμως όχι ιδιαίτερα επικίνδυνα ώστε να τα ξηλώσω όλα....
(ιδιαίτερα οταν δεν στρίβω το τιμόνι στην συμπίεση ...)
Όσοι πήγαμε την Πέμπτη βόλτα πιθανότατα θα άκουγαν το πίσω αριστερό φτεράκι να σκούζει ακόμα και στις στροφές....
O Μιχάλης πρότεινε δύο λύσεις...:
1. Μεγάλωμα bump stop και αλλαγή των θέσεων των αμορτισέρ, ώστε να έχω μεγαλύτερη έκταση της ανάρτησης (αφού θα έχω λιγότερη συμπίεση)
2. Body Lift (Μη προτεινόμενη λύση, γιατί θα πάρω ύψος που δεν θέλω)
Το extra κόψιμο που είναι η δική μου πρώτη επιλογή δεν προτείνεται γιατί θα συνεχίσει να βρίσκει το αμάξι στα φτεράκια
Στην λύση 1 βέβαια και πάλι σε
πιθανό κρέμασμα της ανάρτησης αυξάνεις το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου κατά κάτι πόντους, όπως και στο body Lift...
Αύριο είναι day off για εμένα λόγω Αγ. Νικολάου οπότε θα δώ τι μπορώ να κάνω για τα φτεράκια ώστε να έχω μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα αλλά και τα ηλεκτρικά του εργάτη που πλέον είναι απροστάτευτα....