Εχει σχεδόν ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του Jimny... με μερικά προβληματάκια μεν... αλλά όλα θα πάρουν σιγα σιγα το δρόμο τους...
Aυτή την στιγμή του αυτοκίνητο έχει το παρακάτω setup....
Ελατήρια Mad +6 με προσθήκες... συνολικό lift 12 cm
Rancho RS9000XL ρυθμιζόμενη + Μy Ride (
http://www.gorancho.com/products/accessories/myride.php)
Μπράτσα Protrack
Ρυθμιζόμενες Panhard Protrack
On-Off μετατροπή αντιστρεπτική Protrack
Λαστιχα YOKOHAMA GEOLANDAR MT+ 30"
Ζαντες 15χ8 με -28 offset
Προσθήκες 1"
Transfer case απο Sami 413 γραναζωμένο με 4.16 γρανάζια της Trailtough by Protrack
Πίσω Air Locker 100% by Protrack
Εργάτης Warn Premium 8000
Snorkel TJM
Και πάμε στα βασικά προβλήματα της μετατροπής...
1. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα(ω?) είναι το Death Wobble (Ενα πολύ βίαιο συντονισμό στο μπροστά σύστημα οταν πέφτει η δεξιά ρόδα μέσα σε λακούβα...)
Εγινε μια φανταστική δουλειά τον Αμοργιανό και έφερε τήν Panhard (εμπρος πίσω) και την μπάρα τιμονιού παράλληλα με τον αξονα, άλλαξε βασιλικούς πύρους, checkariσε τα πάντα και o jimnaros ξανααπέκτησε τις ισοροπίες του σαν να είναι μαμα...το αυτοκίνητο τώρα δεν τρέμει με όσα Km και να πάς αλλά με το Death Wobble αν και δεν το κάνει τώρα έχω όμως ακόμα επιφυλάξεις.. και θα το συζητήσουμε αργότερα το θέμα οταν κάνω περισσότερα Km ...
2. Αλλο ένα πρόβλημα που ανακαλύφθηκε στην πορεία είναι οτι η βάση της Panhard έχει ενα πανέμορφο crack... αυτό το πρόβλημα απ'οτι έχω ακούσει το έχουν και πολλά αλλα Jimny.. και καλό είναι να το checkarete τακτικά... θα βάλω φωτος να το δείτε σε πιο σημείο είναι...
3. Τα φρένα τα νιώθω πολύ αδύναμα... σίγουρα θα υπάρξει κάποια βελτίωση στο αμεσο μέλλον...
4. O controller των Rancho μάλλον ήταν ελατωματικός... και θά αντικατασταθεί... προς το παρόν τα δουλέυω manual...
Αυτα προς το παρον... θα ενημερώσω και στο μέλλον για την πορεία... έτσι ώστε να υπάρχει μια βάση δεδομένων με την μετατροπή και τα προβλήματα....