To πρόβλημα με το death wobble μετά απο 2-3 μήνες δοκιμών φαίνεται οτι λύθηκε οριστικά...
Καποιος ελάχιστος τζόγος στην παναρ που δεν φαινόταν καθόλου εύκολα φαίνεται να ήταν η βασική αιτία του προβλήματος...
Λογω του οτι με τα λάστιχα αναγόμωσης και τις 8αρες ζάντες είχα κάποια προβλήματα ξεφουσκωμάτων σε extreme καταστάσεις, πήρα απο την Αγγλία τις Mach 5 Competition Offroad 15χ7 ζάντες με custom offset (-28 επέλεξα) ...
http://www.mach5wheels.co.uk/index.htm#swΛάστιχα έβαλα τα Malatesta Kobra, άριστο λάστιχο, μαλακό για όλες τις καταστάσεις...
(το χειμώνα πάμε πάλι για kaiman
)
Οι αποστάτες αλάχτηκαν με 1,5" απο τον καλιφόρνια, λόγω του οτι οι πίσω ήταν μεταλικοί και με ελατωματικά μπουλώνια..
Λογω του οτι τα μπουζόνια του jimny είναι σχετικά κοντά, τις κατέβασα στον τόρνο λίγα χιλιοστά για να βιδώνουν τα μπουλώνια (8-9 βόλτες) σωστά...
To transfer case έκανε πολύ θόρυβο και έγινε σχεδόν μια πλήρης ανακατασκευή, αυτή την στιγμή δουλεύει άψογα και αθόρυβα..
Το συρματόσκοινο του εργάτη το άλλαξα με σχοινι dyneema ska75...
και γενικά αφαίρεσα ότι περιτό που υπήρχε μέσα στο αυτοκίνητο (απο εξοπλισμό) για να το ελαφρύνω....