Καλημέρα! Θα σου περιγράψω δύο σχετικές ιστορίες ελπίζοντας να σε βοηθήσω.
Στο παρελθόν, έχοντας ένα παρόμοιο πρόβλημα με άλλης μάρκας αυτοκίνητο, είχα απευθυνθεί, εκτός από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπου σήκωναν τα χέρια ψηλά, ζητώντας μου κανονική χρέωση, έχοντας ζητήσει έγκριση δωρεάν επισκευής από τα κεντρικά, η οποία δεν τους δίνονταν), στην εδώ αντιπροσωπεία, όπου μου έκαναν τον ψόφιο κοριό, ζητώντας μου μεγάλο ποσό για την επισκευή του συγκεκριμένου προβλήματος (ελαττωματικής σχεδίασης ηλιοροφή), εργατικά και ανταλλακτικά περίπου 800-850 € (πριν 7-8 χρόνια!). Τότε είχα μιλήσει και με τον τεχνικό διευθυντή της εδώ αντιπροσωπίας, ο οποίος ήταν κάθετος και μου το έπαιζε σκληρός και μάγκας (περίπου:άν σας αρέσει πληρώστε, αλλοιώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίιποτα). Του δήλωσα ότι θα απευθυνθώ στο εργοστάσιο και μου είχε πεί να κάνω ότι νομίζω.
Έγραψα λοιπόν γράμμα στην μαμά εταιρία, όπου τους δήλωνα την απογοήτευσή και τη δυσφορία μου, καθότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ καινούργιο, μόλις είχε λήξει η εγγύηση (τότε έδιναν 1 χρόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο, ίσως και για τα υπόλοιπα της μάρκας αυτής) και το πρόβλημα της ηλιοροφής ήταν κοινό μυστικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου. Και στο κάτω κάτω ήταν δικό τους το λάθος που η ηλιοροφή είχε σχεδιαστικό πρόβλημα και όχι του πελάτη.
Το αποτέλεσμα ήταν σύντομα να μου στείλουν επιστολή από το εργοστάσιο, όπου με πληροφορούσαν ότι είχαν μιλήσει με την εδώ αντιπροσωπία και το πρόβλημα μου είχε διευθετηθεί, να περάσω όποτε θέλω από το ίδιο συνεργίο που πήγαινα για σέρβις, με χρέωση ΜΟΝΟ 25 €(κάποιο ποσοστό επί των εργατικών)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επίσης με είχαν πάρει τηλέφωνο από την αντιπροσωπία, με τελείως διαφορετικό υφάκι (προφανώς τους είχαν ξε@@σει από το εργοστάσιο....).
Σε άλλη περίπτωση δικού μου ανθρώπου, αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο από εξουσιοδοτημένο έμπορο, όπου πολύ γρήγορα (στο πρώτο σέρβις για τα λάδια, που τότε γίνονταν περίπου στα 1200 χλμ) αντιλήφθηκε ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ σοβαρά χτυπημένο από κάτω (όπως αποδείχτηκε, κατά το ξεφόρτωμα από την νταλίκα, είχε ξεφύγει από τις ράμπες και είχε γδαρθεί σε κάποιο σημείο στο σασί. Το γδάρσιμα ήταν τόσο έντονο, που η λαμαρίνα είχε σκιστεί σαν σαρδελοκούτι!!). Αφού επικοινώνησε πρώτα με τον έμπορο, ο οποίος περίπου του είπε ότι "το έλενξες και υπόγραψες πριν το παραλάβεις, μάλλον θα το ανέβασες σε κάποιο πεζοδρόμιο...", είδε ότι δεν βγάζει άκρη και ΜΑΖΙ με τον δικηγόρο του πήγαν στην εδώ αντιπροσωπία. Κατά σειρά μίλησαν με τον Τεχνικό Δ/ντή, τον Δ/ντή Πωλήσεων (οι οποίοι ήταν στην αρχή επιφυλακτικοί) και στο τέλος με τον Γενικό Δ/ντή, ο οποίος αποδείχτηκε ΚΥΡΙΟΣ με όλη την σημασία της λέξης. Περίπου του είπε: αφήστε μας λίγο χρόνο να ψάξουμε την περίπτωση, γιατί εμείς κρατάμε αρχεία με όλα τα συμβάντα σε όλες τις διαδικασίες. Πράγματι, σε λίγες ημέρες ο συγγενής μου ενημερώθηκε από την αντιπροσωπία ότι όντως το πρόβλημα δημιουργήθηκε κατά τη διαδικασία ξεφορτώματος από την νταλίκα και ότι υπήρχαν δύο επιλογές:Είτε να του επιστρέψουν κάποιο ποσό (αφού το αυτοκίνητο ήταν "ελαττωματικό" και να του το επισκευάσουν σε δικό τους φαναρτζή, είτε να του το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ίδιο μοντέλο) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!! Αυτός προτίμησε την δεύτερη λύση και η αντιπροσωπία τήρησε το λόγο της: Του το ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ.. (Φαντάσου, ότι αν ήθελε η αντιπροσωπία, δεν θα παραδεχόταν το σφάλμα της και θα μπορούσε να τον "χορέψει στο ταψί" γιατί όπως καταλαβαίνεις, θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, χρονοβόρο και δαπανηρό για τον άνθρωπο, να αποδείξει ότι η φθορά έγινε ΠΡΙΝ και όχι μετά την αγορά του αυτοκινήτου).
Με τα δυο παραπάνω περιστατικά, θέλω να σου δείξω ότι όταν έχεις δίκιο, το διεκδικήσεις με τον σωστό τρόπο, με σοβαρότητα και αποφασιστηκότητα, χωρίς υστερίες, θα βρεθεί κάποιος κρίκος στην αλυσίδα (στην πρώτη περίπτωση η μαμά εταιρία, στη δεύτερη ο επικεφαλής της εδώ αντιπροσωπίας), ο οποίος δεν θα θελήσει να δυσφημίσει την εταιρία του και θα φερθεί με επαγγελματισμό. Άλλωστε τώρα οι καιροί είναι δύσκολοι και για τις εταιρίες, οι οποίες πιστεύω ότι δεν θα ήθελαν δημιουργήσουν μια κακή φήμη.
Ελπίζω να σε βοήθησα. Καλή επιτυχία!!
Φιλικά
Γιάννης