0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάρε ένα παπαγαλάκι, θέλουν αρκετή έως πολύ δύναμη...
Παράθεση από: blackjimny στις Σεπτέμβριος 15, 2006, 00:58Σήμερα έφτιαξα καί τα δικά μου διαφορικά κατάλληλα γιά υποβρύχιαμπανάκια.Πολύ εύκολη καί έξυπνη πατέντα. Μήπως πρέπει να συνδέσουμε το βοηθητικό καί το σασμάν μαζί:Καλό θα είναι να συνδεθούν και αυτά στο ίδιο κύκλωμα ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να πάρουν νερά.
Σήμερα έφτιαξα καί τα δικά μου διαφορικά κατάλληλα γιά υποβρύχιαμπανάκια.Πολύ εύκολη καί έξυπνη πατέντα. Μήπως πρέπει να συνδέσουμε το βοηθητικό καί το σασμάν μαζί:
Αντί για την χρήση νεροσωλήνας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί λεπτό σωληνάκι (σαν αυτό του μπλοκέ της ARB) το οποίο φωλιάζει στο ακροφύσιο του διαφορικού με την χρήση μίας μπουζόπιπας απο μηχανάκι. Το σωληνάκι του πίσου διαφορικού μπορεί να βγεί στον χώρο αποσκευών μέσα απο την λαστιχένια τάπα κάτω απο τον γρύλο και το μπροστινό μπορεί να τοποθετηθεί πίσω απο την μπαταρία με φορά προς τα κάτω ή στο τελάρο στο πίσω μέρος του κινητήρα παράλληλα με τις γραμμές των καλωδίων.Επίσης καλό είναι να βάλουμε και στο κιβώτιο αλλά και στο βοηθητικό γιατί δεν κινδυνεύουν μόνο τα διαφορικά μας...και για να είμαστε ασφαλείς θα ήταν φρόνιμο να αδιαβροχοποιήσουμε τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου με την χρήση λαστιχόκολλας ή σιλικόνης στα ευπαθή σημεία...αυτά τα ολίγα!
τελικα τοποθετηθηκαν οι αναπνοες των διαφορικων και οδηγηθηκαν στις αναθυμιασεις του κινητηρα, μενει τωρα του βοηθητικου και του σασμαν που ειναι και οι πιο μπελαλιδικες, αναμονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθουν οι εργασιες
Παράθεση από: PATELIS στις Απρίλιος 20, 2010, 18:27τελικα τοποθετηθηκαν οι αναπνοες των διαφορικων και οδηγηθηκαν στις αναθυμιασεις του κινητηρα, μενει τωρα του βοηθητικου και του σασμαν που ειναι και οι πιο μπελαλιδικες, αναμονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθουν οι εργασιες Σαν κίνηση πολύ καλή...ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ!!!Δεν πρέπει να συνδέσεις τις αναπνοές των διαφορικών στις αναθυμιάσεις του κινητήρα...Καλύτερα άστα ελεύθερα σε ένα υψηλό σημείο στον κινητήρα...εξαλλου δεν νομίζω ποτέ να το βάλεις για μπάνιο...Τέλος να σε ενημερώσω οτι το παραπάνω που λέω έχει ξαναγραφτεί αλλά βαριέμαι να ψάχνω...
Παράθεση από: Gagarin στις Απρίλιος 21, 2010, 00:06απ'οσο γνωρίζω απο τα λεγόμενα του μηχανικού μου και αλλων... δεν υπάρχει κανένα απολύτος πρόβλημα... και μάλιστα είναι καλύτερο γιατί είναι ενα κλειστό εντελώς κύκλωμα...Χρήστο, ο δικός μου μηχανικός ήταν κατηγορηματικός να ΜΗΝ συνδέσω τις αναπνοές των διαφορικών με τις αναθυμιάσεις του κινητήρα....Ακολούθησα τη συμβουλή του και "έβγαλα" τις αναπνοές στον χώρο του κινητήρα, καταλήγοντας σε ένα φίλτρο βενζίνης.
απ'οσο γνωρίζω απο τα λεγόμενα του μηχανικού μου και αλλων... δεν υπάρχει κανένα απολύτος πρόβλημα... και μάλιστα είναι καλύτερο γιατί είναι ενα κλειστό εντελώς κύκλωμα...