Έχω 2 jimny, το ένα κυκλοφορίας 3/2003 (110.000 χλμ.) και το δεύτερο 4/2008 (22.000χλμ.), το ΜΟΝΟ πρόβλημα με το παλαιότερο που είχα ΗΤΑΝ να τρέμει στα φρένα λόγω στραβώματος δισκόπλακας, (λεπτή για την διάστασή της). Άλλαξα με άλλες του εμπορίου, αφού οι εργοστασιακές που πρόθυμα μου άλλαξαν στην Personal Best του Κηφισού καμιά διαφορά φυσικά δεν είχαν. Όλα αυτά που διαβάζω, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω ή να προσβάλλω κανέναν, μου φαίνονται περίεργα.
Μία ασάφεια που παρατήρησα, καθώς και ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στο παλαιό Jimny στα 105.000 χλμ, διορθώθηκε αλλάζοντας (δεν γνωρίζω τεχνικές ορολογίες), τα κωνικά 2 ρουλμάν που βρίσκονται πάνω και κάτω από την "μπίλια" του τροχού. Η ζημιά προκλήθηκε κατά την γνώμη μου από τα παιχνίδια σε ποτάμια (υγρασία+άμμος).
Πέραν των δικών μου, γνωρίζω άλλα 5 αυτοκίνητα φίλων και γνωστών, παλαιότερα και καινούργια, χωρίς αντίστοιχο πρόβλημα και ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που έχουν κάνει.
Τώρα αν είναι ακριβό το Jimny, συγκριτικά με τι; Με άλλα 1.300άρια; Οκ, προσθέτεις την αξία του τράνσφερ σε ένα όποιο 1.300άρι και το βλέπεις. Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό, μπορώ λοιπόν να πω πως στα 52 μου χρόνια κι έχοντας στο ενεργητικό μου γύρω στο 1.000.000 χιλιόμετρα οδήγησης, με κάθε τύπου αυτοκίνητο πως το Jimny ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ χαρά, σου δημιουργεί μια περίεργη αίσθηση μικρού παιδιού με το παιχνίδι που ονειρευόταν κι αυτή η αίσθηση πιστέψτε με όταν την απολαμβάνεις ΔΕΝ είναι ποτέ ακριβή.